Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-17 av 17
Nästa »
Bildsignatur
Lyckades fixa en bild i min signatur men tänkte bara fråga om man får det eller inte ?:P

Nämen va?!

Berätta hur du gjorde, så ska du få se på en till sig!

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Vi försöker hålla en 90-talskänsla här. Det märker du på forumets utformning, antalet personer som verkar ha tillgång till internet mm.

Jag känner dock inte till några regler kring det hela. Går det så får man säkert.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Oh lord... Bildsignaturer är stora, anskrämliga och tar fokus från texten. Märkväl hur posten blir dubbelt så lång med en bild. Eller varför inte ta två stora reklamannonser som något geni fick till i sin signatur förut? Räcker det inte med en avatar?

Vadan detta intresse att förstöra flödet i tråden med bilder? Jag har aldrig förstått det.

casualcore wnkr | slayer of threads
Krapula skrev:Oh lord... Bildsignaturer är stora, anskrämliga och tar fokus från texten. Märkväl hur posten blir dubbelt så lång med en bild. Eller varför inte ta två stora reklamannonser som något geni fick till i sin signatur förut? Räcker det inte med en avatar?

Vadan detta intresse att förstöra flödet i tråden med bilder? Jag har aldrig förstått det.

Det funkar ju på andra forum, som är lite mer grafiska av sig. Detta forum är ju, som Karma säger, rätt så jävla mycket 90-tal och minimalistiskt jämfört med tex PHP-forum.

Jag ställer mig nog på din sida här, även om jag älskar grafik så måste jag nog säga att signaturer inte tillför något i ett sånt här begränsat forum. Det blir för fult helt enkelt.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
eller så får vi börja skriva mer

rakt in i kaklet
Geting skrev:eller så får vi börja skriva mer

kan man ju göra...

När tillför de nånsin nåt är mer min hållning. Oavsett design blir bilder mest ett otyg som tar fokus från det intressanta.

casualcore wnkr | slayer of threads
[Hype.se]

Nope. Tanken är inte sådan då det stör mer än fyller en funktion. Såvida nu alla vill ha det så fine, men jag läser inte någon jätteentusiasm ovan.

Någon gång framöver hoppas jag att det kan läggas in bilder och filmer i forumet, det är en mindre justering, men ändå så långt borta...

w w w . h y p e . s e
Nej till bildsignaturer. Då är inte explosions-gifar bredvid överskrifter långt borta.

Fragge skrev:Geting skrev:eller så får vi börja skriva mer

kan man ju göra...

"Men det är inte rätt" skulle ni svara. Herregud folks, kan ni inte erat yrrol?

Men vi kan ha det så så länge Fragge. Tills folk lär sig sin Yrrol.

Karmalicious skrev:Tills folk lär sig sin Yrrol.

Börja med att lära upp mig, då. Det där är en till sak jag inte vet vad det är.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
tadaaa!

rakt in i kaklet
Fragge skrev:Geting skrev:eller så får vi börja skriva mer

kan man ju göra...

Pinsamt, tror till och med jag misslyckades med min Yrrol där. "Man kan ju göra så" borde det väl vara? Hyfsat pinsamt om så är fallet.

Det är "man kan ju göra så" men det är så klassiskt att varianter aldrig misstas för att vara något annat. Du gjorde alltså inget pinsamt.

Ändå förstod ingen

« Föregående
Visar inlägg 1-17 av 17
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.