quickMenu
Karmalicious skrev:Geting skrev:Det är för sådana här situationer som bleepande uppfanns. Och vår glädje måste ju vara värt mer en jobbet? Jag kan inte värdera er glädje eftersom det är ett null värde för mig. Precis som allt annat som inte handlar om mig.
Geting skrev:Det är för sådana här situationer som bleepande uppfanns. Och vår glädje måste ju vara värt mer en jobbet?
Geting skrev:Karmalicious skrev:Geting skrev:Det är för sådana här situationer som bleepande uppfanns. Och vår glädje måste ju vara värt mer en jobbet? Jag kan inte värdera er glädje eftersom det är ett null värde för mig. Precis som allt annat som inte handlar om mig. men när du väl laddar upp ljudet så kommer du ju givetvis åtnjuta sk "cred" Och jag har läst på internet att det är ytterst åtrovärt
Fragge skrev: Personifierar de 2999 andra inälggen rätt bra, eh?
phipe skrev:Ursäkta mig för min ifrågasättande kompetens, men vad jobbade du med igen?
phipe skrev:Fragge skrev: Personifierar de 2999 andra inälggen rätt bra, eh? Jag förstår inte riktigt vad du menar där. Och då pratar jag inte om stavfelet.
Karmalicious skrev:phipe skrev:Ursäkta mig för min ifrågasättande kompetens, men vad jobbade du med igen? Som de säger i filmen Masjävlar, jag jobbar ju med data. Jag är typ nätverkstekniker och sitter med Cisco-utrustning dagarna i ända.
abbath skrev:Dagens glädjeämne är min nya kniv på nyckelbenet.. Snäll som jag ibland är, så dokumenterade jag verket enbart för er hypare. Jag försökte le, men smärtan gjorde det omöjligt.. Enjoy Här jobbar Mardo me skuggorna.. Här börjar den bli klar.. Tror aldrig jag har blött så mkt innan.. ^^ Edit: Nästa kniv ska göras 4/3..
Karmalicious skrev:Satan
puppy skrev:Oh holy crap! Den lär ju bli något så in i helvetes fet när den är färdig Abbath! :D
Karmalicious skrev:Satan Abbath! Liten och diskret var den också.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!