Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 1201-1202 av 1202
Nästa »
Vilken film(er) har du sett senast?
Jag och en polare tänkte: "Kommer väl inte vara någon fantastisk rulle, så det får duga med en screener."
Halvvägs in i filmen så sa jag: "Den här filmen förtjänar att bli sedd i bra kvalité."

:/

Roligaste filmen jag har sett sen... Hmmm.
Sen Zoolander, som jag hävdar är en fantastisk film och rolig på alla nivåer.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
London Boulevard

En blandning på Carlito's way och Bodyguard. Filmen utspelar sig i London där Colin Farrell spelar Mitch som precis släppts ut från fängelset och vill ändra sig precis som i Al Pacino i Carlito's way men sitter fast med sina gamla kontakter. Men sedan träffar han Keira Knightley som spelar en känd skådespelarka som ligger i skuggorna av hennes karriär. Mitch kommer i konflikt med en gangster och saker strular sig.

Väldigt förutsägbar film. Visste redan att den skulle sluta som Carlito's way efter cirka 5 minuter av filmen. Jag tyckte inte varken karaktärerna eller miljön var alls kul att se på. Förväntade mig minst 3/5 men jag ger den 2/5 om ens det.

Fragge skrev:Håller helt med! Storyn hade kunnat ge lite mer, men har jag fel om jag säger att det är den bästa tv-spelsfilmen på länge?

Såg också den, tog mig ett tag men den var lätt värd att se! Trodde att den inte var värd något men den var riktigt bra

Sit Ubu Sit Good Dog.
Visar inlägg 1201-1202 av 1202
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.