Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 61-80 av 90
FÖRSLAGSTRÅDEN - VAD DU ANSER SAKNAS PÅ NYA HYPE.SE
Som jag skivit någon gång tidigare så tycker jag det hade varit bra idé att kunna läsa andras posts. Liksom, kunna gå in på någons profil, kolla hur många poster som gjorts för användaren, och klickat på något i stil med "läs alla inlägg av denna användaren". Där man skulle kunnat se allt som skrivits av honom.
Det är något jag saknar lite faktiskt.

Det hoppas jag kommer framöver. Finns med på att-göra-listan. /Gunner

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Tycker att forumet hållet ett grymt tempo... *not*
Se till att få lite publicitet och något "eget" så ska ni se att medlemmar börjar trilla in.

Jag tycker att det är ganska mycket personer än förr.

Sit Ubu Sit Good Dog.
Mm, men det snackas mest i Lall, och inte i spelforumen.

Men det är väl för att man väntar på att de stora spelen ska komma..

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Det finns ju kategori för lall, pc, och andra saker. Men skulle man inte kunna sortera alla låsta trådar i en egen kategori?(Fick iden från igår, när jag bombade senaste inlägg med gamla trådar, och någon av dem blev låst)

Edit: Jag ber om ursäkt.
Och jag lovar att ALDRIG göra om det.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Finns inga fler gamla trådar att riva upp så det är lite sent att påstå att du aldrig kommer göra det igen.

jag rev bara trettiotvå, ungefär.

Ja, och sen skrev du flera inlägg på rad i de trådarna som du rev upp.

Alerts.

Tror jag det heter.

FZ erbjuder det, och det är ett riktigt bra sätt att få reda på nyheter snabbt och enkelt. Det går via Messenger Live och poppar upp och så står rubriken på nyheten där. Trycker man kommer man till nyheten i fråga.

Vore underbart om Gunner kunde firra så det fungerar med Hype också.

Här ser du länken till FZs... version.

Länk till själva... Alerts...sidan.

Edit: Man kan tydligen regga sin egen blogg, så jag testar att regga hype.se/rss så får vi se om det fungerar.. Hoppas inte gunner blir allt för sur nu.

[Hype.se]

Tycker Windows Alerts mest är en retard-variant av RSS.

That being said så har jag det ändå till min personliga sida :/

It is Microsoft, and I will kill them
Här är testlänk iaf. Får se om det fungerar.

Lictor skrev:Tycker Windows Alerts mest är en retard-variant av RSS.

That being said så har jag det ändå till min personliga sida :/

Yää, den ska läggas till.

F.ö. diggar jag din sida. Både utseendemessigt och innehållsmässigt.

Jag gillar denna tråd, den är bra .

mycket.

Jag har en ide: Poäng! Det hade varit jättekul om man kunde få poäng beroende på vad man gjorde på Hype, till exempel ett poäng för varje dygn man loggat in Osv, så kan man alltså samla för skojs kul.

Jag tycker att man borde typ få något sorts rank för hur många inlägg t.ex junior på hype.se eller en äkta hypare om man har över 1000 inlägg t.ex.
Så har dem på tv6.se/forum.

Sit Ubu Sit Good Dog.
Det har dom på macworlds forum också, skitskoj faktiskt =P blir mkt mer aktivitet av nån anledning med xD

// Pure Pwnage
Poäng eller post-räknare överhuvudtaget brukar leda till rätt mycket spam.
Kids brukar anse att postcount > alles (hoppas att inte Aes ser det här)

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Landslide skrev:Poäng eller post-räknare överhuvudtaget brukar leda till rätt mycket spam.
Kids brukar anse att postcount > alles (hoppas att inte Aes ser det här)

Men vi kan väl alltid testa? Och se om vi hypare gillar det?

Sit Ubu Sit Good Dog.
Äh, även om jag kanske inte alltid bidrar till det så kvalitet > kvantitet.

Snarare tycker jag att man kanske skulle ta bort inläggs-räknaren och lägga till något annat där. Tex vilka konsoler man har ikryssat eller sin gamertag.

Kanske även att man får skriva en egen liten text på några bokstäver där också.

Edit: Om man nu skulle införa "rank" på medlemarna så tror jag det är en bra idé om man tar bort inläggsräknaren. Så man ser bara ungefär hur många inlägg man någon har skrivit. Eller nåt.

Som det tidigare sagts, en loginfunktion direkt i forumet. Det är segt att gå tillbaks flera steg när man vill kommentera något.

En ansiktslyftning av hela forumet hade också varit på sin plats, den här designen har hängt med väldigt länge nu och den
känns riktigt tråkig och förlegad. Kanske inte för oss som hänger här jämt men vi vill ju gärna ha nya medlemmar.

Något jag föreslagit tidigare: En mobilversion av forumet. Som det är nu buggar forumet rätt friskt på flera telefoner.
På min Iphone funkar forumet perfekt om jag tex går direkt till senaste inlägg-listan. Vill jag se hela forumet så blir det knas.
Det känns som om det kan gå att fixa rätt lätt om det nu är aktuellt med en total omdesign (har aldrig haft strul med andra
siter på iphonen).

Kanske integrera nyheter/kommentarer på siten direkt i forumet så det inte finns två ställen att diskutera på.

XboxLive alias: FyraTjugo
Visar inlägg 61-80 av 90
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.