Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 41-60 av 524
Ditt senaste spelköp
en stycken Xbox med en controller S och två spel för 899 kr plus att jag köpte till Conker Live & Reloaded.
skulle varit med spelen Halo 2 och Fable Lost Chapters men Game hade inte de på lager för tillfället så de kommer jag att hämta ut när de kommer in.
så länge fick jag låna med mig Mace Griffin: Bounty Hunter och Delta Force: Black Hawk Down.
hela kalaset gick på 1095 kr :D

"War. War never changes."
Själv fick jag tag på ett Sonic Adventure 2 på Dreamcast, älskade del 1...skall bli kul att testa på 2:an.

"All your base are belong to us"
[Hype.se]

Xenosaga Episode III: Also Sprach Zarathustra.

Årets spel

It is Microsoft, and I will kill them
Sonic Rush

Klarat det och tyckte det var hyffsat kul.

"Good artists copy, but Great artists steal"
[Hype.se]

Saints Row är mitt senaste. Nästa blir Test Drive:Unlimited som dyker upp på fredag denna vecka.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
Enchanted Arms

RE4.

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Idag blev det Dead Rising, skall bli kul att kunna springa in i biografen utan att spelet tar slut...

"All your base are belong to us"
Saints Row of course

Men jag allt har försökt att få tag på Enchanted Arms idag, men det släpps ju inte officiellt förrän på fredag den 8:e. Så då undrar jag ju vart du fick ditt ex Samus?

Edit: Dead Rising ja... skulle ju vara lite kula att köpa nu oxå. Men det kanske jag kan köpa av dig Lilla Ego. Tänkte mest på om du inte vågar spela det

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
Fick Saint's Row idag. Ska spela det fr.o.m........... nu!

Underskatta aldrig idioter i grupp...
jimbolaya skrev:

Men jag allt har försökt att få tag på Enchanted Arms idag, men det släpps ju inte officiellt förrän på fredag den 8:e. Så då undrar jag ju vart du fick ditt ex Samus?

Mja jag känner en som har spelbutik så jag behöver inte vänta på release dagar på spel så det bådar gått när wii kommer 1-2dagar innan release( hoppas jag iaf).
Är 19% in i storyn nu iaf och måste säga att det är väldigt beroede framkallande det va dock lite seg början men sen tar det fart

Får Saints Row imorgon, och Dead Rising på fredag

Köpt RE 4 idag. DET ROCKAR FETT.

Jag heter MrFred.
Mr_Fred skrev:Köpt RE 4 idag. DET ROCKAR FETT.

Yepp det har du rätt i.

abbath skrev:Mr_Fred skrev:Köpt RE 4 idag. DET ROCKAR FETT.

Yepp det har du rätt i.

Yepp.

Jag heter MrFred.
Mr_Fred skrev:abbath skrev:Mr_Fred skrev:Köpt RE 4 idag. DET ROCKAR FETT.

Yepp det har du rätt i.

Yepp.

Yepp

Imorgon blir det Test Drive Unlimted

Om allt går som det skall. Spelet är iaf betalt, men jag har både läst och hört att det inte kommer skickas ut så många ex som det egentligen borde...

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
abbath skrev:Mr_Fred skrev:abbath skrev:Mr_Fred skrev:Köpt RE 4 idag. DET ROCKAR FETT.

Yepp det har du rätt i.

Yepp.

Yepp

Yepp... Imorgon är det fredag...igen... Yepp...

Jag heter MrFred.
en DS Lite (vit) med Wario Ware Touched, Brain Age samt Lunar Genesis

"War. War never changes."
360: Dead Rising och Hitman. DS: New Super Mario Bros.
Det sistnämnda har jag knappt rört. När man väl skaffat Advance Wars DS så kan man ju lika gärna löda fast det - finns liksom ingen anledning att spela något annat, och man tycks ju tametjena aldrig tröttna.
Dead Rising går ju varm på min 360 förstås. Det lyckades bli ytterligare ett spel som gör att man svär över klockans framfart när den närmar sig 12-slaget på natten. Den som ändå vore arbetslös

Visar inlägg 41-60 av 524
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.