quickMenu
Det var ngn som pratade om "nybörjar-anime" innan. De enda rätta svaren för oss som var små snorvalpar på 80talet är såklart Starzinger och Silver fang! Fast båda serierna lever fortfarande och får nya fans
Gekiganger känner jag inte igen.
ag känder verkligen igen den där serien.. undra om jag faktiskt inte har sett den.. hm..
Riki-oh skrev:FAN jag trodde ju Gekiganger 3 verkligen var en sån där gammal hederlig mecha serie!! Nu vet jag inte riktigt längre om jag e så sugen på att se denna...
Riki-oh skrev:Annars så tycker jag New Getter Robo är det grymmaste som gjorts när vi talar om nygjord anime i gammal tappning, spårar verkligen ut på slutet när dom har västa rymdtriden genom tidsdimensioner och allt haha, gillar man gammal hederlig mecha ska man lungt kolla in denna serie, skitbra dubning med för en gångs skull extra kul att man får se dem som dubbat både i och utanför studion i extra materialet som medföljer DVDerna
easy_dog skrev:så man älskar eller hatar den serien.
Svajen skrev:One Piece och Naruto är värsta nybörjar-animen/mangan ^__^ Fast jag har inte sagt att dom är dåliga
Lictor: Bara ifall du blandar ihop med Shin Getter Robo från 2004 så vill jag säga att jag tyckte den var rätt kass, New Getter Robo från 98 (release 2001 NTCS) är dock fantastisk.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!