quickMenu
abbath skrev:Aja, enjoy! Work in progress
abbath skrev:Fasen, det e bara till att köra Puppy!
puppy skrev:abbath skrev:Fasen, det e bara till att köra Puppy! Fast jag kan ju inte sno din idé så man får ju lista ut något eget fett nu ;D ^^
Fragge skrev:puppy skrev:abbath skrev:Fasen, det e bara till att köra Puppy! Fast jag kan ju inte sno din idé så man får ju lista ut något eget fett nu ;D ^^ Har du någon ide?
Karmalicious skrev:Varje gång jag sett ett avsnitt Band of Brothers och de medföljande kommentarerna av de "riktiga" soldaterna så är det "Dagens Glädjeämne".
puppy skrev: Dessvärre inte. Har funderat på att göra en sån där Hiroshima svamp på ena benet dock. Men jag är osäker :P
abbath skrev:jag ska nämligen oxå ha en atombomb, fast på magen som speglas mot nunnan. På andra sidan skall jag ha en präst i samma storlek som nunnan, fast som smälter, ja ni lär få se tids nog. Rätt skönt när allt är klart, och jag kan lägga tatueringarna bakom mig ett tag. =)
puppy skrev:Fragge skrev:puppy skrev:abbath skrev:Fasen, det e bara till att köra Puppy! Fast jag kan ju inte sno din idé så man får ju lista ut något eget fett nu ;D ^^ Har du någon ide? Dessvärre inte. Har funderat på att göra en sån där Hiroshima svamp på ena benet dock. Men jag är osäker :P
Fragge skrev: Cooooolt! I say go for it. Även om du kanske inte borde lyssna på mig när det kommer till att printa in något i benet för all framtid :P
Ambassador skrev:Dagens glädjeämne är för mig att jag fått reda på att jag fick VG på exjobbet
puppy skrev:ÄNTLIGEN! Så som jag har längtat! Holy crap! Det är äntligen på gång och det är på riktigt! :D
Fragge skrev:puppy skrev:ÄNTLIGEN! Så som jag har längtat! Holy crap! Det är äntligen på gång och det är på riktigt! :D Jag borde nog ta mig i kragen och köpa 3:an va?
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!