Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-19 av 19
Nästa »
Fylletråd
Vi måste utöka nattliv med en fylletråd
Tyvärr kan jag inte utöka min fylla med mer än ett par öl eftersom jag börjar jobba kl 07 imorgon

Men jag lyckades iaf vinna 4 SC matcher medans jag groggade

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Har också haft planer på att skapa en liknande tråd. Men efter att ha blivit en redig nisse som (nästan) bara sitter hemma på helgerna så blev det ingen.

Btw har drukit två folkisar ikväll.

"Good artists copy, but Great artists steal"
blev bara en drink (Kir Royal ) och en flaska aquatini melon ikväll .. medans jag såg på Munich (münchen) (bra film för övrigt )

är nämligen kräftskiva imorrn så blir väl att man ta igen allt man inte drack ikväll imorrn hehe

hah oel ja ahah a togg no sjuttioåtta bärss ikneavel altso fna :DD

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Svajen låtsas vara full, det är ju lite gulligt

Kräftor hade varit gott, jag får dock vänta till 2:a september

Fan vad jobbigt det kommer bli att jobba. Jag har jobbat natt hela veckan o hoppades att några groggar skulle få mig att somna gott. Men inte

Schysst tråd, själv skall jag på kräft-skiva ikväll, har laddat riktigt hårt -> 5öl! Mer klarar jag inte nu för tiden, det var skillnad när man var ung & naiv! *hyttta med näven* Nåja, nån mer som skall ut i regnet ikväll?

"All your base are belong to us"
Det är inte kul att dricka. Jag tycker inte det är roligt iallafall. Allvarligt alltså.

Att dricka o bli full tycker jag är så enormt omoget o barnsligt. Nånting man gjorde i högstadiet, nu när man är över 20 börjar sånt beteende kännas fel.

Jag heter MrFred.
Du har bara fel sällskap Mr_Fred.
Kom hit så ska jag visa att det kan vara riktigt roligt att ta ett par rejäla groggar

Säger du med en alkis-avatar

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
När du blir äldre kommer du förstå hur gott och nyttigt öl är
Btw, alkisar dricker inte ur sejdlar!

Jag kom precis ifrån en avskedsmiddag ifrån en amerikansk polare. Han ska snart flytta till Amsterdam och
han ville bjuda på lite snapsar innan avfärden. Tja halvfull som ja nu e så får man la skryta lite om snubben. Iaf han är en utav Dani Glowers (stava) bästa kompisar och han är oxå african american och ser ut som honom. 50år men ser ut som 35. hur som helst vi har typ umgåtts en del och jag känner att det e lite trist att han ska flytta. Skitsamma ja e lite dragen å så men ja älskar er på hype.

Tack å hej....

abbath skrev:50år men ser ut som 35. hur som helst vi har typ umgåtts en del och jag känner att det e lite trist att han ska flytta.

Ja jag förstår att det känns jobbigt, ni har ju ändå kännt varandra i många år. Han var ju som en pappa för dig när du var liten. Han var det enda du pratade om när vi gick i skolan om jag inte minns fel. Har för mig att du kallde honom för "rasta-pappa". Du har iaf min empati, så du skall inte känna dig ensam

Men det blir nog bra, solen går upp imorgon oxå...

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
Hahahaha!!

Json_81 skrev:När du blir äldre kommer du förstå hur gott och nyttigt öl är
Btw, alkisar dricker inte ur sejdlar!

Sejdel får allt att smaka så mkt godare också ; )

"War. War never changes."
ahh, en härligt lagrad fyraårig tråd, som avnjutes med ett glas Islay mist. Nån mer som är vaken?

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
Word, ska lägga mig strax. Lång dag imorgon!

Gott nytt!

NU är dagens arbetspass avslutat iallafall. Surt att gå upp klockan 04 på nyårsafton för att jobba och sen hålla sig vaken tills 00 slaget iallafall.

Men med ett glas Black Ribbon i ena handen och en pilsner i den andra kan man inte klaga!

SKÅL!

"War. War never changes."
Jag har druckit Julmust, vilken innehåller malt, humle och vatten. Räknas det?

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Fan vad gött med en fylletråd. Vaknade precis och funderar just nu hur och när jag kom hem igår... Snurrig nyårsafton... Och allt man hhar att dricka i kylen nu är folköl., så god morgon och skåål..

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
« Föregående
Visar inlägg 1-19 av 19
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.