Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 101-120 av 414
Dagens Irritationsmoment
Sessan, jag håller på dig!

Karma, it ends HERE! *drar en osynlig linje på marken och går sakta bort i mörkret...*

Underskatta aldrig idioter i grupp...
Tja eftersom alla här lär hålla på Princess så håller jag på farbror Karma.

"Good artists copy, but Great artists steal"
oj oj abbath, that is something you will regret when me and my army of nerds take over hype and you will be forced to lick my toes clean every day!

World of Warcraft is a feeling.
Princess skrev: and you will be forced to lick my toes clean every day!

Mr_Fred sitter nog och gråter nu

HAhahah Av glädje ja!!

Jag skola borsta tänderna för en gångs skull för detta ändamålet! MrFred has spoken.

Jag heter MrFred.
Mr_Fred skrev:MrFred has spoken

And as usual nobody understand a shit.

GO FUCK YOURSELF.

Jag heter MrFred.
Mr_Fred skrev:GO FUCK YOURSELF

Passar perfekt i denna tråden iaf

För du verkar lite förbannad

Hahaha du vet jag bara skämtar med dig Abbath. Allvarligt talat alltså. Vi får skaffa nåt slags "vi skämtar med varandra - men menar aldrig allvar" överenskommelse med varandra.

OK?

Jag heter MrFred.
Mr_Fred skrev: men menar aldrig allvar" överenskommelse med varandra.

Då har du missuppfattat precis alla mina inlägg Mr_Fred. :S

On topic.

Fiskbullar idag.

btw kram fred ; )

Jag hade minst sagt osis idag. Jag cyklade i stan och lånade tjejens cykel, saken var bara den att hennes bakbroms funkade inte och jag tänkte inte på det. Ja när jag skulle cykla över en väg så kommer det en bilist i hög fart och jag tänkte bromsa in när jag kände att bakbromsen tog noll. Jag tryckte till hårt med frambromsen men tyvärr vart det rullgrus på vägen så jag höll på att ramla. Jag satte då ner foten i farten och hör en vidrig knak i foten och sedan vart det att hoppa resten utav vägen hem :S

Var hos läkaren förut och han trodde att foten kunde vara bruten på två ställen så en remiss till röntgen väntar mig imorn :/

Nått ynkligt positivt måste jag dock skriva.

Fick goa tabletter som gör susen och får min skalle att snurra :I

Jaja hur som helst så tror ja knappast foten ens e bruten utan det är säkert bara en kraftig stukning. Men imorn kommer beskedet iaf.

Oj! Gud vad trist abbath! Lider lite med dig! Fast inte lika mycket som du vill!!

Ambassador skrev:Fast inte lika mycket som du vill

Nänä fan det behövs inte, kom precis ifrån sjukan och dom såg inget brutet eller sprickor.
Jag har inte lika ont idag heller. Jag kommer även att bli milt behandlad hemma så tv-spel och färdiglagad mat kommer bli prioritet hela helgen.

Egentligen borde ni avundas mig

Regnet, kan inte göra någonting när det regnar. Ut och springa är inget vidare och bada, naa

Princess skrev:tänkte bara ta tillfället i akt att berätta att ölhävartävlingen mellan mig och karma kommer att vara fredagen den 21 juli på ngn bar vid fridhemsplan =D

Ok vem utav er fegade ur?

Dagens irritationsmoment var iof igår kväll när jag bestämde mig för att muntra upp min arbetströtta flickvän genom att flamsa lite.. Ni vet typ dansa lite, hoppa runt lite & göra en hel del roliga grimaser... Nåja, allt fungerade helt enligt mina planer & hennes ansikte började lysa upp lite mer juh längre jag kom in i det liksom. Som avslutning skulle jag hoppa upp i luften & landa så där sexigt i sängen.. (eller ett tappert försök) Hur som helst som hoppade jag upp i luften & landade i sängen, dock med mitt ena knä på hennes mobil-telefon som är en sån där fräsig Samsung flipp-flopp..som nu är i två delar...

Kan lätt säga att den kvällen var slut direkt...

"All your base are belong to us"
Hahaha fyfan jag lider med dig Ego

Tack så mycket!

"All your base are belong to us"
fy fan va otur Ego.
jobbigt..

"War. War never changes."
Hehe, vilken grej. Kan tänka mig hennes min efter det där

Minst på jorden, störst i världen!
Visar inlägg 101-120 av 414
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.