Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 121-140 av 1202
Vilken film(er) har du sett senast?
[Hype.se]

Senaste rullen som jag såg och verkligen gillade, var The Machinist. Sen såg jag en thriller som hette Saw, som var var hyfsad, men inte mer.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
Scarface

Klassiker som jag inte sett förräns nu. Otroligt bra film på alla punkter, och jag förstår nu hur mycket inspiration GTA Vice City har hämtat från den.

The World Is Yours

Så var kampen för smilies över. Ok, ge oss autoinloggning då
Var på bio o såg Sahara igår - Kass är ett bra ord...

http://www.blackjackinfo.se
Såg Sin City idag.

Wow vilken film alltså.

Jar har inte blivit så sexuellt upphetsad sen jag sist såg en bra italiensk porrfilm... (vilket nog bara var ett par timmar innan) Därför
får den

Förresten så
undrar jag om regissören hade nån direkt tanke med att vissa av personerna använde en svastika?
Eller om den biten om irländarna skulle påminna om IRA??
Nåt dolt budskap jag missat?

Wow what a girl, alltså Jessica Alba.

REKOMMENDERAS

Jag heter MrFred.
någon som glott på Fantastic 4 ännu?

kings of a cloned generation
Collateral 1/2
Mr&mrs Smith
Inga direkt bra filmer.. Går o titta på men inte mycket mer

MrFred skrev:Jar har inte blivit så sexuellt upphetsad sen jag sist såg en bra italiensk porrfilm... (vilket nog bara var ett par timmar innan)
Italian Stallion?

Italion Stallion? Är inte det smeknamnet på Rocky? Alltså Stallone?

Men för att svara på din fråga. Ja jag är en Italion Stallion.

Jag heter MrFred.
Stallone gjorde några mjukporrisar under det namnet också.

Underskatta aldrig idioter i grupp...
GroBo skrev:Stallone gjorde några mjukporrisar under det namnet också.
Jupp, var det jag syftade på
Bard skrev:någon som glott på Fantastic 4 ännu?Skulle se den idag men vi kom för sent till bion..

Bard skrev:någon som glott på Fantastic 4 ännu?

jupp. Men ger den inte mer än godkännt. Dåligt manus, för många skämt och dålig upplösning på filmen.

I have hope... or I have nothing
One missed call, slutet förvirrar totalt! 3½/5 får den iaf, får väl se försöka se tvåan ngn gång med.

Shiva skrev:upp. Men ger den inte mer än godkännt. Dåligt manus, för många skämt och dålig upplösning på filmen.

Får väl vänta på dvd/vhs då :P

Jag kom just hem från "Tolken" som den heter här. Riktigt skön rulle för folk som gillar politik eller bara en ruskigt skön thriller.

Såg Seed of Chucky (Onda dockan... 4?) häromkvällen.
Den är aningen bättre än Bride of Chucky men magin försvann efter del två. Det har blivit en komedi mer och mer och den senaste filmen i serien driver en hel del med Hollywood och specifikt med Jennifer Tilly som spelar sig själv (och Tiffany, Chuckys fru). Den är iaf underhållande även om den saknar allt vad spänning heter.

Har nyligen utökat min DVD-samling en aning. Denna gång med klassiker som man kan hitta för billig peng. Bl.a. Plutonen, Elefantmannen, Purpurfärgen, Nikita och Magnolia. Jag har sett dem förut men det är alltid spännande att se en film igen man inte sett på länge! Man hittar alltid nått nytt man inte sett förr. Återkommer med lite intryck senare.

Underskatta aldrig idioter i grupp...
Sin city - såå snygg, rå och häftig, nån som vet var man kan köpa albumen ?

Fantom of the opera -hmm moulin rouge är bättre

rakt in i kaklet
Geting skrev:Sin city - såå snygg, rå och häftig, nån som vet var man kan köpa albumen ?

Här.

Jag heter MrFred.
jag formulerar om mig, var kan jag köpa seriealbumen ?
tack ändå fred

rakt in i kaklet
The Aviator, nästan lika bra som vänta.. x3

Full metal jacket - You´d better unfuck your self or i will unscrew your head and shit down your neck

rakt in i kaklet
Star Wars 3.
Tyckte den var sådär, en 3'a.

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Gladiator, The Longest Yard. Gladiator är en klassiker numera som man måste se lite då och den ska man inte behöva ge betyg :P Longest Yard var rätt okej faktiskt. Bättre än jag trodde men det är ju ändå en typisk Amerikansk Sport film om ett lag... Som tävlar mot alla odds osv osv osv. Men Adam Sandler, Chris Rock, Steve Austin Stone Cold så kan det bli svårt att få det riktigt illa men klart godkänd

Visar inlägg 121-140 av 1202
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.