Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Microsoft
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 40
Mass Effect 2
[Hype.se]

Klart detta spel skall ha en officiell tråd där vi kollektivt runkar till hur bra det är .

Kan börja handtrallan genom att buga inför hur pass lysande de inledande timmarna med spelet varit. Känns som Bioware lyckats komma tillrätta med i princip allt som var lite sämre med ettan (som jag gav full pott) och lagt i en överväxel. Helt golvad av vad som utspelar sig på skärmen. Så otroligt snyggt. Så intressanta karaktärer och ett gameplay som förbättrats på alla punkter och lite till.

Detta är fan ta mig magiskt!!

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
Wooooaa! du kan inte vara borta från oss så länge och sen bara komma och hänga in den utan förspel

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
Geting skrev:Wooooaa! du kan inte vara borta från oss så länge och sen bara komma och hänga in den utan förspel

Haha detta håller jag fan med om.

Men åh, jag väntar fortfarande på Collectors Edition... Fruktansvärt vad frestande det var att ta fodralet och springa in på toa och mysa lite med det när jag stod i butiken med spelet i handen. Jag avgudar första spelet, och det verkar av allt att döma vara en bättre uppföljare.

Även om jag inte följt något av utvecklingsprocessen - endast för att inte bli psykiskt sjuk.

OCH FÖR I HELVETE FOLKS, HÅLL SPOILERS ÅT HELVETE LÅNGT BORT FRÅN DENNA TRÅD - ELLER DÖ.

Eller sätt dom iallafall innanför spoiler-klamrar...

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
[Hype.se]

Förspel är till för kvinnfolk . Lovar att undvika spoilers. Jag älskade också ettan, men del 2 är så sjukt mycket bättre på samtliga punkter att det nästan svindlar. Designen i spelet fullständigt krossar allt som har kommit ut denna generation. Utan någon som helst tvekan, det vackraste spelet jag spelat. Är just nu på ett ställe som känns som att kliva in i filmen Blade runner. Stod länge stilla och gapade i förundran över atmosfären. Det är knäckande så snyggt det är!

Striderna, som var ett av svagheterna i första spelet, är oerhört mycket bättre. Det känns numera som en kompetent shooter i dessa segment, vilket verkligen höjer upplevelsen. Tonen i spelet känns mer mörk och vuxen och man bygger mer trovärdiga relationer till sina kamrater.

Känns nästan lite larvigt att utropa GOTY så här tidigt in i spelet och med så många andra lovande titlar på väg under året, men frågan är om de ens kommer att kunna snudda vid denna briljans. Så jäkla bra är detta!!

Lupus skrev:Förspel är till för kvinnfolk

Word!

"War. War never changes."
Inge peeesstre..?

[Hype.se]

Ambassador skrev:Inge peeesstre..?

Huh? Det är exklusivt för PC/X360 om det är det du menar?

Ingen annan som har synpunkter på spelet? Måste väl vara någon här på forumet som har spelet? Vore kul att läsa era åsikter.

Äsh då. Var faktiskt sugen. Men har bara PS3. Spelet verkar onekligen mycket intressant samt snyggt med polerad grafik, eller ja visuellt rakt igenom..!

Lupus skrev:Ingen annan som har synpunkter på spelet? Måste väl vara någon här på forumet som har spelet? Vore kul att läsa era åsikter.

Väntar på mitt Collectors Edition...

[Hype.se]

Jag har lånat ett ex av en kompis, får det i kväll. Men, jag tycker det låter som att Lupus borde vara den som testar det. Are you game?

Fragge: Finsmakare (okej, geeeeeek) eller har du bara för mkt pengar att spendera?

w w w . h y p e . s e
Geek. Alldeles för kåt på ettan för att inte köpa mig ett Collectors Edition (japp, jag vägrar fortkorta det. pröjsar jag 800 jävla spänn har jag rätt att skriva ut hela. Smaka på det... Collectors Edition... mmmm...), jag hade bara ångrat mig så jävla mycket efteråt annars.

Och om jag har för mycket pengar att spendera? Jag är student.

[Hype.se]

Gunner skrev:Are you game?

Jag kan skriva några rader utöver det jag redan skrivit här. Skall ta mig igenom det hela först. Mailar som vanligt över texten till dig.

Lupus skrev:Gunner skrev:Are you game?

Jag kan skriva några rader utöver det jag redan skrivit här. Skall ta mig igenom det hela först. Mailar som vanligt över texten till dig.

Då kommer den om några veckor då? ;D

Håller med 1ups recensent; dom har dummat ner det lite väl mycket. I mass effect 1 så var det löjligt mycket vapen istället och i 2:an är det knappt några alls.
Hittar dom en balans mellan att vara spelvänliga för nybörjare och lite komplex för dom som kan och vill så är det världens bästa spel, no doubt.

Men fightningsystemet är upphottat som fasen och riktigt skoj, trots att dom simplifierat alla powers och doningar.

Nu kanske jag låter som en hardcore-whiner i stil med Lictor men det är inte så jag menar.
Jag bara älskar att hitta vapen och sen sitta och vrida och vända på det för att se om det är bättre.
Hittar man ett vapen i 2an så är det en uppgradering, liksom ingen spänning där.

Kanske skriver mer efter morgonkaffet.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
[Hype.se]

Landslide skrev:åller med 1ups recensent; dom har dummat ner det lite väl mycket. I mass effect 1 så var det löjligt mycket vapen istället och i 2:an är det knappt några alls.

Jo, det kan jag hålla med om till viss del. Det som dock var jäkligt irriterande i ettan var att man hittade massor av saker som dels var identiska med sånt man redan hittat och tog en massa onödig plats, och att det nästan var för mycket prylar att hålla reda på. Nu är det, som du skriver, lite för lite att pilla med och allt känns mer som uppgraderingar.

Fragge skrev:Då kommer den om några veckor då? ;D

He,he...riktigt så lång tid skall det inte behöva ta. Tänker dock ta god tid på mig. Man halsar inte ett årgångsvin, om du förstår vad jag menar .

Vad bra det är...!

Skriver mer sen, tillbaka till spelet nu. Omg är nästan i extas.

[Hype.se]

Jag kanske spelar det här fel, med ett par actionglasögon på mig... men jäklar vad motsträvig kontrollen är. Och kameran följer ju inte med direkt smidigt heller.

w w w . h y p e . s e
Klar med spelet nu, holy moly, nu behöver jag 3:an.

Tror jag klockade in på en sisådär 50-60 timmar.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
[Hype.se]

Gunner skrev:ag kanske spelar det här fel, med ett par actionglasögon på mig... men jäklar vad motsträvig kontrollen är. Och kameran följer ju inte med direkt smidigt heller.

Har inte upplevt att kontrollen är ett problem eller kameran heller för den delen. Det kan inte konkurrera med utpräglade shooters på denna punkt, men samtidigt är det ljusår bättre än många andra så kallade action rpgs.

[Hype.se]

Landslide skrev:Tror jag klockade in på en sisådär 50-60 timmar.

Nice! Jag tar god tid på mig också. Letar prylar och säger ja till alla sidouppdrag som erbjuds. Vill ha en schysst sparfil att föra över till 3:an. En utpräglad Paragon och längre fram en Renegade.

« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 40
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.