quickMenu
Caracarn skrev:Karma: Är det inte giltighetstid på ett år på presenkorten eller kontrollerar de inte det så noga i kassan? Dark knight Sniper skrev:Rekommenderas starkt: The Darjeeling Limited = Humor o känsla med stil i klass med Lost In Translation. Underbar rollista, skön miljö, bra manus, snyggt filmad. Vad mer kan man önska? Neon, varför gillar nästan inga ungdomar den hära filmen? samt några äldre vuxna då. Ska jag nog undvika den då jag tyckte Lost in Translation var dålig.
Sniper skrev:Rekommenderas starkt: The Darjeeling Limited = Humor o känsla med stil i klass med Lost In Translation. Underbar rollista, skön miljö, bra manus, snyggt filmad. Vad mer kan man önska? Neon, varför gillar nästan inga ungdomar den hära filmen? samt några äldre vuxna då.
Caracarn skrev:Det beror ju lite på... Som exempel så gillade man inte första Harry Potter så lär man nog inte gilla resten
Karmalicious skrev:Caracarn skrev:Det beror ju lite på... Som exempel så gillade man inte första Harry Potter så lär man nog inte gilla resten Jag hatade Harry Potter 1&2. Både böckerna och filmerna suger imo. Däremot är trean en utmärkt film och ännu bättre bok. Egentligen är trean den enda vettiga delen i denna överhypade serie. Det är ju inte Star Wars direkt.
Karmalicious skrev:Spelet blir även bättre om man sett filmen innan.
Fragge skrev:Idag blev det Bedtime stories med syrran Den var väl helt okej. Bättre än jag trodde den skulle vara.
abbath skrev:Fragge skrev:Idag blev det Bedtime stories med syrran Den var väl helt okej. Bättre än jag trodde den skulle vara. Nä fyfan va kass den är! 1-
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!