Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Dagens Glädjeämne
Svajen skrev:Fragge skrev:Svajen skrev:Jag lyssnar ju på Muse, Bluetech och McFly för bövelen!

Space dementia, Starlight, Invincible, Assassin, Bliss, Plug In Baby, Citizen Erased, Hyper Music, Map Of The Problematique, Supermassive Black Hole and so on... Eller som min ryska kulturlärare säger: "åkk vidare, åkk vidare" med sin breda ryska accent.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Svajen skrev:Fragge skrev:Svajen skrev:Jag lyssnar ju på Muse, Bluetech och McFly för bövelen!

Space dementia, Starlight, Invincible, Assassin, Bliss, Plug In Baby, Citizen Erased, Hyper Music, Map Of The Problematique, Supermassive Black Hole and so on... Eller som min ryska kulturlärare säger: "åkk vidare, åkk vidare" med sin breda ryska accent.

Har i princip bara hört Starlight och Supermassive Black Hole ännu, plus en massa andra låtar ifrån en live DVD som ett par polare visade mig, men jag börjar bli frälst känner jag!

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Köpte en Playstation 3 idag med följande spel, Pirates of the Caribbean, Fifa 08, Stuntman, Resistance, Metal Gear Solid 4.. Allt plus en HDMI-kabel för 3,5..

Edit: Hittade även Rambo 4 (blu-ray) för 129 på siba!

"Good artists copy, but Great artists steal"
abbath skrev:Köpte en Playstation 3 idag med följande spel, Pirates of the Caribbean, Fifa 08, Stuntman, Resistance, Metal Gear Solid 4.. Allt plus en HDMI-kabel för 3,5..

Edit: Hittade även Rambo 4 (blu-ray) för 129 på siba!

Stort grattis!

Dreamhack-bygget är i full gång och det rullar på rätt bra!

Sanity calms, but madness is more interesting.
Ska på förhandspremiär för filmerna "Johan Falk – GSI" och uppföljaren "Johan Falk – Vapenbröder.. regissören Anders Nilsson kommer att vara på plats under kvällen.

Äntligen sommarlov. Fy fan vad underbart! Vädret har börjat gå mot det bättre också.

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Svajen skrev:Vädret har börjat gå mot det bättre också.

meh...

Beställt en iphone nu ^^

// Pure Pwnage
Lommen skrev:Beställt en iphone nu ^^

Oh! Men du vill ju ge den till mig ;D

"War. War never changes."
Äntligen flyttat till nya lägenheten! Spelrum, gästrum, och massor av annat roligt. Känns helt underbart att slippa ghettot!

karma hemlös igen då?

rakt in i kaklet
Geting skrev:karma hemlös igen då?

Nejdå, Karma flyttade i april till eget boende bara ett par stenkast från där Winho bor nu.

Sanity calms, but madness is more interesting.
GLAD MIDSOMMAR! :DDDD

Just ja.. Glad midsommar folk! :D

Dagens glädjeämne är utan tvekan Slagsmålsklubbens liveuppträdanden. Nu har jag inte fått chansen att gå på ett sådant själv, men youtuba upp så får ni se på ren och skär kärlekspartystämning.

National Anthem after Team Canadas fifth straight WJC gold medal

Säg vad man vill om hockey, säg vad man vill om Kanada, säg vad man vill om nationalsånger (tilläggas kan att jag gillar alla tre). Men fyfan vad det sjungs i videon ovan. Herregud, helt sinnessjukt. Och det där är alltså efter Kanadas lag vunnit JUNIOR-VM. Inte seniorer. Juniorer. Herrefuck...

Hämtade min nya tv igår och den är riktigt najs! Köpte även en Module (mpeg4) så nu är den framtidsäkrad dessutom!

Jo, jag behöll naturligtvis den gamla teven också..

abbath skrev:Hämtade min nya tv igår och den är riktigt najs! Köpte även en Module (mpeg4) så nu är den framtidsäkrad dessutom!

Jo, jag behöll naturligtvis den gamla teven också..

FUCK YEAH! :D

+ lagom varmt = as nice!

Sit Ubu Sit Good Dog.
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.