Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 90
FÖRSLAGSTRÅDEN - VAD DU ANSER SAKNAS PÅ NYA HYPE.SE
[Hype.se]

Tycker du att det saknas något. Skriv det nedan.
Kan vara lättare sätt att göra nåt, kan vara en funktion osv.

Inget prat på den här tråden, bara dina tankar.
De flesta håller med om kommentaren

w w w . h y p e . s e
Skulle vara trevligt att se att man automatiskt skrollar ner till placeringen av det inlägg man just har skrivit efter att man postat, istället för att trycka på end. Inget viktigt men likväl trevligt slappt.

casualcore wnkr | slayer of threads
Kanske bara är en vanesak men jag saknar att inte ha "< Föregående sida [sidnummer] Nästa sida >" även i början av sidan, kanske ovanför rubriken eller nåt. Använder den oftast för att verifiera vilken sida det är jag läser på, speciellt nu när man automatiskt kommer till sista sidan när man klickar på en tråd.

Jag tycker det vore soft om man inte såg hur många inlägg som gjorts för att höja forumet lite så att man inte bryr sig om sådant.
Sen skulle en (fan har glömt) att om man har skrivit 500 inlägg så har man kommit till en viss rang, osv nu fler inlägg man skrivit osv, kanske onödigt, men varför inte =)

[edit]
Skulle vara bra med lite större avatarer, som de på gamla hype.

Lefty:Wiseguy is always right even if he's wrong he's right.
Det tycker jag med.

Se ex här

Där har dom t ex new member, senior member, Super member osv...

Jag heter MrFred.
Jag skulle vilja ha som det är på gamla hype, att olästa trådar markeras. Nu är det inte så svårt att hålla koll på allt, men sen när det öppnas för alla blir det en hel del inlägg på senaste. Det kommer inte gå så bra att hålla koll då längre.

Grafiskt:

Jag tycker att knapparna som finns till höger om skriv rutan är väldigt fula, skulle vara snyggare om de hade somma form som "Förhandsgranska" och "Skicka inlägg".
De ser annars ut att vara gjorda som temporära eller "orka göra fina knappar" typ..

Motsattsen till grafiskt:

Jag tycker att det var bättre för med [ ] taggarna, de sitter i mina fingrar nu och det är lättare att skriva dem för hand än att trycka på B och kopiera " " för att de ska passa i texten igen eftersom de alltid kommer längst ner.

//A.T

Ja, BBCode taggarna är de bästa. Bara att skriva tex [B]woot[/B], [I]noooo[/i]. [url=www.wotert]Klickahär[/url]

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Vill kunna ta bort inlägg/egna trådar (om ingen hunnit posta).

Ett förslag vore att man kunde ha en funktion där man kan "anmäla" en person om man anser att han har brytit mot reglerna, typ man trycker på en knapp får upp ett forumlär där man skriver vad han gjort och som sedan automatiskt skickas till en moderator. Han ser där vilken person som anmält vem, för vad och i vilken tråd.

No one dies a virgin, life fucks us all.
fragge, det är bara att markera texten du vill ska vara tex röd och sen trycka på röd tex.

Efterlyser gloggvisningsräknare! Vore kul att veta hur många det är som läser gloggarna .

Det kommer diverse statistik lite här och där, bland annat besök på din sida osv. /Gunner

Som nån sade tidigare, ett sätt att se vilka meddelanden som är olästa.... Samt knappen "Markera alla ämnen som lästa" - knapp jag brukar använder ofta på forum.

http://www.blackjackinfo.se
Tänkte på om det inte vore bra att lägga till nyheterna i forumdelen så att man smidigt kan se om/när kommentarer har skrivits? Som fragzone har det.

Möjligt att det har skrivits tidigare men jag har inget minne av det och...err...är för lat för att dubbelkolla. >_>

Jag tycker man borde ha nå shit så man kan se vilka trådar folk har skrivit i.

//A.T

Lefty:Wiseguy is always right even if he's wrong he's right.
Går det inte att fixa till färgen på länkarna så de syns bättre? Blått på blått blir lite svårt att se även om det det går att urskilja när man letar. Tycker om att direkt kunna se om något är en länk som t.ex. gul text på mörkblå bakgrund på gamla hype. Som det är nu lägger jag oftast länkarna inom hakparanteser för att de ska sticka ut lite mer.

Bättre överskådliga nyheter vore trevligt. Senaste tiden har det sprutat in nyheter och det är svårt se vad som är nytt när de försvinner ner i listan med mindre rubriker. Kanske skulle göra en egen nyhetssida där de 20-30 senaste nyheterna alla står med stor rubrik (som de tre på förstasidan nu) eller utöka förstasidan. Jag förstår att idén med förstasidan är att man snabbt ska finna det man söker vilket verkligen uppkskattas men just nyheterna, som iaf jag vill läsa först, känns lite obekväma att ta sig igenom just nu. Kanske byta ut dagens datum mot "Idag kl..." och övriga med datum så vet man direkt vad som är aktuellt.

Mina två korvören.

Det här tyckar jag inte är ett problem, det finns en nyhetssida och där hittar du allt. Går även enormt bra att söka på nyheter också. Vi kommer nog att göra nåt, men jag är rätt nöjd med att vi har för många nyheter... /Gunner

Underskatta aldrig idioter i grupp...
När man skapar en ny tråd så vore det bra om man direkt hamnar i den tråden så man kan kolla att allt blev som det ska. Litar inte på bara förhandstittning då inlägg har skitit sig totalt ibland.

Nått sorts presentation av nya användare kanske ? Eller nån sorts lista på dagens/veckans/månadens nya medlemmar så man kan hälsa på dom.

Och så skulle det vara gött om man hela tiden hade med sig Hq menyn så man slipper hoppa mellan forumen och sin presentation

rakt in i kaklet
Kan det inte göras en citat-knapp så man kan citera andra texter när man t.ex. startar en ny tråd. Om man bara ska skriva ett svar i en tråd så kan man ju alltid göra som så att man citerar någon och ändrar namn/text men när man ska skapa ny tråd så är det jobbigt att man (om man som jag inte kommer ihåg citattaggen) måste gå in i en annan tråd, citera någon och sen kopiera taggen till sin egna tråd. Det hade varit smidigare om hype hade använt sig av bbcode-stilen så man kan använda den fina bbcode-extension till firefox (har sagt detta förut).

Två saker: 1. Det hade varit bra med en liten ruta i valfritt hörn, där det står om ens "homies" är inne. 2. När man gör en färgtagg, så kommer man till slutet av taggen. Det hade vart bättre om man kom i mitten där man ska skriva saken (Som blir färgen).

Automatisk inloggning ochså.

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Och en inloggningsfunktion i forumet!

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 90
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.