Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 41-60 av 128
Anime och manga tråden
Hmm... Fick ett mejl häromdan (Torsdag tror jag) där det stod att Love hina 3 o 4 hade blivit levererade.
Men inte fan har jag fått någon avi
Jag beställde dom i tisdags, och det står att det ska ta 1-3 vardagar.. Alltså borde den högst ha kommit igår.

Gah.. Vad jobbigt jag skrev o__O

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
jag gillar inte att läsa manga ..föredra att ser anime serien av mangan istället

just nu ser jag Blood + . karin . black cat . och Hantsuki
avslutade nyss shuffle . som var mkt bra

Finns en serie om en knäpp pervers hamster(ja du läste rätt) att titta på. Serien är inte licensierad än, men fansubs finns tillgängliga. Oruchuban Ebichu heter serien. Den har (nästan) ingen story alls och har riktigt gyllene stunder ibland(däribland Ebichuman the sexual saviour, ungefär). Serien kan beskrivas som lätt pervers(men ändå inte echi), komisk och lättsam. Perfekt när man känner sig hjärndöd på kvällen

Har fortfarande ca 20 avsnitt kvar av Bleach att se på.

ni som gillar Sailor moon ni vet väll att det va igentligen en hentai serie från början ;P
fast det annsågs kunna kärna mer på den om de ändrade den
det är ju en tjej serie i dag =P

The Mighty NaD
nej de bästa anime serierna/filmerna som släppts i sverige är ju så klart

1, Silver fang
2, Star singer
3, Akira
4, Gundam Seed
5, Gundam X

The Mighty NaD
Gundam verkar vara riktigt populärt... Får väl ta och köpa någon DVD någon gång.

en del gundam serier är bra ..jag gillar dom senaste mest Gundam Seed och Gundam Seed - Destiny ( är uppföljare till Seed) .. Gundam X är hyfsat med och Gundam Z ..

har köpt Gundam Seed Collectors Editon Dvd box + alla 9 volymer till boxen mkt nice

Får Excel Saga vol. 1 - The wierdness begins, troligen imorgon \o/

Svajen skrev:Får Excel Saga vol. 1 - The wierdness begins, troligen imorgon \o/

Det är en serie du antingen hatar eller älskar! Själv älskade jag det höga tempot och vrickade humorn. Mot slutet av serien faller den dock imo, den försöker ta sig själv lite för seriöst. Om du gillar den så kan jag rekommendera puni puni poemi som är en uppföljare(dock ingen lång serie, släpptes några avsnitt av den bara).

Gillar du excel så kanske du borde ta dig en titt på Ebichu med .

Gah.. Glömde bort att det är söndag idag.. Så den kommer imorgon
Den som väntar på något gott..

hehe ungefär som mig beställde lite dvd:er från discshop i fredagskväll sen tänkte wiee då kommer det igår då
men så var det söndag ..

usha har så många anime titlar på min köplista men jag MÅSTE BARA beställa Elfen lied boxen + resterande 3 volymer från http://www.axelmusic.com fattar inte hur jag inte har köpt den än ..

Haha, min kompis (Oskarios) hatade allt vad manga och anime hette, men efter att ha lånat ut Love Hina 1 och 2 till honom så älskar han det XD
Nu vill han låna allt jag har ^__^

Ey, till typ UppCon 08 (Är för liten för 07 tyvärr X__x) kan vi väl ordna forumträff eller nått, om det är fler som ska dit?
Hade vart sköj :D

Oj... att jag inte har sökt upp denna tråd förrut. SKAM SÄGER JAG ER !!! SKAM!

Har här nyligen kollat klart på animen som är baserad på spelet Disgaea: Hour Of Darkness.
12 avsnitt.
Helt klockren serie. Om man har spelat Disgaea kommer man att känna igen sig mycket och serien följer spelet.
Dock är den modifierad för att kunna fungera mer som en serie så händelse förloppet är ju lite varierat från spelet.
Men helt klart värd.

Makai Senki Disgaea

"War. War never changes."
hmm Keitaro är bra tycker jag och Naruto är ochså hyfsat.

Dom borde ju göra Metal Gear Solid till Anime ju ^^

Sit Ubu Sit Good Dog.
Sniper: Love Hina är riktigt bra! Är på avsnitt 21 / 25 nu på animen, och på bok 6 på mangan.
Övergav mangan till animen som ni kanske förstår >XD

Svajen skrev:Övergav mangan till animen som ni kanske förstår >XD

det enda som är lite negativt med det är ju att med mangan får man ju mycket mer utav serien.
jämför man en manga som det finns anime på så får man ju mer story med en manga..

Jo animen brukar ju vara förkortad. Sen finns det ju de som aldrig blir avslutade med, Ranma gjordes aldrig klar t ex. Ska fixa mangan och läsa igenom den ^^.

Hm, i Love Hina är det nästan tvärtom.
Var flera saker som hände i animen, som jag inte sett någonstans i mangan.
Fast jo, den är nog lite förkortad, ja.

det är nog generellt att animen är förkortat..
kan ju inte hålla på hur länge som helst med en tv serie kanske..
även fast.. dragonball och pokémon som exempel har hållt på hur jävla länge som helst ;P

Visar inlägg 41-60 av 128
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.