Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Microsoft
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 77
Hjälp i Oblivion.
Hittar inte "hjälp tråden"

Jag fattar inte ett uppdrag. En tavla som har blivit stulen i för hertiginnan i Chorrol. Först så fick jag leta efter ca 5 figurer och fråga vad de hade gjort den kvällen. När jag fått reda på vad alla gjorde så fick ja reda på att en kvinna hade ljugit om att hon varit ute och kollat stjärnor då en Orc berättade att det regnade hela natten. Sen efter det så var jag tvungen att hitta bevis. Jag letade igenom hennes rum på slottet och fann massa penslar som var en av ledtrådarna. Sen så skullej ag leta i "West tower" Där fann jag en "dold lucka" Där nere fann jag en tavla som även den var en ledtråd. När jag kollade på tavlan så står det attj ag måste hitta ännu fler ledtrådar. Men det finns ju inga fler?! Har letat som en tok över hela slottet. När jag anklagar personen för brottet så blir hon arg för jag inte har tillräckligt med bevis :S

Efter detta är det är jag helt fast. Har ingen susning om hur jag ska göra sedan. Någon som kan hjälpa mig?

Jag börjar bli desperat =/

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
Har du kollat mer i huset? Kolla noga i matsalen och hennes rum (när hon inte är där) så kanske det löser sig...

Tips för matsalen... Fisk. och det har inget med mat att göra...

Underskatta aldrig idioter i grupp...
är oxå där fatta fan ingenting har samma problem skulle just skriva ett inlägg om detta uppdrag :p eheh okej fisk leta högt uppe i matsalen. . . tänker på fågel fisk o mitt emellan :p

MaCCaN
detta kan bli dne nya tråden för hjälp i oblivion då kan jag pssa på o fråga en sak :D blev medlem i en vampyr dödar grejjs :p men sen kommer jg inte ihåg var d va nånstans så nu kan jag inte gå tillbka o göra uppdrag för jag komme rinte ihåg var dom är :s

MaCCaN
Leta upp det uppdraget i din "loggbok". Klicka på det så blir de markerat på kartan.

XboxLive alias: FyraTjugo
"okej fisk leta högt uppe i matsalen. . ." - inte flygfisk!! :D

vet det skulle prövat det om quest ett sparats men när dte blir för många quests i loggen så försvinner dom. för jag har bara blivit medlem i klubben inte gjort nåra uppdrag finns inte på active completed lr den sista =/

hha ah grbo venna vartför jag skrev så lite för tidigt på morgonen kanske:p ahah men hur som helst klarade jag uppdraget haha tack så jätte mkt :D

MaCCaN
Märkligt. Helt plötsligt så har alla ladfdningstider i spelet börjat att sega nått djävulskt. Tog bort ett gäng demos som tog plats. Får hoppas att det hjälper.

Hur var det man rensade cashen?

Micke_nes:
Håll in A knappen när du startar upp spelet. När du ser Bethesda loggan så är cashen rensad.

there is only one style...HARDSTYLE.
madchild skrev:Micke_nes:
Håll in A knappen när du startar upp spelet. När du ser Bethesda loggan så är cashen rensad.

Bara starta maskinen och hålla inne a knappen?

jepp

Sanity calms, but madness is more interesting.
hej jag undrar var man gör fighters guild uppdragen :/

MaCCaN
Först ser du till att gå med i Fighters Guild (gå in i vilken Fighters Guild som helst och fråga om guilden så säger de vem du ska prata med och vart de finns). När du är med talar du med samme person och frågar efter contracts så får du quests, de dyker upp som vanliga quests på din quest-sida. Samma rutin gäller Mages Guild typ...

Ja har probs med andra thieves guild-uppdraget. Jag blir alltid tagen i det där vakttornet, antingen när ja går upp eller när jag är på väg ner. Verkar skumt...

XboxLive alias: FyraTjugo
Nja, tagen är en relativ term. Du bör kunna ta dig upp fort som fan utan att vakterna får tag på dig. Sedan är det bara att rusa som en tok, vakterna hinner aldrig ikapp dig. Ta resist och spring och betala så du blir av med bountyn.

Sanity calms, but madness is more interesting.
ett tips är att lex vaknar lättare om man är vampyr och biter honom enbart för att få bättre självförtroende

rakt in i kaklet
Någon som vet vart man hittar Cure for Vampirism questen?

madchild skrev:Någon som vet vart man hittar Cure for Vampirism questen?

Om du är smittad(går inte få questen annars) så kan du ta slingervägen syd om kvatch som leder ner till ett litet camp, straxt innan du når campet så träffar du på en gubbe som ger dig questen.
Vet inte om det finns flera sätt men så gjorde jag iaf

[Hype.se]

Någon som vet vart man hittar XXX questen?

Är du medlem i Dark Brotherhood kan du prata med Vicente Valieri så sätter han dig på rätt spår, det var min första impuls och det funkade.

It is Microsoft, and I will kill them
Thanx Samus & Lictor.

Får snacka med Valieri i DB då.

« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 77
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.