Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 21-40 av 57
Nya medlemmar läs här är ni snälla
Ser att tråden blivit klistrad, kanske dags för en liten rensning i tråden då?

Nightmare, du är bra på onödiga inlägg du.

Grattis till första klistrade tråden Easy, som inte är skapad av Gunner eller nån annan högre person.
Trodde detta var helt omöjligt på hype.

Lefty:Wiseguy is always right even if he's wrong he's right.
Inte när man har en sådan utstrålning som Easy_dog

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Grattis till första klistrade tråden Easy, som inte är skapad av Gunner eller nån annan högre person.
Trodde detta var helt omöjligt på hype.

du ligger efter A.T Micke_Nes var först

rakt in i kaklet
lorkan: Klaga in på Endy! Han är en fin person.

Har jag klagat på Endymion? oO

Change is coming...
"du ligger efter A.T Micke_Nes var först"

Haha de tror jag säkert Geting, jag har aldrig sagt att jag varit före :D

Varför kan man inte klicka till sida 2 direkt från Lall delen utan måste in på tråden först?

[Hype.se]

Varför kan man inte klicka till sida 2 direkt från Lall delen utan måste in på tråden först?

Utan att egentligen veta nåt om ämnet väljer jag trots det att uttala mig. Den uppenbara anledningen är att inläggsräknaren som bekant är lite halvopålitlig. Eftersom systemet bara "läser" fyra inlägg finner det ingen orsak att sätta dit en direktlänk till sida två. Av vad jag sett verkar det som om inläggsräknaren nollställer sig själv när man editerar huvudinlägget, för innan easy lade till sin edit så listades betydligt fler än fyra inlägg i forumindexet. Är nog en fråga för Ziphoid det där, kommer ihåg att han nämnde nåt om det i en annan tråd för en vecka eller två sedan.

It is Microsoft, and I will kill them
[Hype.se]

Lictor skrev:Varför kan man inte klicka till sida 2 direkt från Lall delen utan måste in på tråden först?

Utan att egentligen veta nåt om ämnet väljer jag trots det att uttala mig. Den uppenbara anledningen är att inläggsräknaren som bekant är lite halvopålitlig. Eftersom systemet bara "läser" fyra inlägg finner det ingen orsak att sätta dit en direktlänk till sida två. Av vad jag sett verkar det som om inläggsräknaren nollställer sig själv när man editerar huvudinlägget, för innan easy lade till sin edit så listades betydligt fler än fyra inlägg i forumindexet. Är nog en fråga för Ziphoid det där, kommer ihåg att han nämnde nåt om det i en annan tråd för en vecka eller två sedan.

Detta händer när man gör en "sticky" av tråden, samma sak med Xbox Live tråden.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
[Hype.se]

Återigen hade jag rätt!

...när jag sa att jag inte visste nåt om saken

It is Microsoft, and I will kill them
jag känner mig mobbad här för att jag försöker göra allt på rätt sätt också men jag får bara skit och sånt för allt jag skriver inann trodde jag att det vore jätteroligt att kunna skriva sånt här men jag tror jag struntar vara medlem här för allt jag gör så får jag skit så jag får la hoppa ur och titta på när ni skriver =(

Världens hemskaste film
Hehe needå NIGHTMAEE, det e lugnt, genom att lämna har du ju förlorat =p

Folk är bara anti på sånna som skriver fel här o där, här på hype så är det som att du skriver till Kungen själv, och om du gör fel så blir Lupus o Gunner grymma mot dig =)
Lyder man inte så får man smaka helt enkelt ; )

Men jag är inte emot dig, eller jo du är ny här så jag är emot dig ; )
Äh vafan, det är bara o ta en sip, må bra o tänka på vad du skriver =)

//A.T

För ett "VG" (t.ex) i en tråd säger inte så mycket egentligen.
Därför får man smaka surt gräs.

"För ett "VG" (t.ex) i en tråd säger inte så mycket egentligen.
Därför får man smaka surt gräs."

Samtidigt som nån moderator trycker ner huvet med foten o skriver nått förnedrande inlägg.

[Hype.se]

"För ett "VG" (t.ex) i en tråd säger inte så mycket egentligen.
Därför får man smaka surt gräs."

Samtidigt som nån moderator trycker ner huvet med foten o skriver nått förnedrande inlägg.

Så långt tycker jag inte vi behöver gå. Kan lätt bli så här när man inte riktigt har lärt sig forumetiketten, något vi alla slarvar med från tillfället till tillfälle.

Det var isf mer förnedring på gamla hype. Där kunde man få ganska elaka kommentarer. Men då hade folk gjort väldigt uppenbara klavertramp. Här tycker jag att tillrättavisningarna varit väldigt milda. Men visst njuter Lupus av att spotta på folk och mala deras ansikte mot marken som en färdigrökt cigarett. Det kan man inte stick under stol med.

Sanity calms, but madness is more interesting.
[Hype.se]

Karmalicious skrev:Men visst njuter Lupus av att spotta på folk och mala deras ansikte mot marken som en färdigrökt cigarett. Det kan man inte stick under stol med.

Jo, det är precis sånt som får mig ur sängen på morgonen .

Hade jag vart moderator så hade jag låst denna tråden... Det räcker väl kort och gott som en vägledning för nya medlemmar?
Jag tror inte att det finns så mycket att diskutera här.
Dom med frågor kan ju skicka ett PM till dig Lupus (Eller någon annan allsmäktig).

Försök inte spela allan ballan moderator nu Svajen!
Den här tråden kan gott o väl vara fråga moderator tråd, då slipper ju fler fråga om samam frågor finns härr =D

//A.T

Sit Ubu Sit Good Dog.
Jepp det va jag, på brorsans konto, inga skumheter.

coolt tja sniper och A.T

Världens hemskaste film
Visar inlägg 21-40 av 57
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.