Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 41-60 av 72
Hype-träff
Geting skrev:det finns väl ingen i denna värld som saknar klassen från grundskolan ?

It's a metaphor mr Ipkiss, a metaphor...

Jag gillar att du totaldissade min kärleksförklaring. Fan ta dig.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Jag gillar att du totaldissade min kärleksförklaring. Fan ta dig.

Ingen totaldissning här inte, det värmde långt in i hjärtat!

Note to self; bekräfta alltid komplimanger

ikto skrev:Note to self; bekräfta alltid komplimanger

I varje fall de som kommer från en Kung som öppnar upp sig.

Just sayin'.

För en gångs skull ska jag nog bidra med att svara på en tråd.

hmm..

kommer inte på nåt vettigt att skriva, så det sket sig...

// Pure Pwnage
Haha, oh lawds. Vad kul det kan bli på träffen. :D

Jag tar tag i det här nu, bor iof inte i Göteborg, men däremot i metropolen (skithögen) Borås. Alla som orkar pallra sig häråt säger till så sätter vi ett datum

rakt in i kaklet
Jag är boråsbo så några kvarter ska jag allt orka pallra mig!

casualcore wnkr | slayer of threads
woho! Kan tillägga att jag kan erbjuda sovplatser här för dom som nöjjer sig med att sova på golv och soffa.
och just det ja, uteställen har jag ingen koll på vilka som är bra, men jag sätter min tillit till Krapula

rakt in i kaklet
Jag bokar golvet om någon fucker sätter ett datum. Och hur långt är det till metropolen från huvudstaden?

hm, ligger 5-6 mil öster om göteborg, men jag kan tänka mig att tåget till göteborg går förbi här
Jag föreslår att vi tar det inom en månad, annars känns risken stor att det rinner ut i sanden

rakt in i kaklet
Lördag den 27:e februari möter Leksand Borås i Borås... Just sayin, det ger mig en anledning att åka dit.

duger för mig, tänker dock inte se dalmasarna få pisk :d

rakt in i kaklet
Borås är ju inte alls långt ifrån götet. Men hockey ser jag bara på om det är frölunda som lirar ;D

"War. War never changes."
Halva frölundas juniorlag lirar ju i Borås, räknas det? ^^

Men ja, jag åker inte till Borås en vecka innan eller efter 27:e, när Leksand spelar där just den 27:e. Så ska vi hålla den nu i februari, och ni vill få med mig, så blire den 27:e.

då kör vi på 27

rakt in i kaklet
Geting skrev:uteställen har jag ingen koll på vilka som är bra, men jag sätter min tillit till Krapula
Ajdå. Jag tycker är att borås är en skitstad vad gäller uteställen. Bishops funkar men i övrigt det är värdelöst. Men så är jag inte mycket för klubbkrogar utan föredrar ett ölställe.

Fragge skrev:Lördag den 27:e februari möter Leksand Borås i Borås... Just sayin, det ger mig en anledning att åka dit.

Hmm, är inte det samma vecka som Heavy Rain släpps?

casualcore wnkr | slayer of threads
Krapula skrev:Ajdå. Jag tycker är att borås är en skitstad vad gäller uteställen. Bishops funkar men i övrigt det är värdelöst. Men så är jag inte mycket för klubbkrogar utan föredrar ett ölställe.

amen to datt, Harrys borde väl funka med ? annars har ajg bara varit på x&y och trädgårn, ingen hit nån av dom.

rakt in i kaklet
Krapula skrev:Fragge skrev:Lördag den 27:e februari möter Leksand Borås i Borås... Just sayin, det ger mig en anledning att åka dit.

Hmm, är inte det samma vecka som Heavy Rain släpps?

Är inte det, typ, perfekt isåfall?

Alla som vill komma kan skicka mig ett PM så jag har lite koll, speciellt om ni ska sova här. JÄVLIG GÄRNA LITE MER ÄN EN TIMME INNAN I DYKER UPP. Blir vi inte för jävla många bjuder jag på öl, eget går givetvis bra att ta med också.

tror inte att nån är under 18, men eftersom jag antar att vi siktar på utgång så blir det svårt om man är yngre?
förslag på det ?

rakt in i kaklet
Visar inlägg 41-60 av 72
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.