Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-15 av 15
Nästa »
internet på tvn?
visst finns det så man kan kolla youtube och grejer med tvn på vissa tvapparater? har sett någon reklam på tv att det går. någon som kommer ihåg vilket märke det är och vart man kan läsa mer? blir inte klok på detta. måste överbevisar det för polarn

You fail at google.

Tada!

Sanity calms, but madness is more interesting.
Karmalicious skrev:You fail at google.

Tada!

Du menar att han trots allt är dummare än Bush?

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Såja boys, nu ska vi inte vara såna. Det är ändå en annan gammal president vi har att göra med.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
jag hade heller aldrig rört google om jag hade kunnat beordra nån annat att göra det åt mig

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
Geting skrev:jag hade heller aldrig rört google om jag hade kunnat beordra nån annat att göra det åt mig

Och Linux är gratis om man inte värderar tid.

Geting skrev:jag hade heller aldrig rört google om jag hade kunnat beordra nån annat att göra det åt mig

valid point.

Karmalicious skrev:Geting skrev:jag hade heller aldrig rört google om jag hade kunnat beordra nån annat att göra det åt mig

Och Linux är gratis om man inte värderar tid.

Vilket man ju bör göra...

faktum är att jag är lite småförtjust i ubuntu

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
Hacka nu inte på den gamle mannen. Jag är trots allt avdankad president. Tack för tålamodet.
Ni borde givit mig en sådanhär: http://lmgtfy.com/?q=led-tv.se
Hittade informationen alldeles själv. Jag skyller på att jag var trött sorry boys and girls.

Ja den där hade ju varit lite mer ägande än "you fail at google". Fan, Karma blev burned. Vafan händer?

Indeed. :P

"War. War never changes."
Fragge skrev:Ja den där hade ju varit lite mer ägande än "you fail at google". Fan, Karma blev burned. Vafan händer?

Blev jag ju inte. Hade jag googlat LED-TV åt honom hade jag ju visat sviktande kunskap inom området, vilket går stick i stäv med mitt allvetande. Jag blev bara burned i de okunnigas universum och när jag tar makten talar vi bokstavlig "burn".

Kort: LED-TV har inget att göra med möjligheten att kolla på youtube och "grejer".

Men så menade jag mer att en "let me google that for you"-länk hade varit mer på sin plats än "you fail at google".

Ah nä men led apparatarna har youtubestödet de kallar internet@tv
Såg riktigt snyggt ut. Väldigt VILL HA-faktor.

GeorgeW skrev: Väldigt VILL HA-faktor.

Det är uppenbart, om man spenderar nödvändig tid på att skapa ett användarkonto på en hemsida, bara för att ställa en fråga.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
« Föregående
Visar inlägg 1-15 av 15
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.