quickMenu
Fragge skrev:Inte ens Paint it black?
Fragge skrev: Inte ens Paint it black? Tack för tipsen Landy, bra skit, bra skit.
Fragge skrev:puppy och landy: Jag är ju inne i min oldskool-period just nu så :D Najs cover dock.
Krapula skrev:Gamla godingar! Tyvärr mycket som saknas på spotify ännu. müzik: Spiritual Front - [Ordo Rosarius Equilibrio / Spiritual Front - Satyriasis - Somewhere Between Equilibrium And Nihilism #04] - Autopsy Of A Love müzik: Impaled Nazarene - [Rapture #02] - 6th Degree Mindfuck müzik: Lord Gore - [The Autophagus Orgy #02] - Morgue Whore müzik: Six Feet Under - [True Carnage #09] - Sick and Twisted müzik: Jack Off Jill - [Clear Hearts Grey Flowers #10] - Underjoyed müzik: London After Midnight - [Psycho Magnet #03] - Where Good Girls Go To Die
Neon skrev:Lictors Radio Speltorsk avsnitt 72 som innehåller en intervju om Ghostwire (spelet jag jobbar på) med Tom Söderlund på A Different Game. Radio Speltorsk #72
Karmalicious skrev: Man kan ju inte vara borta i flera år från sidan och så komma tillbaka för att göra reklam för sitt jobb. Det är snudd på "nyreggad" status på det.
Karmalicious skrev:Mindless self indulgence. För att det är en sådan dag.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!