Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Microsoft
« Föregående
Visar inlägg 1-19 av 19
Nästa »
Halo reach
Hej på er.
Tycker att det var lite dåligt med Halotrådar på forumet så mitt första inlägg är ett videotips för er som ändå är lite intresserade . Vad tror ni? kommer Halosagan att dö ut och försvinna med Bungie eller kommer Microsoft att ta den vidare till nya höjder?

Halo: Reach - A Spartan Will Rise

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Halo dog för mig efter 2:an.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Jag har aldrig varit så förtjust i Halo, men det har varit roligt att spela igenom dem med Winho i coop.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Jag har heller inte gillat Halo-serien nå vidare mycket. Combat evolved var underbart men nummer två och tre i serien sög och lika så ODST. Måste dock säga att Reach ser riktigt episkt ut. Hoppas det levererar. MP-delen bryr jag mig inte om utan är ute efter Coop madness!

Piz out!
Jag har aldrig riktigt fastnat för Halo då jag inte hade Xbox när ettan kom, sen har det bara känts dumt att försöka sig på tvåan och trean om man inte klarat ettan. Och på den vägen är det...

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Ser fram emot Reach! Dock dog min krysslåda med klassiska Ring of death i förrgår. Typiskt när det släpps på tisdag!
Någon som vet vad reparationen går på? Garantin har gått ut...

On Halo 2, I can be everyware on the map!
Här är trailern som går på tv just nu och som gav mig rysningar första gången jag såg den

Och här är en videorecension som jag dregglar över för tillfället, kanske nån spoiler men ändå...

Och nu till det bästa av allt. Elgiganten tar bara 299:- för Halo:Reach, tro det eller ej!

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
Jimbo: Beställde två ex till Winho och mig idag och det verkar som 299 gick fint att beställa fast det var väl meningen att det var till nattöppet grejen idag. Vi spelar denna helg, så ingen brådska än så länge.

Funderar på om dom tar 299:- i butiken också eller om det bara var nätpris...

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
jimbolaya skrev:Funderar på om dom tar 299:- i butiken också eller om det bara var nätpris...

Lär vara högre. Kan kolla på lunchen ^^.

Jag tror det var menat som pris för deras nattöppna event (Webbis hade ju samma med 299 och inget annat. Jag vet att de strulat till samma skit tidigare. Priset finns dock kvar idag så man vet ju inte. Min tanke är att de bara klantat sig, men för 300 så är det ju bara att köpa, speciellt som de kör på gratis frakt av spel numera.

Sen uppdatering men det var 299 i butik med, men det kan ju kvitta. Blir ju spel först idag.

MP hade jag bara testat Firefight lite och det är rätt underhållande, men Gears of Wars tappning är bättre och tightare. Sedan är folk för glada i Snipern och Rocketen vilket kan vara underhållande en runda, men inte HELA JÄVLA TIDEN!!

Jag har än så länge bara hört bra om Reach.
Legendary svårighetsgraden ska ge en bra utmaning, även i co-op, och det ser ju ut som en fördel. Utan att ha möjligheten att kunna spela det än så tror jag att Reach faktiskt kan komma och leverera rejält! :D Looking good bro!

"War. War never changes."
Winho och jag klarade Heroic på 6,5 tim.

Karmalicious skrev:Winho och jag klarade Heroic på 6,5 tim.

Legendary kvar då ;D Men fasen, 6,5 timmar är inte illa ändå måste jag säga. Det borde väl anses som en bra längd på ett spel med dagens mått då de flesta spel än relativt korta jämfört med hur det var förr. :P

Och sen serie stripp för att vara lite lustig på namnet Halo Reach :D

Jag spelade igenom halva spelet i 4-p coop på Legendary i tisdags kväll. Är inte särskilt imponerad.

Halo-spelen har alltid varit skoj att ta sig igenom minst en gång men jag börjar känna att det är samma sak om och om igen. Trean var häftig i början och ODST var dåligt nästan rakt igenom.

Men, om andra halvan inte innehåller långa korridorer som ser likadana ut (eller en bana med köttväggar) så är jag någorlunda nöjd.

ikto du måste väl ändå hålla med om att spelet känns mer episkt än något annat Halo spel so far. Det är ju sjukt snyggt även om frameraten ibland är så låg att man får lust att dra Xboxen genom väggen.

Nu vet jag inte om alla tagit sig igenom så detta så döljer texten

SLUTET SUGER SOM ALLA ANDRA HALO SPEL!!! Kan dom inte leverera ett grymt slut eller vafan är det med dom? även om det är meningen att alla spartans ska utplånas så är det ju bara ett jävla skämt. Först enklast slutfighten ever i kanonen sen en bana där man inte kan göra annat än faila. Grymt besviken på slutet men tycker spelet levererade i övrigt.

Piz out!
Jag är inte lika tagen som när jag spelade Halo för första gången men ja, spelet är riktigt snyggt. Och det är oftast behagligt att sitta och spela det. Det känns bara så... same same.

Men jag kommer garanterat spela resten av det snart, och jag kommer garanterat ha kul när jag gör det.

Skulle säga att det var det bästa slutet i Halo-serien

Cliff Bleszinski is my personal Jesus
« Föregående
Visar inlägg 1-19 av 19
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.