Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Dagens Glädjeämne
Ledig helg. Äntligen lite vila efter det förbannade Gothia Cup...

"War. War never changes."
puppy skrev:Ledig helg. Äntligen lite vila efter det förbannade Gothia Cup...

Vad gjorde du på Gothia Cup?

Sit Ubu Sit Good Dog.
Sniper skrev:puppy skrev:Ledig helg. Äntligen lite vila efter det förbannade Gothia Cup...

Vad gjorde du på Gothia Cup?

Jag bor i Göteborg, det är omöjligt att undvika dem. Och så jobbar jag och man stöter ju på dem i jobbet också. Därför.

Filminspelning precis utanför lägenheten, Torkel höll på att springa in i mig.. "Stoppa tjuven" ropade en snubbe medans han blev jagad.

Lite kul faktiskt!

"Good artists copy, but Great artists steal"
semester

rakt in i kaklet
Geting skrev:semester

Det, min vän, är underbart.

abbath skrev:Filminspelning precis utanför lägenheten, Torkel höll på att springa in i mig.. "Stoppa tjuven" ropade en snubbe medans han blev jagad.

Lite kul faktiskt!

Inte en susning om vem Torkel är, men likväl: underbart. :D

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Va, har du inte sett Jalla Jalla, Kopps eller Patrik 1,5?

Här är iaf mannen.. och hans filmografi

Ahhhhhhhhhhhh......

Livet leker.

Amanda (flickvännen) kom in på Socionomutbildningen i Göteborg. Jag kom in på systemutvecklingsutbildningen här i Varberg, (6 mil söder om gbg). Idag fick Amanda reda på att hon fick lägenheten i Göteborg hon så gärna ville ha, och det gör mig überlycklig eftersom jag kommer spendera ungefär 3 dar där per vecka.

Fan, ibland är allt bara gött ^^

// Pure Pwnage
Låter härligt Lommen.

Mör och sådär tröttskakis efter frånvarandet av en natts sömn i en SJ sovvagn följt av 4 timmars köande i Sthlm plus en hemresa kan jag såhär dagen efter ändå direkt glädjas åt att min nya externa hårddisk anlänt och den är as sleek as promised. Gadget geek high five!!

Tummen upp för båda er. Själv är jag lite sliten efter en helgs festande på campingen och arenan i Leksand. Wooeeh..

Precis hemkommen från tallin-kryssning. Ftt najs. :D

Fragge skrev:Precis hemkommen från tallin-kryssning. Ftt najs. :D

Haha nice, hur gick det med brudarna då? ;D

Jag har precis fått hem min nya dator och just nu sitter jag på den och bara njuter, från en jävla laptop med 15" skärm till en stationär värstinggamerdator med en 24" FullHD skärm :D

// Pure Pwnage
Lommen skrev:Haha nice, hur gick det med brudarna då? ;D

Helt okejkej ändå. Fast var inte så där jättemycket folk på just den här kryssningen. Så bodde två av mina gamla fritidslärare mitt emot. Dom hotade att ringa min morsa om jag inte skötte mig. Sen var dom fullare än jag. :D Fast jag var ändå topp 3. :D

Lommen skrev:Jag har precis fått hem min nya dator och just nu sitter jag på den och bara njuter, från en jävla laptop med 15" skärm till en stationär värstinggamerdator med en 24" FullHD skärm :D

omfg hawt shit :P /Avundsjuk...

Edit: Köpte högtalare idag och en trevlig liten baslåda, så nu ska jag ut till landet och skrämma pensionärerna med min hemska musik. :D

Fragge skrev:Edit: Köpte högtalare idag och en trevlig liten baslåda, så nu ska jag ut till landet och skrämma pensionärerna med min hemska musik. :D

Sweet, inte för mycket bara, då får dom en hjärtattack kanske :P

// Pure Pwnage
Fragge skrev:
Edit: Köpte högtalare idag och en trevlig liten baslåda, så nu ska jag ut till landet och skrämma pensionärerna med min hemska musik. :D

Hell yeah!

Förövrigt har jag semester nu! Yay! :D

Fick en Dreamcast för 327 på tradera!

Folk slänger pengar på mig!

Sanity calms, but madness is more interesting.
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.