Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 21-34 av 34
Nästa »
Olympiska spelen
Karmalicious skrev:Gunner skrev:En till medalj. Silver i 15km skidor "nånting". Anna Haag spurtade om konkurrenterna och tog hem ett silver.

Dubbeljakt.

Sverige slog Vitryssland 4-2

Fan grymt av Anna Haag där. Kollade tillsammans med en polare via sms och fick "nu går hon om", och visst fan gjorde hon det. Trodde jag aldrig.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
[Hype.se]

Och så ett guld och ett brons igår. Jag missade det, passade på att göra stan säker i stället. Illa.

I kväll åker Tommy Ski cross. Kvalen börjar runt 18.00, ev bara på webben. Men kolla om ni kan.

w w w . h y p e . s e
Nu blir det till att blunda några timmar och ställa kl. på 06.00

Sverige-Finland i hockeyn

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
Fint spelat av Sverige, och kanske lite lamt av Finland. Nog kan de bättre än sådär. Stopp i trafiken men vad gör det när man har SVT play på sin nalle?

Sanity calms, but madness is more interesting.
Blir kul med semi i hockey på onsdag.

OS-Guld till då. Vet inte var i Sverige de är ifrån dock.

[Hype.se]

För jobbigt att googla fram på fyra snubbar, så vi kan förmoda att de kommer från Dalarna uppåt. Bra jobbat var det iaf.

Nu väntar jag på hockey. 1:40 kvar till matchen börjar och jag är lite trött. Illa.

w w w . h y p e . s e
Fläskisen till gubbe i huset klampade in i mitt rum nu på morgonen för att se mer förbanna Sverige mot tjeckisk hockey eller något sådant. Är Hockey i OS? Jag vet inte om jag ska vara arg på OS för att det finns, eller på fårskallen för att han missade LCD TVn i vardagsrummet.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Hur trist är det att förlora mot Slovakien? Men ville ju ändå inte att vi skulle vinna hockeyn...

Guld i Curling, och vem visste att det kunde bli rysare i den sporten?

Och ett brons i utförs. Synd att Curlinggrabbarna missade bronset. Vi fick guld för en skippers miss och missade ett brons för en annan skippers miss.

Karmalicious skrev:Hur trist är det att förlora mot Slovakien? Men ville ju ändå inte att vi skulle vinna hockeyn...

Det enda positiva med det var ju att vi slapp möta Kanada i semin och åka på samma sorts förnedring som finnarna gjorde mot USA. 6-0 på 12 minuter (på 10 minuter egentligen då första målet kom först efter hela 2 minuter) är helt osannolikt. Och i en OS-semi dessutom!

Någon som har koll på hur många fjärdeplatser vi har? Måste vara en 4-5 st?

[Hype.se]

Vi hade varit bättre än finnarna.

11 medaljer totalt. Var kul med OS tyckte jag personligen. Men nu är det GDC och sedan när jag kommer hem ska jag spela BFBC2 och kanske Heavy Rain.

w w w . h y p e . s e
Ja sjukt vad kul OS var. Såg inte fram emot mer än hockeyn, men det ändrade sig ju ganska snabbt. Trots Helenas och ACOs fiaskostart på spelen.

Visar inlägg 21-34 av 34
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.