Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 34
Olympiska spelen
[Hype.se]

Jag hade verkligen hoppats att det skulle bli medalj i puckelpist, men inte det inte.

Var tror ni det kommer några medaljer? Hockey är jag övertygad om att det blir medalj, och i Curling borde det kunna gå bra också. Kanske Anja?

Nästa söndag tävlar Tommy Eliasson och Lars Lewén i Skicross. Håller tummarna för båda, men givetvis hårdast för Tommy som är en tv-spelande kompis från Boden. Hoppas ni har möjlighet att kolla på det.

w w w . h y p e . s e
Större chans att jag köper spelet.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Grattis Kalla då!

[Hype.se]

Ja, nu är ju första guldet här! Nice. (Charlotta Kalla i längdåkning, sprint. Och hon är självklart från Norrbotten, folk är som lite bättre där)

Jag multikollar på OS nu. På tv:n och byter kanal efter idrott och så har jag datorn på med streamad livesändning. Känner mig mycket hightech-sportnördig. Inte en vanlig känsla, så gäller att passa på när den smiter in såhär.

w w w . h y p e . s e
Folk från områden med snö är bättre på snörelaterade sporter. Jag är chockerad!

Najs Kalla! Trodde verkligen inte hon skulle klara det. Men marginalen var stor. Dopad?

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
[Hype.se]

Karmalicious skrev:Folk från områden med snö är bättre på snörelaterade sporter. Jag är chockerad!

Tsss... Har herr kollat ut? Det äckelsvartgråa är faktiskt snö också... (å andra sidan har ju Australien vunnit medaljer, har de snö? Har aldrig varit där, fått för mig de har hoppande djur och hajar?)

w w w . h y p e . s e
Mjo, en vinter var femte år eller så borde ju odla fram vintersportare som bara den. ^^

Jodå. Där det bor flest människor i AU finns det snö. Iaf i samma utsträckning som i Stockholm.

En till medalj då av ännu en norrlänning.

[Hype.se]

Japp. Fast ny var det ju Västerbotten. Eller Norrbotten Syd som vi kallar det. ...eller det gör vi inte alls, men allt söder om Jävre borde ju vara BD Syd. Men kul att det små orter som våra utövare kommer från. 480 personer i Tärendö, storuman är dock mer av en storstad med 2255 innevåndare.

w w w . h y p e . s e
Första matchen avklarad för Tre Kronor. "Bara" 2-0 mot Tyskland, men tyskarna var bättre än jag trodde.

Nu väntar Vitryssland 21.00 på fredag (som för övrigt fick stryk av Finnarna med 5-1 tidigare idag)

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
[Hype.se]

Var en rätt okej match. Kul att Foppa är på g.

Shaun White äger i Half pipe-finalen just nu.

w w w . h y p e . s e
Jag har haft svårt att sova de senaste dagarna. Min idiot till far har skrikit av glädje och ilska ett antal gånger.

Min syster tittar också på OS, men hon tar det på ett annat vis. Nån gång igår kväll sa hon plötsligt någonting om Yaoi mitt i det hela. Jag tror just de orden stack ut från en deltagares namn, men jag är inte säker.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Kul med sport när det är i form av OS, Fotbolls-VM osv. Annars kan det vara.
Hoppas Anja inte är skadad och kan åka idag igen.

ah.. Vitryssland.. då vet vi ju hur det går

rakt in i kaklet
Rätt starkt av Anja att komma tillbaka och va go och gla, kexchokla och ta ett brons!

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
[Hype.se]

Ja, starkt av Anja. Hon spelar Nintendo DS btw, eller iaf gjorde hon det tidigare.

w w w . h y p e . s e
Sverige II gjorde riktigt bra ifrån sig i natt! (Ni vet, Sverige där de gör klockor, choklad och joddlar)

[Hype.se]

En till medalj. Silver i 15km skidor "nånting". Anna Haag spurtade om konkurrenterna och tog hem ett silver.

w w w . h y p e . s e
Gunner skrev:En till medalj. Silver i 15km skidor "nånting". Anna Haag spurtade om konkurrenterna och tog hem ett silver.

Dubbeljakt.

Sverige slog Vitryssland 4-2

« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 34
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.