Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 101-120 av 524
Ditt senaste spelköp
karmas gamecube och metroid prime

rakt in i kaklet
Enchanted Arms.

Måste faktiskt säga att jag är förvånad. Jag hade läst en del ljumna recensioner innan och hade inga direkta förväntningar på det. Men nu efter 10 timmar + börjar det bli riktigt kul. Känns väldigt Final Fantasy emellanåt, fast kanske sneppet under. Och med tanke på att 360´n knappt har några RPGs så skall man väl vara glad. Och det är jag, för det är kul att samla Golems

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
Köpte Lego Star Wars 2 (X360)

"Good artists copy, but Great artists steal"
Förköpte Zelda till WII idag Så nu är det bara 2 månaders väntan kvar

Minst på jorden, störst i världen!
Playstation2 + Guitar hero!

Bästa köper på lääääääääänge

Piz out!
Ultimate Mortal Kombat 3 "Xbox Live Arcade"

Edit: Ruskigt grymt att lira med scorpion i 42tum, synd bara att min favorit Baraka inte är med

Spelet var bättre förr, helt klart med tvåan som höjdpunkten. Speakern var så mycket hårdare då än dagens gurglande deathmetal voice som låter... fjantig bara. Sedan ska faktiskt MK vara digitaliserat punkt!.

Har bytt till mig Enchanted Arms.

Tnx Jim.

Mitt grafikkort gick sönder och med det nya fick jag Heroes of Might and Magic V.
I riktigt fodral o allt!
Har dock inte hunnit spela det än, men jag älskade 3'an så

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Splinter Cell - Double Agent (XB 360)

Spelat ca 4 uppdrag, helt ok men kanske inte den wow känslan jag trodde. Gediget, snyggt & som vanligt mycket trail & error.. Hoppas bara storyn kommer fram lite mer, Sam´s mentala kollaps efter första uppdraget & förklaringen till varför Sam tar sitt farligaste uppdrag hittills slarvas bort helt och framkallade som bäst en gäspning istället för lite motivation & känslor. Bandesign, upplägg & all gameplay är dock riktigt bra så det väger upp en hel del.

"All your base are belong to us"
[Hype.se]

Lilla_Ego skrev:Splinter Cell - Double Agent (XB 360)

Spelat ca 4 uppdrag, helt ok men kanske inte den wow känslan jag trodde. Gediget, snyggt & som vanligt mycket trail & error.. Hoppas bara storyn kommer fram lite mer, Sam´s mentala kollaps efter första uppdraget & förklaringen till varför Sam tar sitt farligaste uppdrag hittills slarvas bort helt och framkallade som bäst en gäspning istället för lite motivation & känslor. Bandesign, upplägg & all gameplay är dock riktigt bra så det väger upp en hel del.

Håller med om att de slarvar bort dotterns död helt och hållet. Skulle ha varit intressant om de följt det spåret lite längre. Motivationen kommer istället ifrån konflikten mellan NSA och JBA och av att inte klämmas sönder dem emellan. Tycker detta Splinter Cell är det klart mest engagerande när det gäller själva storyn och karaktärsbygget, men det säger å andra sidan inte så mycket då tidigare upplagor varit minst sagt slafsiga när det gäller att skapa en story som engagerar. Sen innehåller gameplay en hel del överraskningar med sköna "nära ögat stunder" som jag upplever som mästerligt regisserade. Förra spelet Shanghai baserade Ubisoft gjorde, Pandora T, hade en bana som pekade vilken riktning de ville ta serien åt och jag tänker då på banan där Sam tar sig fram på utsidan av ett rusande tåg. I DA drar de detta till sin spelts.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
Jag har en känsla utav att många har köpt nya lir sedan tråden senast uppdaterades.

Splinter Cell Double Agent (X360) btw

Jag köpte faktiskt en del gamla lir idag.

Unreal tournament, ngt specialpack med 50 extra maps/2 nya modes. UT var ett tag sedan nu så det ska bli skoj(eller ja, har ju lirat under luncherna i skolan förståss).

Heroes of might and magic 3/4 med alla expansioner. Homm 3 har man lirat mycket innan, men fyran blir ny för mig.

Lock on, flygnörd som jag är(men inte har tid för egentligen) så var detta ett måste idag.

Hela kalaset gick på 60kr (3 för 149kr på GAME minus min bonus). Jag är nöjd .

Fahrenheit till Xbox.
109 kr
mums

"War. War never changes."
Call of Duty 3 (X360)

Asbra action!

Dead rising...
Dock avklarat igår så dags för nåt nytt spel nu kanske.

http://www.blackjackinfo.se
jimbolaya skrev:Enchanted Arms.

Måste faktiskt säga att jag är förvånad. Jag hade läst en del ljumna recensioner innan och hade inga direkta förväntningar på det. Men nu efter 10 timmar + börjar det bli riktigt kul. Känns väldigt Final Fantasy emellanåt, fast kanske sneppet under. Och med tanke på att 360´n knappt har några RPGs så skall man väl vara glad. Och det är jag, för det är kul att samla Golems

Hmmm... Jag tyckte det var ok medans jag spelade, men nu i efterhand så kan jag inte göra annat än att känna att det var bortkastad tid. Spelet var ju extremt linjärt - du blir guidad dit du ska hela tiden, och dessutom så klarar du av dom flesta fighterna utan problem med AutoFight-knappen och snabbspolning. Jag kände mig mest som en åskådare till en dålig japansk såpa. För övrigt så hjälpte det inte att slå på japanskt tal istället för engelskt - deras insatser var ju minst lika pinsamma dom...
Mitt senaste: Splinter Cell. Gillade single player skarpt, men multi är tveksamt. Jag ska ge det en chans till kanske, men innan dess har jag fortfarande kvar Oblivion, och så får jag säkert tag på ett ex av GoW vilken dag som helst hoppas jag

Guitar hero, fan vad roligt det är.

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
GTA: VCS. Och Killzone Liberation. Och Powerstone Collection. De köpte jag. Ja, och så ATV Offroad Fury Pro också. Samtidigt, från VGP. Samtliga till PSP. Såhär i efterhand kanske jag inte skulle ha börjat med GTA: VCS. Jag har hunnit prova ATV en del och det var faktiskt riktigt bra (tog en chansning på det, men det var långt över all förväntan). I övrigt är det bara GTA: VCS som gäller nu. De andra två ligger inplastade och 360'n med Sam Fishers senaste får helt enkelt dröja, även om jag verkligen gillar det. Och det värsta är att jag är fast besluten att spela ut det spelet innan jag ens plastar upp Gears of War.

Hmm. När andra börjar tröttna på Halo 3 kommer jag att ragga Livepolare att "testa GoW på Live" med

Iaf, GTA: VCS var för mig oväntat bra. Flera av de skönare företeelserna i San Andreas är ju med och det hade jag inte en aning om. Tänker på sådant som gäng, territorier och egna hus/businesses osv. Jag är klart positivt överraskad och det är en mkt stor förbättring och utökning jämfört med VCS.

Och efter att ha läst Gamespots recension där PSP'ans version av NFS: Carbon sägs vara den bästa av de alla(!) så har jag ju sett till att den är på väg med posten också. Påminn mig om varför kloning är en dålig idé igen..?

Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things
[Hype.se]

CoD 3. Ett bra spel för att uttrycka sig kort och koncist.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
[Hype.se]

Fick hem lite paket från VGP nu i veckan. Elite Beat Agents, Magical Starsign, Contact.

Mycket att göra på bussen framöver.

It is Microsoft, and I will kill them
Visar inlägg 101-120 av 524
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.