Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 1101-1120 av 1202
Vilken film(er) har du sett senast?
Caracarn skrev:Karma: Är det inte giltighetstid på ett år på presenkorten eller kontrollerar de inte det så noga i kassan?

Dark knight

Sniper skrev:Rekommenderas starkt:
The Darjeeling Limited =
Humor o känsla med stil i klass med Lost In Translation. Underbar rollista, skön miljö, bra manus, snyggt filmad. Vad mer kan man önska?

Neon, varför gillar nästan inga ungdomar den hära filmen? samt några äldre vuxna då.

Ska jag nog undvika den då jag tyckte Lost in Translation var dålig.

Man bör inte undvika någon film pga att man inte gillade en annan

I'm possessed by this house, and will never leave it again.
Det beror ju lite på... Som exempel så gillade man inte första Harry Potter så lär man nog inte gilla resten

http://www.blackjackinfo.se
Caracarn skrev:Det beror ju lite på... Som exempel så gillade man inte första Harry Potter så lär man nog inte gilla resten

haha iofs... men just Harry Potter har ny regissör inför tredje och sen ny igen till fjärde tror jag..
Men ett annat exempel är ju om du inte gillar musikaler, ska du nog inte se en :-D

Regissörer gör ju inte alla filmer exakt lika.... Wes Anderson's filmer är inte lika till handlinge bara stilen...

jajaja jag vet att du hajar ;-D

Caracarn skrev:Det beror ju lite på... Som exempel så gillade man inte första Harry Potter så lär man nog inte gilla resten

Jag hatade Harry Potter 1&2. Både böckerna och filmerna suger imo. Däremot är trean en utmärkt film och ännu bättre bok. Egentligen är trean den enda vettiga delen i denna överhypade serie. Det är ju inte Star Wars direkt.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Karmalicious skrev:Caracarn skrev:Det beror ju lite på... Som exempel så gillade man inte första Harry Potter så lär man nog inte gilla resten

Jag hatade Harry Potter 1&2. Både böckerna och filmerna suger imo. Däremot är trean en utmärkt film och ännu bättre bok. Egentligen är trean den enda vettiga delen i denna överhypade serie. Det är ju inte Star Wars direkt.

Håller helt med. Älska Gary Oldman som Sirius Black.

Bump!

Såg Patrik 1,5 ikväll och tyckte den var sådär en 3:a utav 5

En rolig detalj. Jag bor i samma område som filmen utspelades i. 50 meter ifrån deras hus står min gamla Jetta, jävligt synd att den inte kom med dock..

Såg även Thai Chi Master med Jet Li idag.. Sett den fem sex gånger och ger den 4a ดีมาก!

"Good artists copy, but Great artists steal"
Jag och min sambo kollade nyss på Dead Space: Downfall.
Riktigt bra anime film måste jag säga. Även fast man inte har spelat spelet Dead Space ännu så är det en jävla bra film faktiskt. We like :D
Fyra köttbullar av 5 möjliga! Den är noga bättre om man har spelat spelet, trots att filmen utspelar sig innan spelet tar sin början!

Rekommenderas.

"War. War never changes."
Spelet blir även bättre om man sett filmen innan.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Karmalicious skrev:Spelet blir även bättre om man sett filmen innan.

Ah! It works both ways!

"War. War never changes."
Yes Man

Handling: Jim carrey säger nej till livet då han inleds av ett program där han måste säga ja till allting.
En otroligt bra film!!! fan kan nästan säga bästa komedin asså! hela tiden klockrena skämt! Det känns som Jim carrey verkligen fick till det i den här filmen. Budskapet är en stor del av filmen också. Jag ger filmen , 4 pawns och en halv sol. alltså 4 och 1/2 av 5 :D

Sit Ubu Sit Good Dog.
Håller verkligen med dig Sniper. Det är min nya favorit med Jim Carrey, faktiskt en av dom bättre filmer jag sett. Tycker den är helt underbar ^^

// Pure Pwnage
Kanske man ska ta och se den då... Idag blev det Bedtime stories med syrran, mest för att det var den enda filmen som började inom en timme.

Den var väl helt okej. Bättre än jag trodde den skulle vara.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Kollade de senaste futurama filmerna (Bender's game och into the wild green yonder).

Kanske inte riktigt lika bra som serien, men väl värda att se.

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Fragge skrev:Idag blev det Bedtime stories med syrran

Nä fyfan va kass den är! 1-

abbath skrev:Fragge skrev:Idag blev det Bedtime stories med syrran

Nä fyfan va kass den är! 1-

Tror det är lite så att bara för man går på bio så vill man att filmen ska vara bättre än den är. För ärligt talat är det länge, länge sedan, om ens någonsin, som jag spytt på en film jag precis sett. På bio.

Asså om någon här på hype ska på bio och har ett val mellan bedtime stories och yes man, välj yes man! you wont regret it!

Sit Ubu Sit Good Dog.
Såg på Role Models igår - http://www.imdb.com/title/tt0430922/.
Sjukt rolig!

Minst på jorden, störst i världen!
Tips på skitläskiga filmer skulle uppskattas.

Nu vet jag inte hur pass läskiga Saw-filmerna är... Men badass ska det vara. Kom igen, hit me!

Jag har hört att Martyrs ska vara lite halvjobbig, har dock inte hunnit se den själv.. Kolla på den Fragge!

Tackar!

Visar inlägg 1101-1120 av 1202
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.