quickMenu
Grattis till första klistrade tråden Easy, som inte är skapad av Gunner eller nån annan högre person. Trodde detta var helt omöjligt på hype.
lorkan: Klaga in på Endy! Han är en fin person.
Varför kan man inte klicka till sida 2 direkt från Lall delen utan måste in på tråden först?
Lictor skrev:Varför kan man inte klicka till sida 2 direkt från Lall delen utan måste in på tråden först? Utan att egentligen veta nåt om ämnet väljer jag trots det att uttala mig. Den uppenbara anledningen är att inläggsräknaren som bekant är lite halvopålitlig. Eftersom systemet bara "läser" fyra inlägg finner det ingen orsak att sätta dit en direktlänk till sida två. Av vad jag sett verkar det som om inläggsräknaren nollställer sig själv när man editerar huvudinlägget, för innan easy lade till sin edit så listades betydligt fler än fyra inlägg i forumindexet. Är nog en fråga för Ziphoid det där, kommer ihåg att han nämnde nåt om det i en annan tråd för en vecka eller två sedan.
"För ett "VG" (t.ex) i en tråd säger inte så mycket egentligen. Därför får man smaka surt gräs." Samtidigt som nån moderator trycker ner huvet med foten o skriver nått förnedrande inlägg.
Karmalicious skrev:Men visst njuter Lupus av att spotta på folk och mala deras ansikte mot marken som en färdigrökt cigarett. Det kan man inte stick under stol med.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!