Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 21-40 av 1202
Vilken film(er) har du sett senast?
Nopp, Gunner har tydligen inte satt in den funktionen, konstigt nog.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
nya starwars, rätt ok

Studio 54, ok film om livte på Studio 54

rakt in i kaklet
starwars episod 3 varit borta så jag har inte hunnit med att se så mycket film om vi inte räknar en halv Beck rulle på 4an förra söndagen.

kings of a cloned generation
[Hype.se]

Några ganska nya spelfilmer:

Resident Evil 2 - Inte lika bra som del 1 o inte ens den var särskillt bra. Med andra ord under medel actionfilm med väldigt lite gemensamt med spelet.

House Of The Dead - Utan tvekan den sämsta filmen jag någonsin har sett och jag har sett väldigt mycke film. Ibland klippte de inte några snabba klipp från spelet House Of The Dead 2 i helt osammanhängande sammanhang. Patetisk o hemskt pinsam film helt enkelt. Ett gott skratt för de som kan skratta åt riktigt dåliga B filmer.

Alone In The Dark - Ganska dålig film som hade några coola o spännande stunder.

"We don't see things as they are. We see them as we are"
Öhm vad har jag sett som kan nämnas då.

Starwars Ep III Mycket bra film. Dock inte lika bra som de gamla.

Fjorton suger Ja den sög verkligen :D

A cinderellas strory en underhållande film.

Cannibal Holocaust Finns inget liknande. Detta anser jag vara någon form av mästerverk.

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
[Hype.se]

Micke_nes skrev:Fjorton suger Ja den sög verkligen :D

Håller med, sög riktigt riktigt riktigt hårt.

Haha..
Tack Fragge,missade full poängaren där ja..

Caracarn skrev:Nya Star Wars - Bättre än först två men sämre än dom gamla filmerna.

Håller fullständigt med! samma betyg från mig

The Goonies - Skön gammal äventyrsrulle från 80-talet, även spelen till NES var bra.

Ocean's Twelve - Helt ok men inte mer än så, Ocean's Eleven är mycket bättre. Musiken i filmen är däremot riktigt skön!

Sökarna, en odödlig klassiker!!!

e=mc2
Micke_nes skrev:Cannibal Holocaust Finns inget liknande. Detta anser jag vara någon form av mästerverk.
Um, ok... Bara man inte ser sköldpaddsscenen när man precis har ätit.
Någon som sett Cannibal Ferox också? Eller Tetsuo Iron Man?

Men senaste jag sett då:

Ju-On 1 Blev riktigt besviken på den här. Jag trodde att det skulle vara den filmen som amerikanska remaken är baserad på, men tji fick jag. Helt twistad kronologi, knappt någon story och väldigt kort (1h 10 min). Att den slutar helt plötsligt gör ju inte heller saken bättre. Det märkliga var dock att en del scener var närmast identiska med am The Grudge, så jag antar att de har blandat lite från de olika filmerna. Ska bara få tag på den riktiga Ju-On The Grudge (tvåan?) så att jag kan se och jämföra. Den ska tydligen vara bättre.

SW Ep III RotS Här blev jag istället positivt överraskad! De två senaste filmerna i serien har ju verkligen inte varit något speciellt, men nu har Lucas hittat hem och levererar högklassigt rymdäventyr i samma klass som de gamla filmerna. Ok, slutet var lite halvlustigt men det kan jag leva med.

Ja... White Noise kanske Nä, det här var inget bra. Inte särskilt läskig och känns bara oengagerande.

Så var kampen för smilies över. Ok, ge oss autoinloggning då

Stargate.
Vilket är ytterligare en film som Hideo Kojima hittat inspiration från.
Menar då forskaren som är extremt lik en viss forskare i MGS...

Regissören heter t o m likadant som i MGS: Emmerich...

Har Kojima-san ingen som helst fantasi själv?
Måste han copy allt??

STARGATE

Jag heter MrFred.
[Hype.se]

MrFred skrev:Stargate.

Ja älskade SG när den först kom. "Herre gud, va e de? Ja önska ja visste de." hehe, skönaste film quoten.

Kung Fu Hustle - Cool film, bra humor men kunde varit mer av den varan.
Shaolin Soccer - Samma still (samma regissör) som ovanstående fast i mitt tyckte sämre.

http://www.blackjackinfo.se
På bio? Isåfall senaste SW, den är ok.

Caracarn skrev:Kung Fu Hustle - Cool film, bra humor men kunde varit mer av den varan.
Shaolin Soccer - Samma still (samma regissör) som ovanstående fast i mitt tyckte sämre.

Hur kunde jag glömma! :p
Jag skulle däremot sätta 3,5 på Shaolin Soccer och 2 på Kung Fu Hustle som jag faktiskt blev väldigt besviken på. Inte så många roliga scener och känns bara allmänt skum.

Så var kampen för smilies över. Ok, ge oss autoinloggning då
The Fifth Element!

Jag heter MrFred.
Poltergeist.
Satan vilken kass film... Fast ändå ganska underhållande.
Knappast läskig som alla säger.

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Eternal sunshine of a spotless mind - schysst, Elijah Wood och Jim Carrey i skön och knasig film
Jerry Maguire - på TV3 nu i veckan, den håller fortfarande
Collateral - bra

också cool!
Indiana Jones och de fördömdas tempel
Exorcisten- begynnelsen halvbra självklart sämre än orginalet men bästa uppföljaren hittils, kommer dock aldrig att bli så obehaglig som ettan var/är

rakt in i kaklet
Tengle skrev:Micke_nes skrev:Cannibal Holocaust Finns inget liknande. Detta anser jag vara någon form av mästerverk.
Um, ok... Bara man inte ser sköldpaddsscenen när man precis har ätit.
Någon som sett Cannibal Ferox också? Eller Tetsuo Iron Man?

Ja... White Noise kanske Nä, det här var inget bra. Inte särskilt läskig och känns bara oengagerande.

Äh det är väl inte farligt :P guinea pig filmerna är isåfall värre :P Japp Cannibal ferox harj ag sett, kändes mer som en upprepning av just holocaust. skulle väl vara kapningen av dicken som är "unik" eller va tycker du?

White Noise tyckte jag var bra. vad var det som var dåligt med den? :P

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
Visar inlägg 21-40 av 1202
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.