quickMenu
ikto skrev:Jag har inte kunnat vara ute på hype under ett par veckor eftersom jag jobbat på ett ställe (jag jobbar i bemanningsbranchen och skickas runt på en massa olika ställen) som hade en massa filter på sin Internetuppkoppling. Så allt som hade med mail, communities och spel att göra filtrerades bort och var alltså inte möjliga att surfa in på. Hype gick alltså inte att komma in på. Därför har hype hamnat i skymundan under en tid. Och ja, du gissade helt rätt, jag hänger på forum endast under arbetstid. Men hype.se ska vara stolt, eftersom filtret fångade upp hemsidan! Den här hemsidan handlar alltså tillräckligt mycket om spel för att filtreras bort! Loading.se däremot, där gick det hur bra som helst att surfa runt
lamerman skrev:Får man fråga vart du jobbar ikto?
ikto skrev:lamerman skrev:Får man fråga vart du jobbar ikto? Jag jobbar som konsult på Adecco. Jag skickas runt på olika arbetsplatser runt omkring i Storstockholm.
lamerman skrev:ikto skrev:lamerman skrev:Får man fråga vart du jobbar ikto? Jag jobbar som konsult på Adecco. Jag skickas runt på olika arbetsplatser runt omkring i Storstockholm. Ålrajt. Är själv i konsultbranschen därför jag undrade vilket företag du jobbade för
Karmalicious skrev:lamerman skrev:ikto skrev:lamerman skrev:Får man fråga vart du jobbar ikto? Jag jobbar som konsult på Adecco. Jag skickas runt på olika arbetsplatser runt omkring i Storstockholm. Ålrajt. Är själv i konsultbranschen därför jag undrade vilket företag du jobbade för Konsnylt heter det.
Gunner skrev:Att HYPE.se inte funkar hos Ikto kan även ha med de nakenbilder jag lagt upp på mig själv i bildgalleriet insmord i vaselin liggandes på ett smältande isblock, men är inte säker.
Ambassador skrev:Hade jag varit arbetsgivare hade jag spärrat rubbet som inte har med jobbet att göra under arbetstid.
ikto skrev:En mognare diskussion på Internet får man leta efter! Har aldrig sett på maken till respekt och ödmjukhet i ett forum tidigare. Underbart att se! Är det för att det är jul, eller är ni alltid så här?
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!