Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-18 av 18
Nästa »
Gratis biobiljett för deltagare i intervju om spel
Jag håller på med en masteruppsats som bland annat undersöker om och hur känslor och associationer i spel
kan återspeglas i verkligheten. Jag letar efter deltagare som spelar TV och datorspel. Om du vill vara med
får du en biobiljett.

Deltagarkrav: Spelar olika spel som får dig att känna upprymd och är medryckande. Du bör spela dagligen
eller åtminstone 10 timmar i veckan. Ålder mellan 15 - 16 eller 18 - 21 år.

Intervjun kan hållas online (msn / Skype) eller om du bor i närheten av Stockholm, Uppsala eller Gävle kan
intervjun göras IRL, om du vill. Intervjun tar ca 60 minuter. Du förblir anonym.

Intervjun hålls på engelska, men jag talar även svenska och spanska.

Antalet biljetter är begränsat. Först till kvarn

Om du är intresserad, hör då av dig till
Info@cyberpsyke.org
076-3165406

Ser fram emot att höra av dig!! Angelica

Skulle intervjuerna kunna publiceras här? Låter onekligen som ett intressant ämne.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Hur många har vi på hype som är så unga?

casualcore wnkr | slayer of threads
Jag är för gammal

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Svajen, Sniper, Jag... Fast jag blir för gammal på torsdag.

Edit. Err... Onsdag.

Jag pluggar på barn och ungdomsvetenskap, så därför dessa åldrar, men så fort jag är klar med deltagare som jag behöver för masteruppsatsen, hör jag av mig. Jag ska fortsätta med intervjuer på egen hand efteråt, hoppas ni ”gamla” fortfarande vill delta då ! Roligt att är ni är intresserade!

Jag kommer att lägga upp resultatet på en annan sida, postar en länk här sen. Om ni är intresserade kan jag skicka en kopia av uppsatsen när den är klar.

MSN: cyberpsyke@live.se

Tjejer som håller på med spel på ett eller annat sätt verkar heta Angelica, med just den stavningen. Just a side note. Jag är för gammal, men inte med mer än 10 år så, och 10 år är typ bara två nördår.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Jag saknar några deltagare som är 18-19 år och 14-15 år, så just nu ger jag företräde till dessa.

cyberpsyke skrev:14-15 år
Svajen får passa på! :E

Finns det inga tjejer här? Hör gärna av dig om du är tjej och spelar olika spel som får dig att känna upprymd och är medryckande. Du bör spela dagligen eller åtminstone 10 timmar i veckan.

Info@cyberpsyke.org
076-3165406
MSN: cyberpsyke@live.se

cyberpsyke skrev:Finns det inga tjejer här?
Karma är bra nära.

Fragge skrev:cyberpsyke skrev:Finns det inga tjejer här?
Karma är bra nära.

HAHA!

"War. War never changes."
Just nu söker jag speciellt efter deltagare som är 14-15 år gamla, killar och tjejer. Hör gärna av dig om du är intresserad!

mail: cyberpsyke@live.se
tel: 076-3165406
msn: cyberpsyke@live.se

cyberpsyke skrev:Just nu söker jag speciellt efter deltagare som är 14-15 år gamla, killar och tjejer. Hör gärna av dig om du är intresserad!

dra i bromsen nu, du lägger ut ditt telefonnummer i en helt kvinnorfri zon? som dessutom endast besöks av oss ensamma spelare?

rakt in i kaklet
Geting skrev:cyberpsyke skrev:Just nu söker jag speciellt efter deltagare som är 14-15 år gamla, killar och tjejer. Hör gärna av dig om du är intresserad!

dra i bromsen nu, du lägger ut ditt telefonnummer i en helt kvinnorfri zon? som dessutom endast besöks av oss ensamma spelare?

sad but true story...

skulle gärna ställa upp men har fullt upp med plugget

Biljetterna är slut nu och jag orkar inte käka nudlar längre hehe. Killar och tjejer mellan 14-21 år, hör gärna av er om ni vill delta i intervjun

Ser fram emot att höra dina spelupplevelser!

Mail/msn: cyberpsyke@live.se

Jag har några biljetter igen för de som vill deltaga i intervjun.
Just nu vill jag helst ha personer 14-15 år gamla, men andra upp till 21 års ålder går också bra.

Hör av er!
cyberpsyke@live.se

jag är som en omogen 17:åring, duger det?

rakt in i kaklet
« Föregående
Visar inlägg 1-18 av 18
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.