quickMenu
Lupus skrev:Landslide skrev:Tror jag klockade in på en sisådär 50-60 timmar. Nice! Jag tar god tid på mig också. Letar prylar och säger ja till alla sidouppdrag som erbjuds. Vill ha en schysst sparfil att föra över till 3:an. En utpräglad Paragon och längre fram en Renegade.
Landslide skrev:Tror jag klockade in på en sisådär 50-60 timmar.
Karmalicious skrev:Har min save från ME1 på annan HDD, är det värt en del krångel för att få över den till min nuvarande HDD eller är skillnaderna så små/betydelselösa att jag kan skita i det och bara köra från scratch?
Karmalicious skrev:och rätt lösaktig...
Fragge skrev:Karmalicious skrev:och rätt lösaktig... ...det var vi alla. Edit: en omspelning av ettan är definitivt på sin plats. Blir ju så mycket fränare då.
Karmalicious skrev:Fragge skrev:Karmalicious skrev:och rätt lösaktig... ...det var vi alla. Edit: en omspelning av ettan är definitivt på sin plats. Blir ju så mycket fränare då. Jag är redan ett år efter i spelandet. Ska jag spela om spel som är 2 år gamla kommer jag fan aldrig ikapp.
Karmalicious skrev:Dock går spelet lite för fort för mig. Jag skulle vilja hålla mig kvar i det längre än jag kommer att lyckas. Men det blir en runda till, det är jag rätt övertygad om.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!