Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 141-160 av 1202
Vilken film(er) har du sett senast?
Bard skrev:Men Adam Sandler, Chris Rock, Steve Austin Stone Cold så kan det bli svårt att få det riktigt illa men klart godkänd
Chris Rock och framförallt Adam Sandler måste vara bland de sämsta skådisarna i hollywood. Killen som bara kan göra en sorts roll i likadana lika kassa filmer

http://www.blackjackinfo.se
Äh så illa är dom inte, dom är fan rätt roliga ibland men inte mer än så klart godkänd som jag sa inget mer.

kings of a cloned generation
Open Orders        
Order Date: July 26, 2005
Order #: 104-XXXXXXX-XXXXXXX
Recipient: Herje W    

Items not yet shipped:
Delivery estimate: August 25, 2005 - September 1, 2005

• Sin City (UMD Mini for PSP)

• Team America - World Police (UMD Mini for PSP)

:D

Såg Boat trip... Länge sedan jag skratta så mycket åt en komedi. OBS! Filmen är inget för homofober :D

[Hype.se]

Paul skrev:OBS! Filmen är inget för homofober :D

Ajdå! Hade velat sett den filmen, men men...

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
hehe Roger More gör en riktigt snuskig roll.
Secondhand Lions såg jag idag. Förbannat så bra den är något av det bättre jag sett. Helt underbar!

Bard skrev:hehe Roger More gör en riktigt snuskig roll.

hehe, det är roligt att se en fjollig Roger Moore när man som jag endast känner igen honom som James Bond

I have hope... or I have nothing
ja och Helgonet om jag inte minns fel :D alltså den är ju riktigt b filmen men man skrattar åt den riktigt hårt ibland :D gillar scenen med bananen X_X trodde jag skulle dö där och dom där svenska sakerna... nämnde dom inte tyska orter och nman när dom skulle imitera sverige?

Bard skrev:ja och Helgonet om jag inte minns fel :D alltså den är ju riktigt b filmen men man skrattar åt den riktigt hårt ibland :D gillar scenen med bananen X_X trodde jag skulle dö där och dom där svenska sakerna... nämnde dom inte tyska orter och nman när dom skulle imitera sverige?

Jag har för mig att det var så med. Men jag tror att det var tänkt så med. Det har ju länge varit så i många amerikanska filmer att där Svenskar är med så låter de som tyskar. I boat trip har de överdrivit med det ordentligt, så jag tror att de drev lite med det själva där. Det var ju inte ens så man orkade irritera sig på det, utan istället skrattade man bara åt det. Boat trip är en helt ok film, se den ni som inte sett den.

Eurotrip är förövrigt bättre!(inte för att filmerna har ngt samband överhuvudtaget, men ändå :p)

Ja den är bättre (Euro) men den är bara go :P men som sagt inget för homofober >_< vi hade en med oss som såg den och det pajja nästan en hel del när han satt och sucka och var irriterad halva ne hela filmen

Bard skrev:ja och Helgonet om jag inte minns fel :D alltså den är ju riktigt b filmen men man skrattar åt den riktigt hårt ibland :D gillar scenen med bananen X_X trodde jag skulle dö där och dom där svenska sakerna... nämnde dom inte tyska orter och nman när dom skulle imitera sverige?

Jo, det var lite överdrivet, men jag tror att nästan majoriteten av amerikanerna tror att vi springer omkring med leder-hozen på sommaren och badar bastu med isbjörnar på vintern.

Nämen... va... vadå... har inte ni lederhosen på er på dagarna?

nope, dom är på kemtvätt för tillfället

rakt in i kaklet
Kom precis hem från Batman Begins.
Klart bästa Batmanfilmen 1/2 Bör ses.

ska se på lördag :D

[Hype.se]

Fantastic Four: 1/2 - Väldigt bra om man gillar den överdrivna o lite komiska serietidningsgrejjen (som jag gör).

Batman Begins: - Den mest perfekta seriefilmen någonsin, de tidigare Batman filmerna är ren skit i jämförelse. Bra skådespelare, snyggt filmad, riktigt spännande, förvånansvärt trovärdig o ganska djup handling, bra slut. Ja ser verkligen fram emot uppföljaren.

"We don't see things as they are. We see them as we are"
Neon skrev:Ja ser verkligen fram emot uppföljaren.
Uppföljare på g?

[Hype.se]

Caracarn skrev:Uppföljare på g?

Batman Next (2007)

"We don't see things as they are. We see them as we are"
Neon skrev:Batman Begins: - Den mest perfekta seriefilmen någonsin, de tidigare Batman filmerna är ren skit i jämförelse. Bra skådespelare, snyggt filmad, riktigt spännande, förvånansvärt trovärdig o ganska djup handling, bra slut. Ja ser verkligen fram emot uppföljaren.

håller med. så här en bra action/serietidningsfilm ska vara... Fast de förra batmanfilmerna är bra de med. speciellt Tim Burtons, men de andra är bara ett ok tidsfördriv

I have hope... or I have nothing
Okey har sett lite nya filmer jag me..

Sin city - Får 4 av 5.Skön Max Payne Känsla.Bruce Willis var dålig o tråkig dock.
War of the worlds - Får 3 av 5.Börjar ganska bra,men fimen planar ut och blir allt mer ointresssant.
Mr & Mrs Smith - Får 3 av 5.Bra början och sedan så blir handligen löjlig.
Fantastiska Fyran - Får knappt 3 av 5.Den svagaste superhjälte filmen jag sett på längeCoola effekter och så,men saknar tyngd i handligen.Duger att döda tid med i alla fall.
Kung Fu hustle - Får 3 med plus.Inte riktigt så rolig som jag trodde.
Without a paddle - Får 3 av 5.Inte riktigt så rolig som jag trodde.

Visar inlägg 141-160 av 1202
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.