quickMenu
Geting skrev:Fragge skrev: Tjejer, dags att packa ned era PSP och DS! och där hade vi skälet till trådstarten
Fragge skrev: Tjejer, dags att packa ned era PSP och DS!
Svajen skrev:Geting skrev:Fragge skrev: Tjejer, dags att packa ned era PSP och DS! och där hade vi skälet till trådstarten Hahah!
Rickard_Brahe skrev:Ni har redan haft hype-träffen va? Hörde om stenkastning och brännande av bilar och tänkte ni nog redan träffats
Geting skrev:Vi ska på picknick i göteborg stenar och flaskor i en korg
Karmalicious skrev:Ok, men då tycker jag att vi på förhand bestämmer vem som tar en kula i magen.
puppy skrev:Karmalicious skrev:Ok, men då tycker jag att vi på förhand bestämmer vem som tar en kula i magen. Någon som känner sig "träffad" för detta? ;P Jag vet... den var bara så dålig.
puppy skrev:Jobbade inte Lictor på Posten ett tag? Galna människor jobbar på posten ;D ^^
Lictor skrev:puppy skrev:Jobbade inte Lictor på Posten ett tag? Galna människor jobbar på posten ;D ^^ Karma har också jobbat på Posten... samma kontor tillochmed
Geting skrev:bizarrt liten värld
ikto skrev:Jag insåg precis att det kommer bli svårare än jag trodde att accepteras i den här elitklubben
abbath skrev: Varför känner du så?
ikto skrev:Tänk dig att börja i en ny klass i årskurs nio och den klassen har varit samma klass sen ettan.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!