Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 181-200 av 754
Dagens Glädjeämne
grattis avvath

Tack Patvik

"Good artists copy, but Great artists steal"
La mig en stund för att vila efter jobbet. Trött som jag var efter en stressig dag så toksomna jag direkt. En halvtimme senare ringer det på dörren, och där står abbath med tacos ""Jag och tjejen åt precis tacos, och det blev lite över och vi hade ingen lust att slänga resten"" Fick köttförs, bröd, sallad och allt som hör till. Dom hade tom lagt ner det i små burkar. Den bästa middagen på länge, fasen vad gött det var. Man får tacka Mr Nice Guy

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
Hahaha

Va ju inget märkvärdigt.. kul att det uppskattas dock : )

Btw fiskbullar imorn ;P

CtrlAltDel's senaste
blir alltid glad när jag läser en serie stripp eller något när någon förhärligar motorsågar ; )

"War. War never changes."
En halvtimma kvar tills Gears of War är i mitt!

Och Tony hawk Project 8... maybe

Fick precis resultatet på en hemtenta i en kvällskurs jag gått parallellt med min dagkurs. VG på den hemtentan i ämnet utvecklingpsykologi :D

Congrats Puppy!!

tackar abbath :D

abbath skrev:Edit: Jag får inte upp något i "buggtråden" det är bara tomt.. riktigt irriterande, antar att den inte heter buggtråden utan anledning. ;P

abbaths inlägg från "dagens irritationsmoment" tråd.
tyckte det var så lustigt så jag började skratta för mig själv och det var nog dagens glädje moment iallafall :D

Ringde Discshop och fick reda på att jag kommer få min efterlängtade Wii på måndag nästa vecka.. (senaste tisd iaf)

Fan va gött!! :D

Grattis!

Underskatta aldrig idioter i grupp...
GroBo skrev:Grattis!

Bockar & bugar

Stopp på linan just nu :D (bygger bilar för volvo)

På det segaste passet dessutom, hoppas det håller i sej.

Zelda TP (GC) dunsta ner i brevlådan, tack webbis !!!

Julbord till lunch på jobbet

Minst på jorden, störst i världen!
Jag klarade mitt CCNA4 teoriprov.
Och inlämningsuppgiften e klar!
Bara praktikprov kvar imorgon, men det e jag inte orolig för.

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
CCNA4? IRL? Klarade jag ASAP. WTFBBQ?

Var och provade linser idag och den sitter som en smäck. Min vänstra ögonhåla är krossad och jag har astigmatism som bara den på vänsterögat. Jag är alltså hälften supernörd, ungefär som jag ser mig. Tror att det har att göra med att vänster hjärnhalva tar för mycket plats och klämmer ihop ögat. Min teori. "Men det är inte därför du är här idag". Nej, det som är så bra med att linsen sitter bra var att jag upptäckte att den är riktigt billig(relativt). 360 för ett 6-pack månadslinser, inkl allt med moms. Det är ju helt överkomligt. Så jag kanske går från glasögon till lins bara för bekvämlighetens skulle. Synen är densamma korrigerad med glasögon eller lins.

Ja, det var det.

Oh, jag är en mästare på linsens isättning och uttagning. 15 minuter och jag var klar med killen som instuerade mig. 5 minuter senare hade vi lyst på linses (antagligen någit de gör för att det är så kul när man får göra saker, som uppenbart irriterar och är obehagligt för kunden, och komma undan med det). Synoptik is the shit

Sanity calms, but madness is more interesting.
Min Wii är äntligen SKICKAD!!

Hoppas inte posten drar ut på det, vilket är lätt hänt runt juletid.

[Hype.se]

Dagens (eller egentligen tisdagens) glädjeämne är utan tvekan att min andra son föddes! Mycket hår, skrynklig och invägandes på ca 3.5 kg. En riktig pärs för min kvinna som fick kämpa i närmare 4 dygn innan han äntligen kunde födas. Allts såg jättebra ut med tio fingrar och allt annat som kollas. Är redigt trött, men oerhört lättad och lycklig!!

Kunde givetvis inte motstå att filma lite senare på kvällen, så här är lite rörliga bilder på min hickande son.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
Visar inlägg 181-200 av 754
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.