Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 401-414 av 414
Nästa »
Dagens Irritationsmoment
phipe skrev:Svininfluensa. 36 Personer inkluderat mig blev smittade i veckan i skolan.

JUST innan lovet!!W%%^

Ja men det var ju lite sämst?

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
ahhhh! lås tråden innan smittan sprider sig!!

rakt in i kaklet
Frågan är om det är värt att ta vaccinet efter att ha sett detta klippet.. länk!

"Good artists copy, but Great artists steal"
abbath skrev:Frågan är om det är värt att ta vaccinet efter att ha sett detta klippet.. länk!

"omg this is so funny I cant stop watching hahaha FAVORITE!!!! she sounds like yoda kinda when she talks about eating lmao"

youtube-comment

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
abbath skrev:Frågan är om det är värt att ta vaccinet efter att ha sett detta klippet.. länk!

ser ut som en helt vanlig dansförbannelse

rakt in i kaklet
phipe skrev:Svininfluensa. 36 Personer inkluderat mig blev smittade i veckan i skolan.

JUST innan lovet!!W%%^

Oflyt. :\

"War. War never changes."
Om jag inte hade haft nog utav irritation dena halva av året, här är något smått deprimerande.

Igår kväll vandrade min bror och far ut i skogen med några andra jag inte känner. Anledninen är sorglig; En tjej hade rymt.

Dom kom tillbaka klockan två på natten medan jag sov, sa dom nu på morgonen. Polisen hade hittat henne senare ihjälfrusen... Min bror misstänker självmord.

Och ja, det är sant. Hon gick ut våran skola för några år sedan och jag visste vem det var.

en lokal tidning har skrivit om händelsen.

och en till.

Och ja, jag bor i Övertorneå kommun. Nu var den hemligheten avslöjad.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Usch, beklagar den upplevelsen phipe..

"Good artists copy, but Great artists steal"
Tragiskt när sånt här händer. Tråkigt att höra phipe :/

Piz out!
Ja, jag har en förbaskad otur dettta halvåret. Ett sätt att tänka positivt åtminstonde, är väl att Aftonbladet inte snappade upp historien och överdrev alltihop.

Det kommer, ska du se. Dom hänger här oftare än vi tror.

Landslide skrev:abbath skrev:Frågan är om det är värt att ta vaccinet efter att ha sett detta klippet.. länk!

"omg this is so funny I cant stop watching hahaha FAVORITE!!!! she sounds like yoda kinda when she talks about eating lmao"

youtube-comment

Åh, jag älskar youtube-kommentarer.

Dagens irritationsmoment för mig är att jag är trött som satan och har både Tales of Monkey Island ep5 och WoW patch 3.3 att spela.

Vill ju spela, men såååå trött.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
God morgon. Eller, USEL morgon. Jag är på semester utanför Göteborg i en liten byggd och vaknar upp utav ett fanskap till djur som kallas Påfågel. En utav grannarna råkar äga en sån.

Seriöst. Påfåglar gallar oftare än tuppar men låter som jammande katter när dom gör så. Bannat bannat bannat.

Visar inlägg 401-414 av 414
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.