Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Microsoft
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 800
Nyheter på xbox live.
De demos som finns att ladda ner just nu är följande:

Kameo
Condemned
Need for speed: most wanted
Quake 4
NBA Live 2006
Fight Night round 3
Fifa (497 MB)
Madden nfl 2006
PGR 3
Full Auto
Call of Duty 2
The outfit
Moto GP 2
Prey
Chromehounds
Rumble roses XX
Top spin 2
Top spin 2 wimbeldone
Lost planet
Ninety-Nine Nights
LOTR Battle for middle earth 2.
De flesta håller med om kommentaren

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
Finns FF betan ute på live? Var då?

Sanity calms, but madness is more interesting.
FF finns inte, den följer med på en skiva till någon engelsk tidning.

XboxLive alias: FyraTjugo
Precis, du reggar dig på FFXI-sidan och så måste du lägga vantarna på Official Xbox 360 Magazine

såg att japarna fick med FF betan när dom köpte Xbox 360 .. antagligen nån kupp från Ms för att locka japaner till att köpa deras konsoll

[Hype.se]

Bra initativ micke, men då gäller det att någon (du?) ser till att uppdatera den tråden allteftersom det händer nya grejer och gärna gör en sammanställning av vilka demos som finns att tanka hem + storleken på dessa. Kan göra en sticky av tråden, men då vill jag inte se en massa annat diskuteras i tråden. Då diskuterar vi enbart det som rör nyheterna på Xbox Live.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
Vaddå för FF beta test? XI eller?

Piz out!
De demos som finns att ladda ner just nu är följande:

Kameo
Condemned
Need for speed: most wanted ( det största demot över 900 mb)
Quake 4
NBA Live 2006
Fight Night round 3
Fifa
Madden nfl 2006

Vet inte om jag missat något.

Edit: Under en dag nu så har jag bara Silver. Men jag kan ladda ner demos från live fast man inte har guld. Blev lite förvånad över det.

Edit2: Ett nytt arcade spel har släppts: Crystal Quest shooter ifrån 1982. Samt att Street fighter 2 kommer att finnas tillgängligt på Live inom en snar framtid.

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
Street Fighter II ska finnas på Live Arcade nu hör och häpna. Otroligt häftigt men vart f*n
är den ?? Har vi européer blivit uteslutna från den nedladdningen or what?

[Hype.se]

Beatnutz skrev:Street Fighter II ska finnas på Live Arcade nu hör och häpna. Otroligt häftigt men vart f*n
är den ?? Har vi européer blivit uteslutna från den nedladdningen or what?

Kommer inte det i mars månad? Tror att det är så.

[Hype.se]

lamerman skrev:Vaddå för FF beta test? XI eller?

Yupp, FFXI, samma som funnits länge till PC o PS2. Jag läste att IGN inte var imponerade alls av 360-versionen som de fått testa.

"We don't see things as they are. We see them as we are"
Hej ! JAg har laddat hem 2 demos, condemned och fight night 3 men dem andra hittar jag inte

Mvh

Edit: Hittade kameo ochså. Men inga fler.

Edit: Hittade alla nu, sorry :P

On Halo 2, I can be everyware on the map!
Neon skrev:lamerman skrev:Vaddå för FF beta test? XI eller?

Yupp, FFXI, samma som funnits länge till PC o PS2. Jag läste att IGN inte var imponerade alls av 360-versionen som de fått testa.

Ser inte vad som skulle vara så stor skillnad från de andra två versionerna? HD-upplösning men mer?

Hur som helst var inte FFXI någon hit. Iaf inte då man spelat andra MMORPGs innan. Förvånar mig inte alls att IGN inte vart särskilt imponerade.

Piz out!
FFXI är ett av de mest genomarbetade och välgjorda MMORPGerna till skillnad från alla andra buggiga spel som kopierar varandra och ständigt får dras med "nu gjorde vi om allt för vi tyckte inte det var bra/balanserat", eller allas vårat WOW! nu la vi till ett nytt område med tusen gånger bättre utrustning än de övriga områdena har.

Men jag ser inte heller vad de skulle kunna ändra på. Bättre texturer, HD, men sedan? Det är iaf samma viewdistance, samma infernaliska musik(?) i San'doria, så jag vet inte vad som blivit ändrat. Någon som vet något mer om det?

Mitt största problem med FF-serien är att jag alltid lessnar då jag mött samma fiende i exakt samma
scenario för 492842e gången. Blir lagom ledsamt då man alltid ser samma träd, buskar eller whatever
i bakgrunden.

hmm, du har nog inte spelat FFXI för då hade du vetat att man inte "teleporteras" till en stridsarena som i andra FF. Att monstrerna upprepar sig är ju tråkigt dock, men det gör de i alla spel jag känner till. Dock har nog FFXI färre typer än t ex WoW men det får vi nog tillskriva ett par års utveckling. DaoC har inte fler t ex. tror jag iaf. Inte räknat.

PGR 3 demot finns på Live nu. 1,25gb .. lättsam download. Iofs har väl alla spelet ändå.

FFXI BETAn kommer att vara sk "crossystem", vilket innebär att PC, PS2 och 360 användare kommer att kunna spela tillsammans. BETAn kommer att kräva någon form av tangentbord (USB) då man på sedvanligt vis chattar med sina medspelare. Det ska tydligen gå att strunta i ett tangentbord, då man kan använda sin handkontroll (jobbigt?) samt använda voice-chat, dock endast med andra 360 spelare. Det har även ryktats om en dedikerad 360 server, vet inte hur mycket sanning det ligger i det dock. BETAn är HELA SPELET inklusive EXPANSIONER (Chains of Promothia och nån mer). Alla raser, alla klasser. BETAn kräver ingen månadsavgift, endast XBOX Live Silver.

Det som är mest frustrerande av allt är att BETAn bara går att få tag på genom Official Xbox 360 Magazine (OXM), vilken är en tidning som kommer i US/UK versioner. I US släpps tidningen den 18:e januari, i UK släpps den i dagarna. I Sverige å andra sidan, får vi väl som vanligt vänta ett antal veckor innan vi ser en skymt av tidningen. Press-stop.se, som ska vara en av Sveriges mest välsorterade tidskriftsbutiker, släppte Januarinumret(det nummer innan FFXI-BETAn) den 29/12 -05. Så feb. numret kommer väl antagligen i slutet av månaden till välsorterade butiker, och senare till vanliga butiker. Detta är givetvis helt förjävligt, då jag e så SJUKT sugen på att spela denna BETA.

Någon som har hört om nåt ställe som kanske ändå har fått in några kopior av feb. numret?

För att reda ut lite saker dårå om FFXI. Att skriva i FFXI med handkontroll är inte jobbigt. Jag spelade på PC och skrev oftare med det inbyggda ordsysstemet (likt kinesiskt tgb) än utan det. Det finns även ett smidigt macrosystem (likt det som finns i WoW nu) vilket underlättar diverse krav på att snabbt be om hjälp.

Expansionerna är Chains of Promethia och Rise of the Zilart. Den senaste expansionen kommer inte med. Det gör absolut ingenting skulle hinna uppleva den ändå. Kanske hinner någon till de första expansionsområdena, men det är inte säkert om man inte spelat spelet tidigare.

Köp tidningen online från England är mitt förslag. Det borde väl gå?

[Hype.se]

Kan nämna att det ryktas om att det kommer ett demo på Gears Of War på marketplace denna månad. Spelet skall släppas i mars månad, så det behöver inte vara nys. Vi får helt enkelt hålla tummarna och hoppas på att detta kommer att hända!

« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 800
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.