Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 701-720 av 754
Dagens Glädjeämne
Här kommer lite pics från senaste sittning.. Det gjorde så jävla ont, att jag inte orkade sitta mer än 3,5 timmar. Ska dock fortsätta på måndag igen.

Aja, enjoy!

Work in progress

Åsså blev det en oplanerad liten gadd till..

På handen

Den sista där är inget jag föredrar direkt eftersom det är så vanligt, men jag fick ett ryck..

"Good artists copy, but Great artists steal"
abbath skrev:Aja, enjoy!

Work in progress

Den där kommer bli så j***vla fet när den är klar du! Grymt avundsjuk på den!

"War. War never changes."
Fasen, det e bara till att köra Puppy!

Glädjeämne. Hmmm.
Köpte RDR, träffade lite WoW-polare som hälsade på från Uppsala och Gävle.
Men på den negativa sidan så fick jag avliva en av mina katter som blev sjuk. (Orkar inte posta upp denna trådens motsats för att ventilera det.)
Men det var ett par dagar sen så det är lugnt nu, bara PS3 för hela slanten så det är i överlag gott.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Riktigt nice abbath!

Ruggigt onajs landy, beklagar

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
abbath skrev:Fasen, det e bara till att köra Puppy!

Fast jag kan ju inte sno din idé så man får ju lista ut något eget fett nu ;D ^^

puppy skrev:abbath skrev:Fasen, det e bara till att köra Puppy!

Fast jag kan ju inte sno din idé så man får ju lista ut något eget fett nu ;D ^^

Har du någon ide?

Varje gång jag sett ett avsnitt Band of Brothers och de medföljande kommentarerna av de "riktiga" soldaterna så är det "Dagens Glädjeämne".

Sanity calms, but madness is more interesting.
Fragge skrev:puppy skrev:abbath skrev:Fasen, det e bara till att köra Puppy!

Har du någon ide?

Dessvärre inte. Har funderat på att göra en sån där Hiroshima svamp på ena benet dock. Men jag är osäker :P

Karmalicious skrev:Varje gång jag sett ett avsnitt Band of Brothers och de medföljande kommentarerna av de "riktiga" soldaterna så är det "Dagens Glädjeämne".

Sant!

puppy skrev:
Dessvärre inte. Har funderat på att göra en sån där Hiroshima svamp på ena benet dock. Men jag är osäker :P

Coolt, då kan ja ju berätta om mina planer, jag ska nämligen oxå ha en atombomb, fast på magen som speglas mot nunnan. På andra sidan skall jag ha en präst i samma storlek som nunnan, fast som smälter, ja ni lär få se tids nog. Rätt skönt när allt är klart, och jag kan lägga tatueringarna bakom mig ett tag. =)

OnT: Super mario Galaxy 2 imorn.. wii!!

abbath skrev:jag ska nämligen oxå ha en atombomb, fast på magen som speglas mot nunnan. På andra sidan skall jag ha en präst i samma storlek som nunnan, fast som smälter, ja ni lär få se tids nog. Rätt skönt när allt är klart, och jag kan lägga tatueringarna bakom mig ett tag. =)

Galet snygg kan det fan bli! Det ser jag fram emot att se bilderna på ! :D

Jag ska börja spara pengar på att göra min så fort jag kan. Den kan ju kosta en del även om jag bara ska ha den i gråskala men iallafall :D

Edit. Fel tråd...

puppy skrev:Fragge skrev:puppy skrev:abbath skrev:Fasen, det e bara till att köra Puppy!

Har du någon ide?

Cooooolt! I say go for it. Även om du kanske inte borde lyssna på mig när det kommer till att printa in något i benet för all framtid :P

Dagens glädjeämne är för mig att jag fått reda på att jag fick VG på exjobbet. Det firades med lunch på Sushi-baren följt av ett Razer Mamba-köp samt en fika på Wayne's .

Edit: Glädjen är kvar men Razer Mamba lämnar jag tillbaka. Mycket kapabel mus om det inte vore för att den liksom "blundar till" ibland, bara någon millisekund men såklart tillräckligt för att man ska märka det. Någon som vet om Deathadder är typ samma mus fast utan trådlös för övrigt? Hur som helst var det fränt att prova en trådlös mus som var lika snabb som en med tråd. Jo jag vet att det låter otroligt men det fungerar.

Fragge skrev:
Cooooolt! I say go for it. Även om du kanske inte borde lyssna på mig när det kommer till att printa in något i benet för all framtid :P

I agree with you! :D
Ska bara se till att spara undan cash till det så jävlar vettu! :D

Ambassador skrev:Dagens glädjeämne är för mig att jag fått reda på att jag fick VG på exjobbet

We-hej! :D Grattis ta me satan! :D

På lördag åker jag på semester till Göteborg och ska vara där i två veckor. Träffa kusinerna, med mera.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
ÄNTLIGEN!

Så som jag har längtat! Holy crap! Det är äntligen på gång och det är på riktigt! :D

puppy skrev:ÄNTLIGEN!

Så som jag har längtat! Holy crap! Det är äntligen på gång och det är på riktigt! :D

Jag borde nog ta mig i kragen och köpa 3:an va?

Fragge skrev:puppy skrev:ÄNTLIGEN!

Jag borde nog ta mig i kragen och köpa 3:an va?

Bah. Skitspel.

När jag ändå är på det humöret kan jag tycka till med att world of fallout är fail. Det med antagandet att de kommer följa blizzard och inte göra en unik setting. Liten ljusglimt att gänget bakom fallen earth står bakom men då är perpetuum online är mer intressant i så fall.

casualcore wnkr | slayer of threads
Visar inlägg 701-720 av 754
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.