Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Lall
Visar inlägg 21-27 av 27
Nästa »
Fotbolls-VM 2010 - Sydafrika
puppy skrev:Fan, det låter som om detta VM är fullt av oväntade segrar iallafall.

Kanske är läge att man börjar följa det lite då ;D

Haha, ja följ följ följ! :D

LATHUND - VM2010

Roliga lag: Uruguay, Chile, Argentina, Tyskland

Tråkiga lag: Brasilien, Italien

Ofrivilligt roliga lag: Frankrike, England

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Ja, England som har dyraste laget i VM presterar nada. De är definitivt ofrivilligt roliga. Jag vill lägga till Mexiko till roliga lag. Hela Sydamerika är underhållande att kolla på men Brasilien måste ställas mot ett bra lag så deras sketna gåfotboll inte håller för att de är slappa.

Italien är alltid galet tråkiga, Frankrike likaså, men de är åas utslagna nu. Afrikalagen gjorde mig besviken. Hade hoppats på några ljusglimtar där, men icke.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Okej, om sanningen ska fram är jag inte speciellt intresserad av sport överhuvudtaget.

Men matchen mellan Tyskland och England har fått mig att stå på tårna. Spännade match! Tyskarna kommer att vinna och det blir första gången som England förlorar en VM match med mer än 2 måls marginal. HELT GALET om nån frågar mig. Starkt jobbat Tyskland.

Fragge skrev:Haha, ja följ följ följ! :D

Det funkade Fraggan ;D

"War. War never changes."
Ja herregud så kär jag är i Mesut Özil. Den fulaste, minsta, snabbaste, mest underbara turken Tyskland skådat. Hans förnedring av Barry och englandsbacken vid ett av kontringsmålen är sån vacker konst att den borde ställas ut på Louvren.

Karma: Mexico är defenetivt roliga. Lille Dos Santos är så irrationellt underbar att han förtjänade att visa upp sig längre fram i turneringen. Nu fick dom inte ens chansen.

puppy skrev:Det funkade Fraggan ;D
I'm so persuasive. :D

Vafan, uppehållsdagar gillas INTE. Nu ser vi fram mot Tyskland - Argentina på lördag. Ohoho. Är som ett litet barn.

Ahaa, är det imorrn som den matchen går av stapeln.
Tror nog att Argentina kommer vinna den matchen, starkt lag det. Men med tanke på vilken prestation som Tyskland kom med mot England så kan man inte längre vara säker ;D We like :D

"War. War never changes."
We like very much. Ja Argentina har varit oväntat bra med tanke på hur dåliga dom var i det sydamerikanska kvalet. Men ryktas om att Maradona överlåtit nu äntligen överlåtit det mer taktiska till de assisterande tränarna och bara fungerar som en motivatör, en sammansvetsare, en lagbyggare. Det gör han otroligt bra.

Men vi hoppas på Tyskland! :D

Visar inlägg 21-27 av 27
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.