Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 681-700 av 754
Dagens Glädjeämne
Det var en god historia, Landslide.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Härligt. Google is, truly, your friend. Härligt att se!

Men det är så jävla lätt att falla för fin text, det är alldeles för förtroendeingivande.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Tack Landslide för att du delade med dig!

Är det nån brud som letar svärmorsdrömmar kan hon ju bara kolla in Hype. Gud så trevliga vi är!

Men Landslide PS3 är ganska billig nu ändå, relativt till vad den var iaf, t.ex. Komplett har den för 3000 spänn.. kan vara värt några hundralappar mer för en splitter ny med garanti och ingen risk för scam osv. Tror du inte?

Edit: Kolla prisjakt för billigare priser..!

Ska antingen köpa en polares ps3, men om den dealen faller isär så köper jag en ny.

Edit: Dealen klar, får ps3 på tisdag hoppas jag. o/

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Landslide skrev:Ska antingen köpa en polares ps3, men om den dealen faller isär så köper jag en ny.

Edit: Dealen klar, får ps3 på tisdag hoppas jag. o/

Najs! Vad blir det för spel?

MGS4, Uncharted 2, 2 olika GH, Forbidden Siren eller vad det heter, burnout paradise, fifa 09, prince of persia, tomb raider, tiger woods 08 och GTA4.

Landslide skrev:MGS4, Uncharted 2, 2 olika GH, Forbidden Siren eller vad det heter, burnout paradise, fifa 09, prince of persia, tomb raider, tiger woods 08 och GTA4.

Awesomesauce! :D Tyckte jag var ett bra deal! :D

"War. War never changes."
Landslide skrev:MGS4, Uncharted 2, 2 olika GH, Forbidden Siren eller vad det heter, burnout paradise, fifa 09, prince of persia, tomb raider, tiger woods 08 och GTA4.

Mehehehe.

Mycket offtopic nu, men dags glädjeämne är nog detta:

http://www.youtube.com/watch?v=l6rtQ0-ez4g&feature=related

Fick t.om min morgongrinighet att försvinna.

Edit: Random tanke: Need en chat här på hype. Måste väl finnas nån liten modul som inloggade medlemmar kan öppna i ett nytt gulligt litet fönster. Fast iofs, då kanske vi inte postar så mycket på forumet, och dom posts som dyker upp behövs!

Om man återgår till pratet om PS3 igen, så kan det nämnas att en kvinna köpte en sådan för 2500. Dollar.

http://www.youtube.com/watch?v=FDVLmRICH2w

Om 2500 hade varit i kronor, så hade det varit en ganska bra köp för henne kanske. Men nu råkar det ju vara så att det finns roliga människor.

Landslide skrev:Mycket offtopic nu, men dags glädjeämne är nog detta:

http://www.youtube.com/watch?v=l6rtQ0-ez4g&feature=related

Fick t.om min morgongrinighet att försvinna.

Edit: Random tanke: Need en chat här på hype. Måste väl finnas nån liten modul som inloggade medlemmar kan öppna i ett nytt gulligt litet fönster. Fast iofs, då kanske vi inte postar så mycket på forumet, och dom posts som dyker upp behövs!

Låter som du har facebook. Namn?

Landslide skrev:Need en chat här på hype
irc perhaps?

casualcore wnkr | slayer of threads
Krapula skrev:Landslide skrev:Need en chat här på hype
irc perhaps?

Orkar inte ge mig in på irc igen, kunde tydligen öppna länken via Mibbit.com men webklienten var tydligen inte önskad där

meh... :f irc > craptastic webchat

casualcore wnkr | slayer of threads
Fragge skrev:Landslide skrev:MGS4, Uncharted 2, 2 olika GH, Forbidden Siren eller vad det heter, burnout paradise, fifa 09, prince of persia, tomb raider, tiger woods 08 och GTA4.

Mehehehe.

Nu ska vi inte vara så petiga på detaljerna här ;D Om inget annat kan han börja öva upp sina Frisbee skills :D

"War. War never changes."
Det här blev jag glad av: http://wimp.com/olemiss/
Älskar låten också pga Slumdog Millionaire.

I övrigt räknar jag minuterna till ps3-dags... om ca 2 dagar.

Idag är det min födelsedag, och för några dagar sedan Beställde man Monster Hunter Tri Ultimate Hunter Pak från Webhallen. Vad som jag finner glädjande, är just det att det var den absolut sista dem hade.

Seriöst. En timme efter beställningen stod det på sidan att producten hade utgått. På söndag var alla spår från den borta nu, och det fanns bara kvar spelen att skaffa där nu.

Just ja, jag är sexton nu.

Grattis pipan, min far fyller också år idag. Norges nationaldag.

Ett lite klipp som får duga som glädjeämne:
http://www.youtube.com/watch?v=sQZuidKexBQ&feature=related
En boss från nåt japanskt spel, jag skulle tro att man måste vara autistisk eller gud för att klara det där. (C) Karma

Visar inlägg 681-700 av 754
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.