Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Microsoft
« Föregående
Visar inlägg 1-9 av 9
Nästa »
Gears of War 3
Det var lite trevligt gameplay man fick se på E3 här precis (även om jag starkt försöker förtränga upplevelsen när 4 personer står på en scen och skriker till varandra) Spelet såg iallafall jäkligt nice ut

Bara 298 dagar kvar!

Cliff Bleszinski is my personal Jesus
Är orolig över att fyrspelarcoop kommer påverka tvåspelarcoop negativt men i övrigt kan det vara skoj.

casualcore wnkr | slayer of threads
(dubbelpost)

varför skulle det bli sämre? man är ju i princip alltid 4 ändå? Enda problemet är väl att ingen vill vara Baird

rakt in i kaklet
Det verkar ju vara så att man kan lira som någon av dom där 2 brudarna också = problem löst!

Cliff Bleszinski is my personal Jesus
Geting skrev:varför skulle det bli sämre? man är ju i princip alltid 4 ändå? Enda problemet är väl att ingen vill vara Baird

Har sällan fler än 2 online samtidigt, jag har inte live gold och jag spelade igenom ettan och tvåan tillsammans med flickvännen i höstas. Att kunna uppleva spelet för första gången ihop är en helt annan upplevelse än att plöja igenom det med tre kompisar som kan det utan och innan och därför rushar igenom allt.

Tvåspelarcoop i soffan ska inte underskattas är då såklart min uppfattning. Fler än så blir svårt att samla ihop och framförallt att hitta så många som inte har rört spelet tidigare.

bra poäng, men jag tycker man missar för mycket på delad skärm för att offra första spelningen på co-op

rakt in i kaklet
Krapula skrev:Geting skrev:varför skulle det bli sämre? man är ju i princip alltid 4 ändå? Enda problemet är väl att ingen vill vara Baird

Har sällan fler än 2 online samtidigt, jag har inte live gold och jag spelade igenom ettan och tvåan tillsammans med flickvännen i höstas. Att kunna uppleva spelet för första gången ihop är en helt annan upplevelse än att plöja igenom det med tre kompisar som kan det utan och innan och därför rushar igenom allt.

Tvåspelarcoop i soffan ska inte underskattas är då såklart min uppfattning. Fler än så blir svårt att samla ihop och framförallt att hitta så många som inte har rört spelet tidigare.

4 är väl inte ett krav, bara en möjlighet? GoW 1/2 var ju inte värdelösa att spela ensam direkt.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Har inte rört dem i enspelarläget faktiskt. Finner inget nöje att spela de spelen ensam utan det är i sällskap det gör sig. Men som sagt är jag mest orolig över att det kommer designas hela vägen för fyrspelarcoop och att färre personer kommer resultera i en sämre upplevlse.

« Föregående
Visar inlägg 1-9 av 9
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.