Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
« Föregående
Visar inlägg 1-8 av 8
Nästa »
Spambögarna
Så, nu när jag har din uppmärksamhet måste jag först börja med att säga... Jag ser mig själv som en modern människa som har förståelse för hur fol... äh, fuck it. Har vi några bögar här lär den/ni/det inte vara pryd nog att motsätta sig användningen av ordet bög i negativ bemärkelse. Är du det så... Synd.

Anyways. Tänkte på en sak. Hur kommer det sig att folk som gör reklam för sin patetiska ursäkt till nystartad spelhemsida, retrobutik eller vad det nu kan vara använder sig av just Hype? Jag menar, de få människor som hänger här är inte direkt dumma (nåja). Och vad ser man i att göra reklam på ett forum som har ett tjugotal hits per dag? Om ens det.

Aja, dom skapar ju trafik och hat iallafall. Det är ju mer än man kan säga om oss andra.

Länge leve spambögarna?
De flesta håller med om kommentaren

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Att skapa en inloggning bara för att spamma är dumt. men att göra det på Hype, är helt bortkastad tid. Jag menar, det borde vara ett faktum att mängden trogna levande medlemmar på denna sida är likten. Fast det kanske bara är en typ av illusion att det kommer fler spammare här, för just den förklaringen; Brist på folk och olika trådar.

Spammare kommer det nya hela tiden vare sig man vill eller inte, men den levande communityn som finns här gör väldigt få trådar till skillnad från andra ställen. Spammare sprider på alla sidor med en tråd var, men på Hype ser det ut att vara många utav dem just för att mängden trådar som kommer och kväver bort skiten är för liten.

Kanske får andra hemsidor like mycket spam, men på hype sticker det ut mer. Antingen det, eller så googlar någon ever hype, helt enkelt. I vilket fall, gör bristen på folk på hype det bara ännu mer meningslöst att vara spammare. Faktum är, att jag tycker synd om fåntrattarna.

Det kanske verkar som att jag skriver konstigt, men det är för att jag är pissnödig. om ni nu ursäktar mig.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
42 visningar och bara 2 svar. Understryker ju min tes om... Äh citerar mig själv istället.
Fragge skrev:
Aja, dom skapar ju trafik och hat iallafall. Det är ju mer än man kan säga om oss andra.

Länge leve spambögarna?

Fragge skrev:Hur kommer det sig att folk som gör reklam för sin patetiska ursäkt till nystartad spelhemsida, retrobutik eller vad det nu kan vara använder sig av just Hype?

Det är säkerligen så att man ser såna trådar i fler forum. Vet inte om nån hänger på några andra forum som kan bekräfta eller dementera det nu. Men troligtvis är det så att folk letar sig runt bland spelforum och slänger ut ett copy-paste meddelande i alla de kommer över.

All PR är bra PR? ;D

"War. War never changes."
[Hype.se]

Nu får ni skärpa språket!

Det heter Skräppostsbögar.

w w w . h y p e . s e
Jo men en snabb titt runt om i forumet borde ju göra att man blir avskräckt. Det borde liksom inte kännas som att det är nån ide att ens försöka. Är det värt tiden kontra utdelningen? Men visst, försöka går ju ;D

Eller så är det bristen på moderatorer som städar som gör att dom lockas hit.

Gunner skrev:Nu får ni skärpa språket!

Det heter Skräppostsbögar.

Hahaha! Åh gud, jag älskar dig Gunner.

Jag tycker inte det är så konstigt. De kör på shotgunmetoden och tiden det tar kolla upp hur bra aktiviteten är på forumet är lika eller mer än tiden det tar att bara posta en tråd och gitta som det heter.

« Föregående
Visar inlägg 1-8 av 8
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.