Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 41-60 av 1202
Vilken film(er) har du sett senast?
seed of chucky, bra om man vill ha lite komedi . den får

Star wars episode I
Star wars episode II
Star wars episode III
Star wars episode IV
Star wars episode V
Star wars episode VI

Dom filmerna har jag tittat på senast :D :P

"And I'm gon shine homie until my heart stop"
Nån som sett BLACK RAIN?

Mycket bra film av Ridley Scott.

Japanese mafia. HAI! YA!

Jag heter MrFred.
Cursed. Helt okej rulle om man orkar se Wes Craven filmer.

kings of a cloned generation
[Hype.se]

Om man gillar Wes Craven bör man se en av hans mindre kända men absolut bästa filmer: "They"

"We don't see things as they are. We see them as we are"
Råkade se hitch ikväll. Inte direkt några höjda ögonbryn. Ger väl 2/10.
Såg även den nya Excorsisten. Även den får en blygsam 2a.

[Hype.se]

Nej, radera inlägg finns inte, detta för att man kan ta bort det och göra resten av tråden rätt udda. Dock kan man ändra i det, så det är typ samma sak... så det ligger på utredningslistan, men inte så högt i prio.

Jag har för övrigt sett dessa när jag var i usa:
Cinderalla Man - 3
SW Sith - 3
Mr. Mrs. Smith - 3 (mkt bättre än jag trodde, snuddar mot 4 på ett videounderhållande sätt)
Sahara - 2

w w w . h y p e . s e
[Hype.se]

colosal skrev:Råkade se hitch ikväll.

Ja tyckte de va bland de bästa romantiska komedier på länge, ser man den me en brud e den väldigt passande, väldigt bra date-film precis som den ger sig ut för att vara.

Tycker också Hitch funkar. 5-6/10 för den är ju knappast ny på något sätt men är ändå underhållande och söt.

Sett senaste veckorna:

Mr. Mrs. Smith: 7/10 Mycket bättre än jag trodde att den skulle vara. Brad Pitt och Angelina gör sig själav och det funkar. Storyn är väl lite väl tunn men actionen och komiken funkar bra vilket gör den mycket underhållande om man inte måste vara prententiös och jämföra med Bergman.

Batman Begins 8/10 Såhär borde alla Batmanfilmer se ut. Bra skådisar, bra story (fantastisk för att vara superhjälte film). Batmobilen är tyvärr lika töntig som alltid även om den är bättre än de tidigare. Christian Bale gör dessutom en mycket bättre Batman än alla de andra tillsammans. Han är trvärdigare.

Hitchhikers Guide: 5/10 Tja, den skadar ju inte men den tillför absolut inget nytt. Kan lika gärna skita i att se den om ni läst boken. Filmen har nästan exakt samma manus som radioteatern. Många av de underbara beskrivningarna Adams gör i boken faller helt platt till marken i den här filmen (nej det var inte ett skämt om valen i boken).

Sanity calms, but madness is more interesting.
Diary of ellen rimbauer: Prolog till den underbara filmen rose red. Att filmen inte var ngt att ha är föga förvånande då stephen king inte hade ngt med saken att göra. Det är en lång(ja trots att den bara är 85min) utdragen historia om husets början. En film som hade kunnat bli bra blev inte ens medioker, 2/10 får den.

Såg precis Sin city. Helvete vilken ball film! Allt känns hel skönt. övervåld när det är som bäst. Fick lite killer 7 vibbar ibland vet inte varför men men

Såg även House of wax för ett tag sedan. tyckte den var mycket bättre än jga föreställt mig får en stark

Eternal: En mysko film som jag egentligen inte riktigt om jag gillade dne eller ej. Men Elisabeth Bathory är en legend så får den ialfall

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
Så Sin City var bra alltså :D Då får jag allt ta och se den :P
Själv så såg jag Nya Star Wars idag, bättre än vad jag hade väntat mig

Minst på jorden, störst i världen!
Maffiabröder
De omutbara
full pott på bägge

rakt in i kaklet
Guinea Pig 3: He Never Dies -40 min
Lite småkul film om misslyckad man som efter ett självmordsförsök upptäcker att han inte kan dö, varpå han bjuder hem en bekant och kastar sina inälvor på honom. Filmen skulle ha tjänat på att vara längre då de kunde ha slängt in många fler roligare scener på temat.

Så var kampen för smilies över. Ok, ge oss autoinloggning då
[Hype.se]

Sin City o Batman Begins har väll inte hafft premiär i Sverige ännu era pirater. Ja kommer se dem så fort de har premiär. Världarnas Krig har premiär på Onsdag o den ser jag oxo fram emot, Tom Cruise o Steven Spielberg lixom, de borde inte kunna bli helt fel (ja diggade Minority Report fett).

lutar åt att bli en bra bio sommar

rakt in i kaklet
Tengle skrev:Guinea Pig 3: He Never Dies -40 min
Lite småkul film om misslyckad man som efter ett självmordsförsök upptäcker att han inte kan dö, varpå han bjuder hem en bekant och kastar sina inälvor på honom. Filmen skulle ha tjänat på att vara längre då de kunde ha slängt in många fler roligare scener på temat.

Flower of flesh and blood är bättre.

Btw såg Nekromantik för några dagar sedan, har du sett den? Om du inte sett den gör det

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
hmm var hittar man dom ?

rakt in i kaklet
Micke_nes skrev:Flower of flesh and blood är bättre.

Btw såg Nekromantik för några dagar sedan, har du sett den? Om du inte sett den gör det

Det var den där tyska filmen va?
Har själv inte sett den, men vad tyckte du om den?

Så var kampen för smilies över. Ok, ge oss autoinloggning då
Jag har sett Sin City,den va ruskigt grym!

"Good artists copy, but Great artists steal"
Visar inlägg 41-60 av 1202
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.