Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Dagens Glädjeämne
Den här bilden!!!::D:D:D

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Den här bilden!!!::D:D:D

Det där är ren

Sanity calms, but madness is more interesting.
Bra för att vara en ordvits

Jag är en utav tio personer som vann Natural Selection 2 och overgrowth Bundle på Moddb!

Bevis på min otroliga förmåga.

Det här var mitt år i år.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Äntligen fått tag på egen lägenhet här i Varberg, flyttar redan imorgon. Sjukt taggad!

// Pure Pwnage
Lommen skrev:Äntligen fått tag på egen lägenhet här i Varberg, flyttar redan imorgon. Sjukt taggad!

Grattis mannen! Är det någon här på forumet som, mot förmodan, skulle råka bo i Varberg så kan ju den personen se fram emot en inflyttningsfest som heter duga antar jag?

Fragge skrev:Lommen skrev:Äntligen fått tag på egen lägenhet här i Varberg, flyttar redan imorgon. Sjukt taggad!

Grattis mannen! Är det någon här på forumet som, mot förmodan, skulle råka bo i Varberg så kan ju den personen se fram emot en inflyttningsfest som heter duga antar jag?

Hehe oh ja, den blir vild

// Pure Pwnage
Fragge skrev:Den här bilden!!!::D:D:D

HAHAH! Underbar!

"War. War never changes."
Att Mass Effect 2 kommit ut, och att jag träffade Andrews idag, som nickar Sniper här på hype.

Nytt täcke i sängen idag :D
haha fragge

Sit Ubu Sit Good Dog.
Födelsedag! \o/

Men jag är lite för gammal för att födelsedagar ska vara nåt speciellt, 25, ena foten i graven.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Grattiiiiiiiiiis Laaaaaandyyyy! Finns inga tårtor så du får en hamburgare.

Ska gadda mig imorn.. Två dolkar på nyckelbenen.

"Good artists copy, but Great artists steal"
abbath skrev:Ska gadda mig imorn.. Två dolkar på nyckelbenen.

Kom ihåg att spara lite yta tills du ska skaffa gängtatueringar i fängelset bara. :P

Själv är dagens höjdpunkt där en idiot skällde i fem minuter på mig och jag spelade in det hela så jag kunde underhålla avdelningen.

Karmalicious skrev:Kom ihåg att spara lite yta tills du ska skaffa gängtatueringar i fängelset bara. :P
Har ja benen till sedan..

Snälla, lägg upp det på youtube!

Edit: Boondock Saints 2 ikväll.. =)

"Good artists copy, but Great artists steal"
Karmalicious skrev:

Själv är dagens höjdpunkt där en idiot skällde i fem minuter på mig och jag spelade in det hela så jag kunde underhålla avdelningen.

Finns det en möjlighet att du kan vissa det för oss? Det vore roligt med något skoj.

Det kommer inte läggas upp. Tror inte företaget hade uppskattat det så det blir inget av det.

Det är för sådana här situationer som bleepande uppfanns. Och vår glädje måste ju vara värt mer en jobbet?

rakt in i kaklet
Geting skrev:Det är för sådana här situationer som bleepande uppfanns. Och vår glädje måste ju vara värt mer en jobbet?

Jag kan inte värdera er glädje eftersom det är ett null värde för mig. Precis som allt annat som inte handlar om mig.

Ursäkta mig för min ifrågasättande kompetens, men vad jobbade du med igen?

Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.