quickMenu
ikto skrev:New Super Mario Bros Wii med tre goda vänner
Krapula skrev:Wow, det finns alltså de som har tre vänner i området och kan få till sådana spelstunder. Sådan lyx.
Karmalicious skrev:ikto skrev:New Super Mario Bros Wii med tre goda vänner Krapula skrev:Wow, det finns alltså de som har tre vänner i området och kan få till sådana spelstunder. Sådan lyx. Wait! Hold on! Was Jesus one of the friends...? :P Jag kan med nöd och näppe plocka ihop Winho för lite lir.
Karmalicious skrev:Wait! Hold on! Was Jesus one of the friends...? :P
ikto skrev:Det gäller att hålla umgängeskretsen stor hela tiden.
Geting skrev:hur fan hinner du med det när du kan recenserar ett spel i veckan? sover du aldrig människa eller vad ?
Karmalicious skrev:Jag spelar MW2 och får betalt.
ikto skrev:Bärbara spel är hundra ggr enklare dock. Bara att langa upp så fort man sitter ner, var man än är.
ikto skrev:Ja du... vet inte riktigt själv om jag ska vara ärlig. Bärbara spel är hundra ggr enklare dock. Bara att langa upp så fort man sitter ner, var man än är.
Landslide skrev:(too much?)
Landslide skrev:ikto skrev:Ja du... vet inte riktigt själv om jag ska vara ärlig. Bärbara spel är hundra ggr enklare dock. Bara att langa upp så fort man sitter ner, var man än är. Likadant om man gillar att spela skinnflöjt. (too much?)
Geting skrev:"Landslide skrevtoo much?)" aldrig
ikto skrev:Landslide skrev:(too much?) Tja..... Tråden heter ju "Dagens Glädjeämne"
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!