Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 101-120 av 1777
Vad lyssnar du på nu?
[Hype.se]

Neon skrev:Ja har aldri hört talas om typ nått av de ni snackar om men de är nog lika bra för de verkar inte direkt vara något för mig.

Senaste låtarna ja diggat är till ex Obie Trice feat Akon - Snitch, Three 6 Mafia feat Young Buc - Stay Fly, Kanye West - Brand New, Christina Millian feat Three 6 Mafia - Whos Gonna Ride, Petter - Storstadsidyll och Petter feat Fabolous - Det Går Bra Nu remix.

Little Brother borde du hört, eller? Är ju typ bara du och jag som har den goda smaken att lyssna på Hip Hop här så... LB är i alla fall grymt bra!

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
För vinden har vänt, det är något jag känt. Något luktar bränt, ett stort jävla element. Några heads lyssnar på Kent, men vinden har vänt, folk lyssnar på Petter på CD som de bränt.

Sammanfattar jag större delen av Svensk rap iaf. Fast Timbuktu är ganska bra.

Sanity calms, but madness is more interesting.
[Hype.se]

Karmalicious skrev:För vinden har vänt, det är något jag känt. Något luktar bränt, ett stort jävla element. Några heads lyssnar på Kent, men vinden har vänt, folk lyssnar på Petter på CD som de bränt.

Sammanfattar jag större delen av Svensk rap iaf. Fast Timbuktu är ganska bra.

Jo svensk Hip Hop är lite svajig, det håller jag med om. Tycker dock att Loop Troop levererar för det mesta, även om deras första platta fortfarande är klart bäst. Iofs kan samma sak sägas om US Hip Hop som är ungefär lika kommersiellt inriktad som McDonalds, vilket helt och hållet lakar ur hela genren. Little Brother tillhör dock inte den klicken av Hip Hopare.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
Bit Shifter :D

"War. War never changes."
Lupus skrev:svajig,

\o/

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
haha.. dagens ordvits svajen ; )

Megadeth - Ill be there

eminem when ia gone där är skit bra

musiken som spelas i Animal Crossing GCN :D

Entombed - When in Sodom

"Good artists copy, but Great artists steal"
Eminem: Shake that ass ...Underbar!

Världens hemskaste film
Varför lyssnar alla 13-14-åringar på Enimen / 50 Cent?

Sveriges senaste fjortis, Svajen, lyssnar ju på benhård metal, så det är ju inte helt sant. Men många gör ju det. Man måste lyssna på hård musik under tiden man växer upp. Det är ett måste. Man kan inte gärna vara fjorton och lyssna på Barry Manilow. Det är som att vara ägg vid påsk. Man kommer att bli målad på, doppad i vatten (toan), snurrad, kastad, ja gud vet allt. Det är först när man har växt till sig man kan börja lyssna på Manilow. Fram till dess låter man folk tro att man är jättetuff. Sedan är det roligare när folk tror att man är mjuk.

Karma: Eller så lyssnar man på vad man vill och står för det . Jag fick mycket skit under mellan/hög stadie tiden för mitt val av musik, men inte har jag blivit ngn yxmördare för det . Fast på "min tid" så fick man inte lyssna på metal/hårdrock eller the doors/pink floyd med mera.

Jag tror att svajen allt är en smygdiggare av Eminem ^^. Sen lyssnar han också på celine dion när han tror att ingen ser/hör. Vi vet att du är en mjukis innerst inne du också svajen!

Neh.

Bloodbath-Eaten Nightmare made flesh mycket bra skiva

Jag är CP. vilken sexuell läggning har du?
Äten mardröm gjorde kött?
Nu hänger jag inte med..

Yooooooooooooure heeeeeeeeeere, there's nothing i F.E.A.R! ! !

Kom igen Svajen. Vi vet nog

Men just nu är det The Primitives - Crash som snurrar.

Despised Icon - Compelled to Copulate

Galet skön låt.

The Primitives - Crash

Den e skön, måste leta rätt på den med en gång.

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Visar inlägg 101-120 av 1777
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.