Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Dagens Glädjeämne
Karmalicious skrev:Geting skrev:Det är för sådana här situationer som bleepande uppfanns. Och vår glädje måste ju vara värt mer en jobbet?

Jag kan inte värdera er glädje eftersom det är ett null värde för mig. Precis som allt annat som inte handlar om mig.

Jävla as.

Edit: Sexigt 3000:e inlägg. Personifierar de 2999 andra inälggen rätt bra, eh?

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Karmalicious skrev:Geting skrev:Det är för sådana här situationer som bleepande uppfanns. Och vår glädje måste ju vara värt mer en jobbet?

Jag kan inte värdera er glädje eftersom det är ett null värde för mig. Precis som allt annat som inte handlar om mig.

men när du väl laddar upp ljudet så kommer du ju givetvis åtnjuta sk "cred" Och jag har läst på internet att det är ytterst åtrovärt

rakt in i kaklet
Geting skrev:Karmalicious skrev:Geting skrev:Det är för sådana här situationer som bleepande uppfanns. Och vår glädje måste ju vara värt mer en jobbet?

men när du väl laddar upp ljudet så kommer du ju givetvis åtnjuta sk "cred" Och jag har läst på internet att det är ytterst åtrovärt

Icke att förglömma är detta kallat "internetz" som han dessutom kan ånjuta sig efteråt vinsten.

Fragge skrev:

Personifierar de 2999 andra inälggen rätt bra, eh?

Jag förstår inte riktigt vad du menar där. Och då pratar jag inte om stavfelet.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
phipe skrev:Ursäkta mig för min ifrågasättande kompetens, men vad jobbade du med igen?

Som de säger i filmen Masjävlar, jag jobbar ju med data. Jag är typ nätverkstekniker och sitter med Cisco-utrustning dagarna i ända.

Sanity calms, but madness is more interesting.
phipe skrev:Fragge skrev:

Personifierar de 2999 andra inälggen rätt bra, eh?

Jag förstår inte riktigt vad du menar där. Och då pratar jag inte om stavfelet.

Att jag kan vara rätt så dryg av mig.

Karmalicious skrev:phipe skrev:Ursäkta mig för min ifrågasättande kompetens, men vad jobbade du med igen?

Som de säger i filmen Masjävlar, jag jobbar ju med data. Jag är typ nätverkstekniker och sitter med Cisco-utrustning dagarna i ända.

Gift dig med mig.

Dagens glädjeämne är min nya kniv på nyckelbenet.. Snäll som jag ibland är, så dokumenterade jag verket enbart för er hypare.

Jag försökte le, men smärtan gjorde det omöjligt.. Enjoy

Här jobbar Mardo me skuggorna..

Här börjar den bli klar..

Tror aldrig jag har blött så mkt innan.. ^^

Edit: Nästa kniv ska göras 4/3..

"Good artists copy, but Great artists steal"
*dubbelpost*

Efter hårt grindande i WoW hela dagen så fick jag se något som gjorde mig glad.
HBO har tydligen gett A Game of Thrones grönt ljus.
TV-serie på en av dom bästa fantasy-serierna någonsin, oh yeah.

Edit: OCH jag beställde just dom 3 första böckerna i The Sword of Truth-serien, får se hur dom är!

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
abbath skrev:Dagens glädjeämne är min nya kniv på nyckelbenet.. Snäll som jag ibland är, så dokumenterade jag verket enbart för er hypare.

Jag försökte le, men smärtan gjorde det omöjligt.. Enjoy

Här jobbar Mardo me skuggorna..

Här börjar den bli klar..

Tror aldrig jag har blött så mkt innan.. ^^

Edit: Nästa kniv ska göras 4/3..

Ouuuch, man verkligen ser hur ont det gör. Men snygg verkade den bli!

Här kommer en bild på ett kommande projekt, skuggmarkering å linjer.. En nunna med gasmask. Kommer bli jävligt fet när den är färdig. Återkommer med bilder längre fram..

Länkas..

Hahaha, GRYMT! Sånt där gillas :D

Satan Abbath! Liten och diskret var den också.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Långt ifrån klar karma.. Det ska mejslas i mycket mer färg och detaljer.

Ont som satan gjorde det dock.. Tänk på det innan ni funderar på att köra på revbenen.

Karmalicious skrev:Satan
No pun intended?

Oh holy crap!
Den lär ju bli något så in i helvetes fet när den är färdig Abbath! :D

"War. War never changes."
puppy skrev:Oh holy crap!
Den lär ju bli något så in i helvetes fet när den är färdig Abbath! :D

Hahaha, läste "du" istället för "den". Blev besviken när jag insåg att jag läste fel. :c

Var fruktansvärt nära att åka dit på en scam på blocket.
Tack vare google så blev han överlistad.

Berätta gärna i detalj, Landslide. Som i, vad var det du sökte efter?

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Är på jakt efter en billig Ps3.

Personen i fråga sade sig ha en ps3 slim 120gb och 2 spel för 2600 men billigare vid snabb affär.
Jag gjorde en snabb affär så priset blev 2400, han bodde i GBG så jag ringde en WoW-polare jag har där och bad honom sticka och hämta spelet.

Allt är klart så här långt, jag satt och saliverade på tanken på mitt inkommande ps3.

Då fick jag ett mejl av säljaren att han bodde i Kalmar, att Blocket på något sätt strulat till hans annons. Och han bad naturligtvis om ursäkt. Men han erbjöd sig att skicka spelet och stå för frakten.
Då började han "hypa" internetgirot.se skrev väldigt långt och snyggt om hur det funkar osv.
Blocket rekommenderar internetgirot.se så jag tyckte det lät skitbra.

Jag fick lite tråkigt, googlade internetgirot, hittade en tråd på ett "speciellt" forum där dom diskuterade en person som blivit blåst på 4000 kr av en snubbe på blocket som ville använda internetgirot.se.
Och precis som killen jag snackade med så "blev det något fel" på annonsen, för han bodde i Kalmar på Kungsholmen.

Skrev så här långt och bra och nu tappade jag tråden, jag mailade och sa att det inte blev någon deal och ja, det var det.
Obs. att internetgirot är säkert en skitbra tjänst (låter så iaf), det är bara det att den här snubben förfalskar deras mail och skriver in sitt eget kontonr istället för internetgirots. Då betalar man helt enkelt fulla summan till snubben och han gottar sig och behöver inte göra någonting.

Edit: Han skrev VÄLDIGT snyggt och stiligt, och jag är en sucker för det så var nog delvis därför jag svalde det.
Efter att jag skrev att det inte blev någon deal dock så började jag märka att det var bara 'klipp-och-klistra' svar när han skrev nästan exakt likadant i alla mail. Men gawd it looked pretty.

Och en sista detalj:

Karmalicious skrev:Satan Abbath! Liten och diskret var den också.

That's what she said!

Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.