quickMenu
Lupus skrev:No Country For Old Men - Bästa filmen jag sett på mycket länge. Bröderna Cohen i högform. Magisk från första till sista bildrutan. Rolig, läskig, vacker och skruvad på en och samma gång. Lysande persongalleri och den läskigaste psykopaten på filmduken sedan jag vet inte när.
Samus skrev:Hmm förstår inte storheten eller det "magiska" med denna film, ja verkar va rätt ensam om det:/ Önska att Bourne Ultimatum eller Transformers hade tagit fler Oscars istället
Lupus skrev:Samus skrev:Hmm förstår inte storheten eller det "magiska" med denna film, ja verkar va rätt ensam om det:/ Önska att Bourne Ultimatum eller Transformers hade tagit fler Oscars istället Senaste Bourne var en actionfilm i mängden tyckte jag och transformers kunde man väl endat uppskatta om man surfade på någon form av nostalgivåg, vilket jag inte kan. För en gång skull hamnade oscarsstatyetterna väldigt rätt. Älskade Tilda Swinton i Michael Clayton (som för övrigt är en av förra årets bästa filmer filmer) och Juno var en mycket charmig film med rapp dialog. Nästan som om jag satt i Juryn detta år .
Samus skrev:Önska att Bourne Ultimatum eller Transformers hade tagit fler Oscars istället
Neon skrev:PS. Varför heter filmen Cloverfield? Känns totalt ologiskt o förklaras aldri på nått sätt.
Caracarn skrev:Neon skrev:PS. Varför heter filmen Cloverfield? Känns totalt ologiskt o förklaras aldri på nått sätt. Pratar de inte om "Project Cloverfield" i filmen och det antyds lite granna att det är under det projektet som monstret har skapats? Var ett tag sen jag såg filmen så kommer inte ihåg exakt.
Sniper skrev:Caracarn skrev:Neon skrev:PS. Varför heter filmen Cloverfield? Känns totalt ologiskt o förklaras aldri på nått sätt. Pratar de inte om "Project Cloverfield" i filmen och det antyds lite granna att det är under det projektet som monstret har skapats? Var ett tag sen jag såg filmen så kommer inte ihåg exakt. Skapats? Är inte det ett sjömonster ? Eller råkade dem skapa den :P
Caracarn skrev:Pratar de inte om "Project Cloverfield" i filmen och det antyds lite granna att det är under det projektet som monstret har skapats? Var ett tag sen jag såg filmen så kommer inte ihåg exakt. Skapats? Är inte det ett sjömonster ? Eller råkade dem skapa den :P Vet inte riktigt, tycker mest det såg ut som en stor spindel med ett godzilla huvud.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!