quickMenu
puppy skrev:abbath skrev:The dark knight. Yepp jag kunde inte hålla mig, utan såg en risig kopia. Men jävlar vilken bra film! +++++ Enligt IMDB så lär den ju vara något av det bästa som kommit så jag tror att din uppfattning är helt adekvat ;D
abbath skrev:The dark knight. Yepp jag kunde inte hålla mig, utan såg en risig kopia. Men jävlar vilken bra film! +++++
Sniper skrev:I år?xD
Karmalicious skrev:Det är dock antagligen helt missvisande med betyget på en sådan här film. ALLA ser Gudfadern, medan t ex mina föräldrar (och alla andra medelålders personer, Lupus undantagen ) aldrig skulle bry sig om Batman.
Lupus skrev:Ang film på bio, håller jag med. Ända sedan jag skaffade stor TV och hemmabio, lockar det inte lika mycket. Blir helt enkelt störd som f-n på folk när jag går på bio. Betala en hndring för att höra folk busvissla, hosta, prassla med godispapper och störa på alla andra möjliga sätt, känns inte så kul.
abbath skrev:El Orfanato (barnhemmet) Ruggigt bra film +++++!!
Sniper skrev:Neon, varför gillar nästan inga ungdomar den hära filmen? samt några äldre vuxna då.
Neon skrev:Sniper skrev:Neon, varför gillar nästan inga ungdomar den hära filmen? samt några äldre vuxna då. Svår fråga. Men ja skulle kunna gissa på att de har en del förväntningar på hur en komedi med Owen Wilson "ska" vara. De förväntar sig nog flamsig o övertydlig humor och när de får en djupare historia som bygger på känsla och karaktärsutveckling så blir de förvirrade o besvikna.
palmee skrev:Den är grym. Älskar alla Wes Anderson's filmer. En annan grym är Royal Tenembaums... Men förvänta dig ingen komedi, det är svart humor. Rekommenderar alla: Darjeeling Limited + Hotel Chevalier The Life Aquatic with Steve Zissou Rushmore The Royal Tenenbaums Han var även med på: The Squid and the Whale alla dessa är !!!
Sniper skrev:Rekommenderas starkt: The Darjeeling Limited = Humor o känsla med stil i klass med Lost In Translation. Underbar rollista, skön miljö, bra manus, snyggt filmad. Vad mer kan man önska? Neon, varför gillar nästan inga ungdomar den hära filmen? samt några äldre vuxna då.
Caracarn skrev:Karma: Är det inte giltighetstid på ett år på presenkorten eller kontrollerar de inte det så noga i kassan?
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!