quickMenu
Neon skrev:I Heart Huckabees
_Po skrev:Kung Fu Hustle var f.ö. bättre än Shaolin Soccer Mycket mer välgjorda och underhållande karaktärer, framför allt.
Tengle skrev:och knivkastningen
_Po skrev:Sådant där kvasi, existentiellt crap har jag grymt svårt för. Kändes bara tramsig
Svajen skrev:Ju-on2: The grudge.
Svajen skrev: "Jag, Mina och Irene" såg jag för ett tag sen ochså. Ganska rolig faktiskt.
MrFred skrev:Svajen skrev: "Jag, Mina och Irene" såg jag för ett tag sen ochså. Ganska rolig faktiskt. SVAJEN DET HETER OCKSÅ GODDAMMIT MAN. VA FAN LÄR DOM ER I SKOLAN? OCKSÅ OCKSÅ OCKSÅ
Gunner skrev:Spoiler Jag trodde Tom skulle vara the man och inte en rädd och initiativlös hare. Jag trodde absolut inte att den skulle sluta sådär, vilket jag tyckte var lite simpelt.
Micke_nes skrev:Karmalicious : Ang Batman begins. Kollade du på den sunkiga ts som finns på internet? Är väl cutad på 20 min? Lönt att kolla på den då =/
Karmalicious skrev:Micke_nes skrev:Karmalicious : Ang Batman begins. Kollade du på den sunkiga ts som finns på internet? Är väl cutad på 20 min? Lönt att kolla på den då =/ Du har missat att jag är i London under sommaren märker jag. Här hade filmen premiär 15 Juni. Så, nä. och Liftarens Guide såg jag på Bio här också.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!