Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 57
Nya medlemmar läs här är ni snälla
Vissa av de nya medlemmarna här borde lära sig att inte spamma forumet med onödiga inlägg i stil med "ARRGH!" osv. Sedan finns också en alldeles utmärkt funktion som heter edit, den kan man använda sig av om man vill tillägga ngt i sitt inlägg istället för att skriva flera(ofta meningslösa utav de jag sett idag) inlägg på raken.

Man kan också skicka meddelanden till varandra istället för att chatta i diverse trådar. Använder man sig av den funktionen så blir livet här på hype lättare.

Förresten, välkomna, så länge som ni håller era inlägg på en schysst nivå och tillför ngt till gemenskapen här på hype .

Några grundläggande tips som hjälper till att hålla kvaliten uppe på forumet och lite hjälp på traven för er som är nya här:

1. Skriv endast inlägg som tillägger ngt till tråden. Ska ni bara hålla med finns en grön fyrkant i originalposten(till vänster under användarens avatar), där finns också en röd fyrkant om ni inte håller med.

2. Vill ni prata med varandra om allt emellan himmel och jord så kan ni använda PM och gästböcker. Klicka på en användares namn för att komma till presentationen, därifrån kan ni med lätthet skicka PM eller skriva i personens gästbok. Lallforumet är förståss ett undantag, där kommer man undan med mycket mer(sålänge som det sköts på ett snyggt sätt)

3. För att skapa ny tråd så behöver ni först ta er till rätt forum. Klicka på forum och sedan klicka på t ex Lall för att ta er dit. Sedan kan ni klicka på Ny tråd, därefter är allt ganska självklart.

4. Bredvid forumlänken i menyn finns "senaste", klickar man på den så får man upp en lista över alla inlägg. Där står senaste inlägget överst. Bra för att enkelt hålla koll på nya trådar/inlägg.

5. Behandla andra som ni själva vill bli behandlade! Är ni trevliga så får ni trevliga svar tillbaka.

De flesta håller med om kommentaren

visst homie

Världens hemskaste film
Låter ju bra techer Eazy!
Vaddå gemenskap? det är vi mot färskingarna såklart :D

Lefty:Wiseguy is always right even if he's wrong he's right.
[Hype.se]

easy_dog gör mitt jobb, och har helt rätt.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
easy_dog for moderator! ;D

Change is coming...
[Hype.se]

lorkan skrev:easy_dog for moderator! ;D

Varför inte, vore trevligt med ett par extra ögon.

Apropå moderatorer. Såg nu att Endymion är moderator här också, vart har han tagit vägen? :D

Change is coming...
[Hype.se]

lorkan skrev:Apropå moderatorer. Såg nu att Endymion är moderator här också, vart har han tagit vägen? :D

Han njuter nog av sin Xbox 360 någonstans. Endy är Endy, han kommer och går.

Hehe, ber om ursäkt för att jag "stal" ditt jobb Lupus. Men jag var väldigt trött på "explosionen", förhoppningsvis hjälpte denna tråden nya medlemmar litegrann iaf. Kan ju lika gärna passa på att göra den här tråden till en frågetråd för nya medlemmar kanske? Kan tänka mig att några finner forum/community konceptet här lite förvirrande till en början om de inte är vana vid det sen innan.

edit: Om det skulle behövas skulle jag gärna ställa upp som moderator. Jag är här rätt ofta ändå så då kan jag lika gärna hjälpa till lite .

[Hype.se]

easy_dog skrev:Hehe, ber om ursäkt för att jag "stal" ditt jobb Lupus. Men jag var väldigt trött på "explosionen", förhoppningsvis hjälpte denna tråden nya medlemmar litegrann iaf. Kan ju lika gärna passa på att göra den här tråden till en frågetråd för nya medlemmar kanske? Kan tänka mig att några finner forum/community konceptet här lite förvirrande till en början om de inte är vana vid det sen innan.

Är bara tacksam, då jag inte kan vaka över forumet 24/7. Är kanon om äldre och mer erfarna medlemmar informerar nya forumiter vad som gäller, så borde det jämt vara.

Visst kan vi göra denna tråd till någon form av forum faq, om intresset finns.

Uppdaterade första inlägget med lite grundläggande tips till nybörjarna här.

hmm men lite halvchatt och grova OT är ju lite av charmen här, men det kanske inte funkar om vi blir fler som skriver

rakt in i kaklet
hmm men lite halvchatt och grova OT är ju lite av charmen här

Exactly my point =D

Change is coming...
Självklart så vill jag inte ha ett sterilt forum. Men grov OT vill iaf inte jag se, speciellt inte nu när forumet praktiskt taget exploderat med inlägg. Lall är ju en sak, där är det inte lika farligt att gå OT och halvchatta(enligt mig iaf). Men i de andra mer "seriösa" forumen så känner jag att det är mer trevligt om det är hyfsat sakligt.

easy_dog: Gillar det du säger

lorkan: Klaga in på Endy! Han är en fin person.

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
[Hype.se]

Endy är och bryter benen i en skidbacke från och mer imorgon, men han fick iväg sin Ridege Racer 6-recension innan han lämnade datorn, vilket uppskattas.

Bra initiativ Easy.

w w w . h y p e . s e
Kul att det uppskattades! Finns ju mycket mer att gå in på angående hype, men det mesta är nog ganska lätthittat. Det är iaf riktigt kul att det tagit fart här på forumet nu, mängder med inlägg har gjorts nu på kort tid.

FADER ABRAHAM så det e du som e våran gud på den här planeten

Världens hemskaste film
Abraham? O_o
Bra skrivet easy_dog.. Lupus skulle väl kunna sätta klister på denna eller?

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
vad dom säger ju så i bibeln tror jag så jag menar på ett shysst sätt asså

Världens hemskaste film
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 57
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.