Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 1141-1160 av 1202
Vilken film(er) har du sett senast?
Json_81 skrev:Sniper skrev:
Fanboys - en film som handlar om en massa starwars nördar runt 20 års åldern som ska åka och göra inbrott hos george lucas och sno episod 1. Jag gillade Kristen Bell men det vore roligare om hon hade mer i filmen o göra, så i mitt fall får filmen 2/5+, den var inte SÅ bra.

Såg precis den. Bara att Kristen är med gör ju att det blir en 3'a
Men håller med om att hon kunde varit med mer.

Jaa precis Seth Rogen hade en lite mindre roll som var rolig än dem flesta i flmen tycker jag.

Sit Ubu Sit Good Dog.
Terminator Salvation.

Jag gillar den, trots att vissa detaljer är korkade som tex en hjärttransplantion i öknen man får helt enkelt se den som en grym actionfilm bara. Lite lustigt att Sam Worthington kickade skiten ur Bale när det gällde skådespel och inlevelse. Bale var helt enkelt lite torrare, lite tristare.. Lite fulare.

Jag ger den 4/5

"Good artists copy, but Great artists steal"
Såg senast Friday The 13th del fyra.

Tyckte filmen var skitbra.

Terminator: Salvation.

Mumma.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Coraline.. Trevlig film +++

[Hype.se]

Hangover
++++

Missa den inte. Den är fan så jävla rolig. Och, ta med killkompisarna för att få ut det mesta av den.

w w w . h y p e . s e
Vart sugen på att se Hangover, nu är det ett måste.

Tack för tipset!

GSI och Vapenbröder, uppföljare till Tredje vågen.. Det ska komma sex filmer med Johan Falk och GSI är den första.. Jag gillade båda filmerna jävligt mycket. Klart bättre än dom första tre.

++++

och då ska ni veta att jag inte är ett stort fan utav svenska filmer..

Såpass. Jag tycker att de första två är helt ok. Tredje minns jag som rätt meningslös. Får man kolla in dem när de kommer dårå.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Terminator: Salvation

Transformers 1 och 2. Den senare på bio. Rise of the Fallen var mer av allt. Trots att den var två och en halv jävla timma lång kändes det inte som att den kunde vara mycket kortare. Action. Megan Fox. Mer action. I liek.

/5

Edit: Million Dollar Baby. Helt underbar. Sjukt najs roller av Clintan, Hillary Swank och Morgan Freeman. Underbart regisserad (vann väl en oscar för det också?) och bara så... oväntad. Jag visste ingenting om filmen när vi satte på den. Efteråt var det allt jag kunde tänka på.

/5

Edit 2: Stockholmsnatt. Det blev ett återbesök till en av filmerna Sverige verkligen kan vara stolt över. Bara 45 min, ändå så packad med awesomeness. Har ni inte redan sett den, gör det. Underbart (omedvetet) rolig i nästintill varenda scen.

/5

Watchmen Directors Cut.
Blev lite förvånad, filmen var inte alls vad jag förväntat mig. Trodde det var superhjälte action, men istället var det, tja, vet inte vad jag ska beskriva den som. Kom att tänka på Sin City iaf.
Men det var helt klart bra.

Knowing
Nicholas Cage bollar med siffror och olyckor.
Godkänd.

Fired Up
Standard Highscool komedi om 2 fotball killar som drar på cheerleader-camp i jakt på tjejer.
Över förväntan dock, godkänd

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Brüno. Den var rolig, men jag är lite besviken. 3/5. Han var inte alls lika älskvärd som Borat, men... Jag skrattade utav bara helvete ändå.

7 pounds. Will Smith deppar runt och sedan är filmen slut. Lite svårt att komma in i den och få någon känsla.

Watchmen. Superhjältar är också människor! Den mal på i närmare 3 timmar och efteråt så kändes det bra, men egentligen var det mest för att den var cool på ett annorlunda sätt.

Defiance. "Sann" story om två bröder som på två olika sätt kämpar för överlevnad i Nazikontrollerade vitryssland. Bra, men inte så gripande som den kanske kunde blivit. Saknade lite helhetsbilden.

Hellboy II the golden army

Hell No hade passat bättre

rakt in i kaklet
Fast and furious 2009. Den sög hästkuk. Bilkörningen finns knappt, och den som finns är grymt pinsam. Filmen är så förutsägbar att all spänning direkt är som bortblåst.

Edit: Såg precis slutet och det var så töntigt att jag dog lite inombords.

Karmalicious skrev:Edit: Såg precis slutet och det var så töntigt att jag dog lite inombords.
Hahaha

Geting skrev:Hellboy II the golden army

Hell No hade passat bättre

Det är inget som helst fel på Hellboy II !

"War. War never changes."
Hahaha, många läsvärda inlägg här nu. Keep it up. :D

Wolverine: Klart vi kan göra mer pengar på X-men. Efter 3 bra filmer så kan vi ju alltid ta Mr. Cool himself och göra en egen rulle på honom.

Standard formulär A, och då menar jag modern av all standard. Vi som sett filmer sedan 80-talet trodde att sådana här manus var borta för evigt, men här har använts arkivbläck minsann.

Filmen är bortsett från ett par coola scener och repliker trött och meningslös. Man kan slå ihjäl ett par timmar med den, men man kommer aldrig se om den, eller ens mer än att komma ihåg att man sett den.

Låt den rätte komma in
Det är inte ofta, men när Sverige nailar det så nailar Sverige det. Härlig film med äkta insatser. Klart, vissa saker skiljer sig från boken, men filmen är mycket välgjord.

Visar inlägg 1141-1160 av 1202
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.