quickMenu
Emret skrev:Dagens irritationsmoment: Kommer tillbaka till jobbet efter 4 veckors semester bara för att finna kontoret sånär som på tomt. 4 personer sitter här och själv har jag inget att göra eftersom projektet är pausat under semestern som alla tydligen har just nu. Booooring. Det är inte kul att jobba, men det är ännu värre att gå till jobbet och inte ha något att göra.
Fragge skrev:Emret skrev:Dagens irritationsmoment: Kommer tillbaka till jobbet efter 4 veckors semester bara för att finna kontoret sånär som på tomt. 4 personer sitter här och själv har jag inget att göra eftersom projektet är pausat under semestern som alla tydligen har just nu. Booooring. Det är inte kul att jobba, men det är ännu värre att gå till jobbet och inte ha något att göra. Hehe, vad jobbar du med?
abbath skrev:Dom har öppnat en femte pizzeria i mitt område, och jag var ju tvungen att testa denna.. Ja ingen sallad eller dricka ingick, pizzan var svindyr och när jag kom hem och skulle sätta gaffeln i den, så var den helt degig.
Fragge skrev:Lider, faktiskt, med dig Phippy. Men egentligen är det ingen skillnad mot nu ju? Bara att det kanske kan vara skönt att få det på papper?
phipe skrev:Fragge skrev:Lider, faktiskt, med dig Phippy. Men egentligen är det ingen skillnad mot nu ju? Bara att det kanske kan vara skönt att få det på papper? Nej, stor skillnad blev det inte. Det var bara dagarna efteråt som jag var deprimerad och hade maniska tankar. Sedan sa pappa åt mig att gå med i en autism forum och sedan dess har det gått bättre.
phipe skrev:Nej, stor skillnad blev det inte. Det var bara dagarna efteråt som jag var deprimerad och hade maniska tankar. Sedan sa pappa åt mig att gå med i en autism forum och sedan dess har det gått bättre.
Lommen skrev:Ajdå, misstankar om att blivit lurad?
phipe skrev:Säg inte att du betalade i förskott?
abbath skrev:Nja, har fått svar att den skickades ifrån tyskland nu.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!