Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Microsoft
Visar inlägg 781-800 av 800
Nästa »
Nyheter på xbox live.
Fick syn på COD 5 multiplayer betan som ligger på marketplace helt oväntat, för mej iallafall

[Hype.se]

Dra hem demot på Resident Evil 5 vettja.

Tanka hem dessa filer och bränn en data CD.

download the five rar parts
- extraxt them
- this will get you one (1!) folder named "content"
- burn this folder to a cd
- insert cd into 360, it will show up as "mixed media"
- navigate to "my xbox", "demos"
- click & play!

enjoy your demo

It also works with DR-RW

Har testat och det fungerar utmärkt!

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
Skate 2-demot finns att tanka för de som missat det.

Jag förutspår redan nu att Skate 3 kommer att vara mer likt THPS än vad som är OK. Intressant att EA slog ut en best seller med ett koncept som skilljer sig kraftigt mot den tidigare skateboard-ledaren. När dom slagit ut sin konkurrent så börjar dom göra samma misstag själva.

WTF?

Vi vill inte göra trippelvolter ... fatta det!"#!€%&/! jävla EA.

XboxLive alias: FyraTjugo
Låter ju riktigt oroväckande. Det är ju samma gäng bakom spelet så bör inte vara därför som det skiter sig. Helvete också. Får pröva demot och se hur det är.

casualcore wnkr | slayer of threads
Riktigt så illa är det inte än .. men det känns ju som att det lutar ditåt.

Det allra bästa med 1an var ju att det var så svårt. Tvåan känns inte hälften så svårt, har inte ramlat någon gång än ens. Känns som att man kan landa spinn-trick utan större besvär nu.

Undrar om det blir någon 3:a jag, Detta är ju sista spelet Blackbox gänget släpper (heter dom så?) :D De ska ju splittras och flyttas runt inom EA som jag förstod det.

Och Beatnutz det som är så fint med skate, du kan ju köra helt realistiskt om du vill det. Ingen som tvingar dig att trippelvolta

Piz out!
Det vet du ju inte än. Beror ju på uppdragen du får i spelet och hur pass mycket poäng man får för det. Ponera att jag får 10k poäng för en trippelvolt.. då blir man ju så illa tvungen att göra dem om man kör online för att ha en chans.

Det var ingen som tvingade en i THPS heller men man var ju tvungen om man ville få poäng.

Nåja, är sjukt sugen på det nu anyway. Bara en vecka kvar

Jo så sant som du säger, kan mycket väl vara så. Men eftersom vi inte vet ännu får vi hoppas och hålla tummarna

Jo jag sitter också och studsar.. En vecka kvar nu, eller inte ens det Lägg till swebullen på liven ifall du/ni vill shredda lite online

Piz out!
[Hype.se]

Detta är lätt den största spelhändelsen sen Gears 2 släpptes imo.

Kommer tveklöst bli helt underbart.

(edit: snackar om releasen av skate2)

"We don't see things as they are. We see them as we are"
Fear 2-demot finnas att ladda ner nu

Beatnutz skrev:Fear 2-demot finnas att ladda ner nu

Någon som har testat det?

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Ingen har väl missat Resident Evil 5-demot. Har inte hunnit prova det ännu men skall snart göra. Har hört en del klaga på kontrollen, men är den som dom gamla RE-spelen så gör det mig inget.

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
Då kommer du gilla det jimbo. Det var rätt kul co-op, men hela grejen med att man måste stå stilla och skjuta gör ju att spelet känns ås jävla stelt. I övrigt är det snyggt och hade det inte varit för stillaståendet hade det varit ett givet co-op för brunte och mig.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Hawx finns att ladda ner för den som vill och orkar från och med idag...

Alltså det där NHL-liret som finns nu är ju heeeeelt sjukt kul!

fan vilken underdog, kom från ingenstans o var hur bra som helst. Det kommer gå varmt hos på mig förfesterna.

Beatnutz skrev:Alltså det där NHL-liret som finns nu är ju heeeeelt sjukt kul!

fan vilken underdog, kom från ingenstans o var hur bra som helst. Det kommer gå varmt hos på mig förfesterna.

Sant. Riktigt fräsch upplevelse men jag är inte helt säker på livslängden. Fast det var tokigt roligt att köra ett par demomatcher mot en kompis och det är inte lika invecklat som ett riktigt hockeyspel så lutar åt ett köp.

edit: en tråkig detalj bara:
EA MAY RETIRE ONLINE FEATURES AFTER 30 DAYS NOTICE POSTED ON www.ea.com OR 30 DAYS AFTER THE LAST DAY OF THE 2008- 2009 NHL SEASON.

casualcore wnkr | slayer of threads
Inte ett pip från er om Riddick Assault on Dark Athena-demot som ligger uppe sen några dagar.

Ganska kort, men väldigt snyggt och pussel-elementen från förra spelet finns kvar till min
stora glädje. Från det lilla jag sett så gissar jag på att det här spelet kommer att knäcka.

Blir givetvis ett köp för min del.

Beatnutz skrev:Inte ett pip från er om Riddick Assault on Dark Athena-demot som ligger uppe sen några dagar.

Ganska kort, men väldigt snyggt och pussel-elementen från förra spelet finns kvar till min
stora glädje. Från det lilla jag sett så gissar jag på att det här spelet kommer att knäcka.

Blir givetvis ett köp för min del.

Det blir ett måste för min del också!
Sitter och spelar igenom Riddick på PC nu för att "hålla sig uppdaterad" innan det nya släpps!
Vin Diesel är förövrigt kung!

On Halo 2, I can be everyware on the map!
Hallonskalle skrev:Vin Diesel är förövrigt kung!
Hans polare Förlora Bensin är mer av en loser...

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Hallonskalle skrev:Vin Diesel är förövrigt kung!
Hans polare Förlora Bensin är mer av en loser...

Dagens skämt

"War. War never changes."
Visar inlägg 781-800 av 800
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.