Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 81-100 av 524
Ditt senaste spelköp
Samus: Vet inte om du kan låna din kompis half life 2 det är väl bundet till hans steamkonto antar jag? eller kör du på polarens steam account oxå? nej jag har ett eget steam account.

Sit Ubu Sit Good Dog.
El matador visste inte nå om spelet trodde d va askul men icke upp ti förväntningarna dock så var d ganska bra grafik.......... men va som ska köpas e ialla fall rome total war + barbarian invasion vet inte så mycke om d heller men d kanske ni gör!!!!./

Jag vet vad mitt nästa spelköp blir iaf, mgs3 subsistence. Hade inte råd med mgs3 när det släpptes och när man fick nys om denna version av spelet så väntade jag istället. Fattar bara inte varför det tar sån tid för spelet att komma till europa när det släpptes för ett bra tag sedan i staterna .

easy_dog

informativt inlägg lill_jons?

ack tycker bara om att skriva ditt namn men okej rome total war var mitt sista.!

lill_jons skrev:rome total war var mitt sista.!

Jaså ska du lägga ner spelandet?

"Good artists copy, but Great artists steal"
Köpte Doom idag. Ja, Doom (det allra första till pc) Till 360 arkad alltså. Vilken nostalgitripp Det var ju inte igår man spelade det direkt, fast sjukt vad bra minne man har.

Kan ju också tillägga att spelet är ju mycket roligare nu. Bla för att nu är ljudet faktiskt i 5.1 och det var det väl inte för 10 år sen direkt, och så går det att spela co-op över Live oxå. Riktigt trevligt. Grafiken är ju nästan smörja om man jämför med dagens spel, men känslan är garanterat kvar. Och jag rekomenderar det verkligen om man gillade det och inte lirat det på ett par år!

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
Det går ju att sikta i Doom till konsoll till skillnad från andra FPS.

Sanity calms, but madness is more interesting.
doom på x0 arcade, är det originalversion portad eller omgjort så man kan sikta som i andra fps på konsoll?

I dag köpte jag star wars empire at war för 199:- och Morrowind för 79:- helt klart värt pengarna!

If cs is life dod is heaven
easy_dog skrev:Doom på x0 arcade, är det originalversion portad eller omgjort så man kan sikta som i andra fps på konsoll?

Oj såg det först nu. Det är som org-versionen. Man alltså kan inte inte sikta upp och ner, men som tur är gör den ju det automatiskt.

Kan också tillägga att spelet innehåller dom tre orginalepisoderna från Doom 1, plus en fjärde episod som jag inte kommer ihåg.

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
Köpte Dead rising i Lördags och har fullt upp med det nu.

Half-life2:Episode One

Ja jag orkade inte vänta längre på spelet till 360 blir väl till o köpa det igen sen när det släpps till krysslådan ändå.
Spelet sägs vara kort men hade så tråkigt så jag kunde inte låta bli, har till och med installerat Diablo2 och spelat några dagar det säger allt. Måste överleva och slå ihjäl tid till Gears or war kommer:/

Fyndade Talkman till PSP för 199:-, så nu ska jag lära mig japanska och spanska :D Andra spelet jag köpt till min PSP... och första spelköpet detta året :D Köpte det mest för att kunna leka med mikrofonen

Hittade Burnout Revenge billigt på min ica-affär.
Jäkligt skön fartkänsla i spelet.

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Xbox 360 Premium nytt med Test drive Unlimited.
Ja, jag hade såld den förra men ångrade mig nu. Det kommer inte heller bli någon WII i dec pågrund utav sinnesförvirrade köp,sälj begär.

Hoppas dock kunna behålla skiten denna gången

Lupus, jimbolaya, apan here i come!

360 FTW!!

"Good artists copy, but Great artists steal"
Metal gear solid 3:Subsistence

Metal gear solid
Metal gear solid 2
Final fantasy 7

Fick ett ryck att komplettera spelsamlingen med några bra klassiker jag haft en gång i tiden som jag saknar idag
Värsta är att jag inte har något minneskort till ps1 men det går kanske spara på hd till ps3?

Har nyligen köpt Ice Age 2 till DS. Mycket bättre och klurigare än jag trodde det skulle vara faktiskt...

Burning Oceans and a Blood Red Sky
Visar inlägg 81-100 av 524
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.